Skocz do zawartości

[spodenki] Spodenki rowerowe na szelkach z wkładką

yambey

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć 
Ze względu na uciążliwość jazdy we zwykłych szortach postanowiłem kupić spodenki rowerowe na szelkach. Dystanse jakie pokonuje to  około 25-40km podczas treningu.
Szukam czegoś w miarę jakościowego za rozsądną cenę około 150zł. Nie znam się zbytnio na markach na oku takie firmy jak BTWIN, ATTIQ, Rogelli.
Co polecacie w takiej kwocie? 

Napisano

Dobrze uszyte i dość trwałe - Vezuvio (szukaj BCM Nowatex) spod Poznania

Unikalne lub własne wzory graficzne + wybór róznych wkładek + nietypowe tematy i wymiary + realizacja bez dyskusji  - ForzaSport u naszych górali lub Stantex.

W zasadzie wszyscy szyją z podobnych materiałów.

Więc jedyna istotna różnica to może być szerokość mankietu nogawki i wzorki.

Napisano

A jak wypadają B`twin z niebieska wkładka z Decathlonu, seria 700? W sklepie po 199, ale na alledrogo można kupić nowe po 130.

Napisano

Ja nie jestem zwolennikiem towarów z marketu na "D". Produkują chińskie rączki, ale zyski zgarniają żabojady.

Można tam iść w ostateczności - w promocyjnej cenie po sezonie.

Stosują bezwzględne zarządzanie jakością swoich produktów, więc za grosze kupisz produkt, z którego do końca nie będziesz zadowolony i następnym razem kupisz ten droższy, z którego - patrząc na półkę cenową - TEŻ nie będziesz zadowolony, bo przepłacisz.

Dopiero ceny po obniżkach są adekwatne do jakości i trwałości.

Tu masz za 114 zł z bardzo dobrą wkładką i przesyłką.

Produkcja w Polsce, a nie w Chinach.

http://allegro.pl/odziez-spodenki-110179?string=forza&bmatch=base-relevance-spo-1-5-0510

Tu masz za 130 zł bardzo fajne gatki z niezłą wkładką:

http://sklep.bcmnowatex.com.pl/pl/shop/odziez_rowerowa/spodenki_krotkie/unisex_standard.html

Mnie wystarczyły na trzy lata intensywnego codziennego orania od wiosny do późnej jesieni (bo potem zakładam dłuższe).

Jak możesz, wspieraj rodzimy biznes.

Napisano