AntyIdiota Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Jedyny sposób diagnozy luzów na sterach który znam to ustawienie roweru na podłożu, zablokowanie przedniego hamulca oraz położenie palców na mostku w okolicy kapsla, a następnie popchnięcie tymi palcami roweru. Jak w tym przypadku odróżnić luzy na sterach od luzów lagów amortyzatora czy po prostu ruchu wynikającego z elastyczności opony? Mam kapsel aluminiowy ze śrubą aluminiową, już raz kilka lat temu wyrobiłem gniazdo w śrubie, a następnie musiałem wiertarką ją rozwieracać, więc nie chcę bez sensu kręcić jak głupi, zawsze jakiś tam ruch jest przy użyciu metody opisanej wyżej. Jak to zrobić lepiej? Prosta sprawa, może jest prosta odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Może przystaw koło do ściany, krawężnika itp. i lekko bez hamowania popchnij do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Podnieś przód roweru do góry , złap za koronę od dołu i poruszaj .Wyeliminujesz oponę , amor itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 6 Lipca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Lapiesz ręką za docisk łożyska jak się nie rusza a jest luz, łapiesz w ten sam sposób uszczelki kurzowe na widelcu, jak i tam nie ma luzu a jest on wyczuwalny, obserwuj piaste, tarcze, hamulce etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.