Skocz do zawartości

[menstruacja] jej wpływ na kondycję


Noritsu

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wiem z treningow Kung-Fu i Karate zawsze podczas menstruacji zwiazanej tak z utrata krwi jak i z zachwianiem bilansu chemii wplywa (Ameryki nie odkryje) zdecydowanie ujemnie. Zawsze jak dziewczyna na treningu ma te dni to informuje trenera i cwiczy inaczej o wiele mniej intensywnie. Silniejszy wysilek podczas menstruacji nie jest najlepszym rozwiazaniem. Nie jestem lekarzem jeno genetykiem i handlowcem :) wiec jesli wypoweidzialem sie niefachowo prosze o sprostowania wszelakie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie spodziewałam się, że któryś z panów się tu udzieli. :)

Noritsu - nie bardzo wiem, co masz na myśli pisząc 'lepsze osiągi'. Moim zdaniem napięcie przedmiesiączkowe pomaga na treningach - bez przerwy nieprawdopodobnie i na wszystkich wkurzone, idąc wyżyć się na rower dostajemy nagłego przypływu energii. :D Ale tak na poważnie - oczywiste, że gorsze wyniki uzyskujemy będąc w czasie miesiączki i czasem także przed - większość kobiet jest obolałe, w złym humorze, to płaczliwe, to zdenerwowane i wiadomo, że wtedy wysiłek fizyczny to ostatnie, na co mamy ochotę. Często jest też tak, jak pisze Diensdale - w wyniku utraty krwi i ogólnego złego sampoczucia jesteśmy osłabione i nic nam się nie chce. Także zbytni wysiłek w 'te dni' jest niewskazany.

Czy na pewno chodziło Ci o takie odpowiedzi ? Bo to, kiedy Twojej dziewczynie lepiej się ćwiczy, ona sama powinna wiedzieć najlepiej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bo to, kiedy Twojej dziewczynie lepiej się ćwiczy, ona sama powinna wiedzieć najlepiej"