Skocz do zawartości

[sklep] - rowertour.com


Kisiel94

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

zamówiłem u nich ciuchy i nie sprawdziłem przy kurierze paczki. Niestety brakuje jednej na 7 sztuk (ciuchy rowerowe)... (spodni brak)

Czy jeżeli kurier mi "uciekł" i nie ma osoby/świadka, że paczka jest nie kompletna to 190zł poszło się "kochać"?

 

PS Oczywiście napisałem do nich o 12:00, ale przez cały dzień nie raczyli mi odpisać. (jutro zadzwonię)

PS Na dodatek paczka była tak spakowana, że nie możliwe byłoby zmieścić tam jeszcze spodni zimowych (z szelkami)

 

Jest ktoś w stanie pomóc i wyjaśnić jak wygląda sytuacja gdy się nie sprawdzi paczki? Czy to już zależy od "humoru" sprzedającego, że to się wyjaśni?

 

EDIT:

Aha i jeszcze jedno - paczka była "zaplombowana" taśmą z ich sklepu.

Napisano

Troche tak jest, jak przy kurierze nie sprawdziales. Ja kiedys sprawszalem paczke przy kurierze i niby wszystko bylo ok. Po dokladnych ogledzinach na spokojne okazalo sie, ze towar jest uszkodzonu. Kontakt ze sprzedawca i mowi, ze nigdy mu sie to nie zdarzylo lecz powiedzial, ze nie bedzie robil problemow i wynieniamy uszkodzona czesc, czy caly sprzet. Wybralem to drugie. Niby masz do 24 godzin, zeby zglosic w firmie kurierskiej, ze cos z przesylka jest nie tak. Lecz w praktyce jest tak, ze jak nie sprawdzisz odrazu to potem mozesz sie bujac, bo to sprzedawca i firma kurierska musza sie dogadac, a kasa jest zwracana z ubezpieczenia firmy kurierskiej sprzedawcy i dalej Tobie. Taka procedura moze trwac do 30 dni. Zapytaj najpierw u sprzedawcy, bo chyba masz paragon lub jakas fakture i wymienione co kupiles i co teoretycznie powinno byc w paczce. Moze ktos czegos nie spakowal w sklepie.

Napisano

To na szczęście Twoja sprawa się wyjaśniła :)

A co do mojego problemu to problem tez był z czapką.

Z czapkami też był problem zamówiłem:
http://rowertour.com/rogelli-lazio-czapka-rowerowa-pod-kask.html  - w zamian tej jest jakaś inna - http://rowertour.com/rogelli-lazio-czapka-rowerowa-pod-kask-fluo.html tylko w kolorze czarnym.

(zamawiałem 2 czapki ogółem)
 
Moim zdaniem tu jest ewidentny błąd przy pakowaniu...
Napisano

Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? :D hehe nie.

Napisano

Miałem taki numer, ale chyba z innym sprzedawcą, też jakiś popularny sklep rowerowy, nie pamiętam czy to był rowertour, cyklotour czy bikestacja. W każdym razie sklep sprawdził wtedy stan faktyczny ze stanem komputerowym i błyskawicznie dosłali brakujący przedmiot. Można pisać email, w sumie też preferuję tego typu kontakt ale tylko jeśli nie zależy mi na czasie - najszybciej zawsze załatwisz coś twarzą w twarz, następnie telefonicznie a dopiero ostatecznie przez email.

Napisano

Trochę byłoby to śmieszne, ale szybciej dostanę te spodnie zamawiając jeszcze raz niż czekając aż mi raczą wysłać... o ile w ogóle się na to zdecydują.

@up dzięki za argument, wspomnę o tym, żeby sprawdzili w systemie :)

Napisano

Nie ma co narzekać że 200 zł poszło się "ee" tylko zadzwonić i o tym powiedzieć. Miałem takie przypadki już kilka razy zamawiając coś przez internet i jak na razie nie było problemów - dosyłali brakującą rzecz. 

Napisano

Tak też dzisiejszego dnia zrobiłem - zadzwoniłem na co mi odpowiedzieli, że po prostu odpiszą na mojego maila. Nic mi nie odpisali. Jutro z rana znów dzwonię...

Napisano

W rowertourze z 2 miesiące temu zamówiłem trzy produkty, zrobiłem przelew. Przyszły dwa, na paragonie również wyszczególniono tylko te przesłane. Wysłałem maila z zapytaniem, za godzinę dostałem odpowiedź a za 6h miałem już zwrot na koncie. Spokojnie trzeba do nich pukać i stukać zamiast przyjmować najgorsze scenariusze.

Napisano

Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? :D hehe nie.

Jest tu napisane, że na pqragonie jest, ale produktu nie ma. No zaraz zaczne dzwonić.
Napisano

A ja miałem w druga stronę. Dostałem druga paczkę z plecakiem deutera za dobrych kilka stow. Wspólnego z zamówieniem miałem tylko pierwszą literę nazwiska odbiorcy faktury. Za zwrot dali mały rabat na zakupy.

Napisano

Na paragonie nie bylo w paczce tez, ale kasa zostala zaplacona za cale zamowienie skladane w sklepie... Warto przeczytac tylko dokladnie...

 

No to sprawa jest ewidentna. Nie ma co sie denerwowac i wylewac na forum gorzkie zale, tylko zadzwonic i wytlumaczyc.

Moze ktos przeoczyl te spodnie w zamowieniu, albo nie bylo na stanie i wyslali to co mieli.

 

Pozdro

G.

Napisano

Dobra chłopaki (i dziewczęta)! Mniejsza o to, że ktoś źle zrozumiał (@Janooch -już nie ma co się czepiać)! :D Już problemu nie powinno być. Po prostu chciałem wiedzieć czy ludzie w tym sklepie mieli taki problem.

Jedynie niesmak pozostał do tego sklepu.

 

@up dokładnie - to mnie wtedy zirytowało.

Napisano

Zdecydowanie! Ostatnio sytuacja z Bikestacja.pl zamówiłem piastę novateca w kolorze czerwonym, dostałem maila ze jest błąd na magazynie i na czerwona będę musiał czekać 2 tygodnie. Po czym dostałem kolejnego maila ze jest czarna od ręki i czy maja wysyłać czy oddawać pieniądze. Zgodziłem sie i jestem zadowolony, kolor nie jeździ ;) Czyli da sie z kultura rozwiązać sprawę.

Napisano

Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? :D hehe nie.

...czytam uważnie i dokładnie

Napisano

Może inaczej, wg paragonu spodnie powinny być w zestawie, ale ich nie było w paczce :)

Rowertour ma też zapis w regulaminie, że w niektórych przypadkach mogą rozdzielić zamówienie na dwa, jeśli muszą czekać zbyt długo na któryś z towarów. Przy czym dosyłka jest na ich koszt. Może tak jest w tym przypadku. Tylko o takich rzeczach rzeczywiście powinno się informować.

Napisano

To ja opowiem swoją historie. Zakończyła się happy end'em. :) Ale troche krwi mi napsuła... Zamówiłem na początku października (6) amortyzator rst first. Była to najlepsza oferta w sieci co mnie zachęciło do zakupu. Gdy zamówiłem w poniedziałek, to czekałem na paczke w okolicy środy... W czwartek był wykonany do nich 1 telefon... Paczke wysłali po tygodniu.. Potem był problem, bo po rozpakowaniu okazało się, ze górne golenie są porysowane... Odesłałem go jako zwrot, początkowo poinformowano mnie, że odeślą mi nowy. Po 2 tygodniach czekania i kolejnych meilach i telefonach wyszło, że odeślą mi pieniądze. Wysłałem im nr konta w meilu.. W odpowiedzi zapewnili mnie, że wysłali pieniądze... Po tygodniu zadzwoniłem do nich po raz n'ty... Już nie byłem miły jak zwykle. Pan z biura zaczął mnie przepraszać i mówić, że to wszystko przez urlopy... Tego samego dnia miałem pieniądze na koncie (6 listopada)... I tyle.

Napisano

Dostałem dziś paczkę od nich, zakupy na 700zł. W środku, brak jednej pary spodni. Na paragonie brak tej pozycji, ale kasa poszła. Na @ odpisują mega długo. Telefon? Jeśli odbiorą, to "bardzo miły" Pan powie by... wysłać e-mail. Kosmos.

Zamówienie szło tydzień..

Może w innych sklepach drożej, ale chyba szybciej i mniej problemów..

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...