Skocz do zawartości

[zakup] pierwsza szosa typu endurance do ok 10tyś zł


djwolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym rozpocząc przygodę z szosówką ,do tej pory jeździłem na rowerze trekingowym.

1.budżet - ok 10tyś ....max 12

2 .endurance - nie zależy mi na ściganiu szukam roweru komfortowego(mam lekkie problemy z lędźwiami)

3.do tej pory jezdziłem na trekingu - traski ok 100km

4. 45 lat 176 cm, 87 kg 80cm dł nogi

Zastanawiałem się nad Trekiem Domane lub Scottem Solace ale są jeszcze inne Rouibax , Synapse itp.Dlatego  mam już niezły mętlik w głowie, bo sporo tego jest na rynku.

Pomóżcie mi z decyzją bo jestem laikiem w tej kwestii

Pozdrawiam

Jacek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny dylemat,po długich rozmyślaniach padło na speca roubaix.

Doskonała komfortowa rama  z dożywotnią gwarancją a resztę można zawsze rozbudować.

Przy okazji też wcześniej jeździłem na karbonowym trekingu i to moja pierwsza szosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem chyba za dobrą cenę Canyona CF 7.0SL :

https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2016/endurace-cf-7-0-sl.html

Ktoś coś powie o tym modelu? Bo cena wydaje mi sie atrakcyjna w porównaniu z innymi firmami?

Ewentualnie model wyższy czyli CF 9.0 

https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2016/endurace-cf-9-0.html

Czy te modele byłyby dla mnie odpowiednie?

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ciebie stać to zdecydowanie warto wziąć droższy: ma o kilka klas lepsze i około 440 gramów lżejsze koła (u polskiego dystrybutora DT kosztują one ponad 3000 zł), a to już mocno odczujesz. Jeśli jazda Ciebie wciągnie, to i tak pierwsze co zmienisz to koła.

Dodatkowo, w droższym rowerze otrzymujesz bardziej komfortową sztycę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach