Skocz do zawartości

[rower] Unibike Flite


gryf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Na dniach(zaliczka wplacona:)) stane sie posiadaczem wyzej wymienionego rowerku.

 

Narpiew mialem kupic evolution '06 ale w sklepie powiedzieli mi, ze sa problemy z dostaniem tych rowerkow, wiec sprzedawca zaproponowal mi evo disc za 1450zl(150 zl mniej niz w katalogu). Ja juz ucieszony wracam do domu gdy dzwoni wlasciciel sklepu i mowi mi, ze evo disc na ramie 21" jest praktycznie niedostepne. Strasznie sie zmartwilem :angry:

 

Zaproponowal mi zamiast tego evo, model flite. Nie powiem abym sie ucieszyl bo cena 1800zl to dla mnie za duzo i powiedzialem mu, ze mnie nie stac, podziekowalem za klopot i juz chcialem rzucic sluchawka a facet mowi;

- Nic sie nie boj, doplacisz 5 dych to uzgodnionej wczesniej ceny i masz ten rower.

 

Czyli stalem sie posiadaczem flite za 1500zl :P

 

Teraz kombinuje jakis transport bo sklep jest 15km od miejsca gdzie mieszkam a ja na rowerze nie jezdzilem od 5 lat ;) . Pozatym nie mam zadnych butow sportowych:)

 

Jak bede juz mial rowerek to zamieszcze kilka fotek :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mialem pokazac moj rowerek w poniedzialek ale jakos czasu i checi nie bylo :028:

 

Rowerkiem zrobilem juz ponad 50km. Wiem, ze to jest smieszna odleglosc ale ja nie jezdzilem na rowerze od 15 lat i jak jednego dnia zrobilem 25 km to myslalem, ze umre na stojaco.

 

Flite prezentuje sie calkiem fajnie, rama 21" i mysle ze jest w sam raz.

rowerpv2.th.jpg

 

Unibike jak zwykle zrobil malego walka i zamiast rst omega t5 dostalem t4 ale nie bede plakal z tego powodu.

Amor ladnie wybiera kocie lby i poprzeczne nierownosci.

 

Przednia przerzutka jest chyba troche niewyregulowana bo jak chce wrzucic na najwieksza z przodu to musze przeciagnac troche indeks.

 

Jezdzi sie naprawde przyjemnie, do siodla juz sie przyzwyczailem i tylek tak nie boli jak pierwszego dnia:)

 

Z calego serca polecam wszystkim ten rowerek ale za cene 1500zl, za 1800 to on jest niewart zakupu. Za 1800 to mozna miec lepiej dobrany osprzet, bo sztyca, mostek, siodlo z rura sa o 300 zl drozsze niz w evo.

Zamiast tego mogli by dac lepsza przerzutke z tylu i lepsze hamulne.

 

Napisze jeszcze troche o oponkach.

Opony to SCHWALBE FAST FRED na asfalcie i ubitej ziemi(szutry) spisuja sie znakomicie ale na piachu to jest porazka totalna. Rower w piachu plywa, zero prowadzenia, raz malo nie zaliczylem gleby. Oczywiscie moze to byc wina mojego niedoswiadczenia ale zobaczcie sobie na bieznik tych opon i ocencie sami.

 

Dzisiaj jak moj brat jezdzil to spadl mu lancuch. Nie widzialem tego bo bylem w pracy ale mowil mi, ze z przodu mial na najwiekszej a z tylu przerzucal na najmniejsza i lancuch zeskoczyl z zebatek.

kieraao7.th.jpgkieraprzodgy1.th.jpgoponaar1.th.jpgrowerlewaae4.th.jpgtylxg3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rower ładny tylko sztyce sobie przekręć o 180 stopni bo masz odwrotnie założoną i dość dziwnie się to prezentuje. A i nie zapomnij o odwróceniu siodełka... (żartowałem...)

 

swoją sklep składający rower sie nie popisał :D

 

PS. a tak swoją drogą to ile masz wzrostu że taką 21 calową kobyłę kupiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również pierwsze co zauważyłem to sztyca :unsure:, to w sklepie tak założyli ?

 

Spadanie łańcucha i przednia przerzutka to kwestia wyregulowania, zrobią na przeglądzie.

Szkoda, że są klamkomanetki, a nie manetki i klamki osobno.

 

Opon bym się tak nie czepiał, bieznik jest przynajmniej dla mnie w sam raz a w piasku dużo opon będzie się podobnie zachowywało, może to też kwestia techniki jazdy.

A co do różnic - od evolutiona różnia go również rama, jeżeli dobrze pamiętam to tak jak w modleu expert - inna geometria i cieniowanie.

 

Jedyne co by mnie niepokoiło to koła i ich wytrzymałość, pewnie przy takim wzroście "trochę" ważysz, a mniejsza ilośc szprych wpływa na wytrzymałość kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztyce tak w sklepie zalozyli, ale mi to nie przeszkadza. Jak sie ludzie beda smiali to odwroce:)

 

Ja mam 185cm wzrostu i waze niecale 80kg. Mam okolo 2cm. przeswitu miedzy rama a klejnotami jak stoje na ziemi.

 

Wczoraj troche jezdzilem i zauwazylem dwie niepokojace mnie rzeczy;

- tylne kolo sie scentrowalo i ma okolo 1-2mm bicia

- druga rzecz to naped, z przodu na najwiekszej z tylu na najmniejszej, to wtedy slychac jest delikatne cykniecie :) w tylnej przerzutce jak sie naciska na pedaly. Troche dziwne jest to, ze przy nacisnieciu na prawy pedal cykniecie jest glosniejsze niz przy nacisnieciu na lewy.

 

Jak na razie rower ma niecale 70km przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cykanie to kwestia regulacji. jak przerzutka jest niewyregulowana to obciera- przynajmniej u mnie tak bylo i regulacja rozwiazala problem. bicie usuna na przegladzie pierwszym. tam tez wszystko podokrecaja. zrob jeszcze z 50 km i oddawaj bika do serwisu. chyba troche za duza rame kupiles, ja bym sie z takim przeswitem bal o swoje jajka;] ale to tobie ma sie jezdzic wygodnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...