Skocz do zawartości

[Manetka] Pytanie o regulację. sl-M590


Didus

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema. Przekladałem sobie mostek oraz kiere na nowe. Poskładalem wsio do kupy i po ustawieniu wszystkiego jak powinno być stwierdziałem że:

Dźwignia lewej manetki od kciuka jest inaczej ustawiona bardziej sterczy w steone mostka jak prawa a ona ucieka bardziej w stronę ulicy i jest wygodniejsza pod kciuk. Pytanie czy jest jakaś opcja regulacji by lewą ustawić tak jak prawą? Od spodu w manetkach jak patrzę jest inny kpnt ustawienia są inne szpary między dzwigniami a obudową manetek.

 

mam nadzieję że zrozumiałe napisałem xD.

Napisano

To nie jest wina obejmy ani ułożenia jej na kierownicy tylko jak by wewnątrz na,tej dzwigni co wychodzi do kciuka. Jeżeli mogę to sam wyregulować to to zrobię a,zadałem pytanie bo są nowe i kminie czy wada fabryczna czy tak one mają.. Chodzi o regulację dźwigni od kciuka kat nachylenia itp.. Bez fotek chyba będzie ciężko..

Napisano

No to coś jest nie tak ... nie kojarzę żeby w moich 590`tkach była różnica w tym elemencie ...

Jak dotrę do domu i je znajdę :) to wrzucę to na kawałek rurki i porównam.

 

Pozdro 

Napisano

Oki czekam na info. A jak coś bez fotek to wygląda tak jak byś klamki od hamulców ustawili jedna bliżej drugą dalej tak nie symetrynicze tyle że mnie to drażni bo mniej wygodna jedna.

Napisano

Rzeczywiście lewy duży cyngiel jest "bliżej" kciuka niż prawy.

Nie zauważyłem tego bo widocznie mi to nie przeszkadzało :D ... teraz latam na obrotowych i to jest dla mnie wzorzec ergonomii :).

 

Pozdrawiam 

Napisano

Siema. Przekladałem sobie mostek oraz kiere na nowe. 

Siema. super.

 

 

 

Poskładalem wsio do kupy i po ustawieniu wszystkiego jak powinno być stwierdziałem że:

 

Skoro STWIERDZIAŁEŚ to w porządku. No więc jakie wnioski?

 

 

 

Dźwignia lewej manetki od kciuka jest inaczej ustawiona bardziej sterczy w steone mostka 

Zdarza się najlepszym...nie sądzisz że manetka jest po prostu bliżej mostka? Bo sama dźwignia raczej nie wykazała się aż taką autonomią aby samej się przemieścić blizej mostka.

 

 

 

a ona ucieka bardziej w stronę ulicy i jest wygodniejsza pod kciuk. 

To źle, gdy manetka próbuje ci uciec. To znaczy, że robisz jej coś złego. Zastanów się nad sobą, bo to że manetka jest wygodniejsza pod kciuk nie musi jej czynić szczęśliwą. Nie wiem jakie masz manetki, ale jak z dwoma dźwigniami to zmiana pochyłu manetki wpływa na to, jak dźwignie układają się pod palcami. Jedną masz inaczej niż drugą. Rozumiem.

 

 

 

Od spodu w manetkach jak patrzę jest inny kpnt ustawienia 

Tutaj trafiłeś w sedno swojego problemu. kpnt = kąt jak rozumiem, ale biorąc pod uwagę bliskość liter P i O na klawiaturze podejrzewam, że chciałeś napisac KONT zamiast kąt. Więc poniosłeś niestety podwójną porażkę, bo nawet słowa z błędem ortograficznym nie udało Ci się napisać.

 

 

 

są inne szpary

Hmm. W porządku.

 

 

 

 między dzwigniami a obudową manetek.

Ach, rozumiem: Chyba masz na myśli dźwignie hamulców? Skoro tak najprawdopodobniej chodzi Ci o to, ze jedna manetka jest inaczej położona wzdłużnie na kierownicy niz druga? To możliwe.

 

 

 

mam nadzieję że zrozumiałe napisałem xD.

Nie do końca, ale rozumiem cię. Jezyk polski + klawiatura + zioło ew alkohol = destrukcja. 

Postaram Ci się pomóc:

 

Proszę poluzuj obejmy obu manetek i ustaw je obie w identycznych odległościach od gripów i obie pod takim kątem, aby wygodnie Ci było do nich sięgać palcami podczas jazdy. I wierzę, że nawet 

 

 

 

inne szpary

 

nie powinny Ci przeszkodzić.

 

Daj znać jak poszła regulacja.

Napisano

Dobra odp. XD ale nie zrozumiałeś a tel mi czasami sam,sugeruje słowa.. Czasami zmienię a czasami nie mam czasu. Gdyż jestem w.pracy. Wszysrko ustawione równo symetrycznie wiec. Skoro nie,rozumiesz to wystarczy napisać daj foty.. A nie się pocisz w tak upalny dzień ;-) dziś wieczorem lub jutro za,dnia dodam fotkę i się stwierdzi czy manetki tak mają cy błąd fabryki...

RZEZIOL. Dzięki widocznie tak musi być. Mi to też nie wadziło ale gdy wszystko ustawiłem by było jak trzeba zobacylem XD i,stwierdziłem że lewa ma,wygodniejszy uchwyt.

Napisano

Lewa potrzebuje w tym samym ruchu wyciągnąć więcej linki, to jest główny powód takiego stanu.

Aby wysunąć cyngiel prawej niestety będziesz musiał poświęcić symetrię i obrócić manetke na kierownicy.

Tylko że wtedy odsunie ci się drugi cyngiel od palca wskazującego.

Szukaj ideału ... Ja polecam kiedyś skosztować dobrych Grip Shift'ów. :-)

 

Pozdrawiam

Napisano

Class wiem spoko ja to na MIENTKO biorę ;-) wiec looz

RZEZIOL. na razie będę śmigać na tych co kupiłem jakieś 2tyg temu... Nie sądziłem że to tak jest nie symetrycznie i myślałem ze to wada. Dziś patrzyłem u kumpla na m530 jest tak samo. Dodam fotki by Ci co nie ogarneli tematu lub mało zrozumiale

napisałem,dodam fotki i zaznaczę co i jak

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...