Didus Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Siema. Przekladałem sobie mostek oraz kiere na nowe. Poskładalem wsio do kupy i po ustawieniu wszystkiego jak powinno być stwierdziałem że: Dźwignia lewej manetki od kciuka jest inaczej ustawiona bardziej sterczy w steone mostka jak prawa a ona ucieka bardziej w stronę ulicy i jest wygodniejsza pod kciuk. Pytanie czy jest jakaś opcja regulacji by lewą ustawić tak jak prawą? Od spodu w manetkach jak patrzę jest inny kpnt ustawienia są inne szpary między dzwigniami a obudową manetek. mam nadzieję że zrozumiałe napisałem xD.
jasinski21444 Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Ty coś piłeś / paliłeś / wciągałeś czy to jednak na serio ? Przykręć tak jak ci pasuje...
Didus Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 To nie jest wina obejmy ani ułożenia jej na kierownicy tylko jak by wewnątrz na,tej dzwigni co wychodzi do kciuka. Jeżeli mogę to sam wyregulować to to zrobię a,zadałem pytanie bo są nowe i kminie czy wada fabryczna czy tak one mają.. Chodzi o regulację dźwigni od kciuka kat nachylenia itp.. Bez fotek chyba będzie ciężko..
rzezniol Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 No to coś jest nie tak ... nie kojarzę żeby w moich 590`tkach była różnica w tym elemencie ... Jak dotrę do domu i je znajdę to wrzucę to na kawałek rurki i porównam. Pozdro
Didus Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Oki czekam na info. A jak coś bez fotek to wygląda tak jak byś klamki od hamulców ustawili jedna bliżej drugą dalej tak nie symetrynicze tyle że mnie to drażni bo mniej wygodna jedna.
rzezniol Napisano 13 Czerwca 2015 Napisano 13 Czerwca 2015 Rzeczywiście lewy duży cyngiel jest "bliżej" kciuka niż prawy. Nie zauważyłem tego bo widocznie mi to nie przeszkadzało ... teraz latam na obrotowych i to jest dla mnie wzorzec ergonomii . Pozdrawiam
Classified Napisano 13 Czerwca 2015 Napisano 13 Czerwca 2015 Siema. Przekladałem sobie mostek oraz kiere na nowe. Siema. super. Poskładalem wsio do kupy i po ustawieniu wszystkiego jak powinno być stwierdziałem że: Skoro STWIERDZIAŁEŚ to w porządku. No więc jakie wnioski? Dźwignia lewej manetki od kciuka jest inaczej ustawiona bardziej sterczy w steone mostka Zdarza się najlepszym...nie sądzisz że manetka jest po prostu bliżej mostka? Bo sama dźwignia raczej nie wykazała się aż taką autonomią aby samej się przemieścić blizej mostka. a ona ucieka bardziej w stronę ulicy i jest wygodniejsza pod kciuk. To źle, gdy manetka próbuje ci uciec. To znaczy, że robisz jej coś złego. Zastanów się nad sobą, bo to że manetka jest wygodniejsza pod kciuk nie musi jej czynić szczęśliwą. Nie wiem jakie masz manetki, ale jak z dwoma dźwigniami to zmiana pochyłu manetki wpływa na to, jak dźwignie układają się pod palcami. Jedną masz inaczej niż drugą. Rozumiem. Od spodu w manetkach jak patrzę jest inny kpnt ustawienia Tutaj trafiłeś w sedno swojego problemu. kpnt = kąt jak rozumiem, ale biorąc pod uwagę bliskość liter P i O na klawiaturze podejrzewam, że chciałeś napisac KONT zamiast kąt. Więc poniosłeś niestety podwójną porażkę, bo nawet słowa z błędem ortograficznym nie udało Ci się napisać. są inne szpary Hmm. W porządku. między dzwigniami a obudową manetek. Ach, rozumiem: Chyba masz na myśli dźwignie hamulców? Skoro tak najprawdopodobniej chodzi Ci o to, ze jedna manetka jest inaczej położona wzdłużnie na kierownicy niz druga? To możliwe. mam nadzieję że zrozumiałe napisałem xD. Nie do końca, ale rozumiem cię. Jezyk polski + klawiatura + zioło ew alkohol = destrukcja. Postaram Ci się pomóc: Proszę poluzuj obejmy obu manetek i ustaw je obie w identycznych odległościach od gripów i obie pod takim kątem, aby wygodnie Ci było do nich sięgać palcami podczas jazdy. I wierzę, że nawet inne szpary nie powinny Ci przeszkodzić. Daj znać jak poszła regulacja.
Didus Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Napisano 13 Czerwca 2015 Dobra odp. XD ale nie zrozumiałeś a tel mi czasami sam,sugeruje słowa.. Czasami zmienię a czasami nie mam czasu. Gdyż jestem w.pracy. Wszysrko ustawione równo symetrycznie wiec. Skoro nie,rozumiesz to wystarczy napisać daj foty.. A nie się pocisz w tak upalny dzień ;-) dziś wieczorem lub jutro za,dnia dodam fotkę i się stwierdzi czy manetki tak mają cy błąd fabryki... RZEZIOL. Dzięki widocznie tak musi być. Mi to też nie wadziło ale gdy wszystko ustawiłem by było jak trzeba zobacylem XD i,stwierdziłem że lewa ma,wygodniejszy uchwyt.
Classified Napisano 13 Czerwca 2015 Napisano 13 Czerwca 2015 Nie wiem czy zalapales ale odpowiedź była pół żartem pół serio
rzezniol Napisano 13 Czerwca 2015 Napisano 13 Czerwca 2015 Lewa potrzebuje w tym samym ruchu wyciągnąć więcej linki, to jest główny powód takiego stanu. Aby wysunąć cyngiel prawej niestety będziesz musiał poświęcić symetrię i obrócić manetke na kierownicy. Tylko że wtedy odsunie ci się drugi cyngiel od palca wskazującego. Szukaj ideału ... Ja polecam kiedyś skosztować dobrych Grip Shift'ów. :-) Pozdrawiam
Didus Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Napisano 13 Czerwca 2015 Class wiem spoko ja to na MIENTKO biorę ;-) wiec looz RZEZIOL. na razie będę śmigać na tych co kupiłem jakieś 2tyg temu... Nie sądziłem że to tak jest nie symetrycznie i myślałem ze to wada. Dziś patrzyłem u kumpla na m530 jest tak samo. Dodam fotki by Ci co nie ogarneli tematu lub mało zrozumiale napisałem,dodam fotki i zaznaczę co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.