dziewan Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 Witam pytanie odnosnie skoku i modyfikacji. Otoz jesli kupuje tore ze skokiem 100 mm, da sie ja przerobic na skok np 120 mm( nie chodzi mi o u turn). Jesli jest taka mozliwosc to czy amortyzator po tej modyfikacji traci jakies parametry technoczne. Sorki za jakiekolwiek bledy ale pisze z tel w pracy. Pozdrawiam. P.s mile czytane wypowiedzi od osob ktore robily takie lub podobne mody. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 29 Października 2014 Mod Team Napisano 29 Października 2014 A jaki to model tory bedzie ? Cytuj
dziewan Napisano 29 Października 2014 Autor Napisano 29 Października 2014 Powiedzmy ze 302 albo 318 aby powietrzny Cytuj
kamfan Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 No to się da... rozbierasz komorę powietrzną i wyjmujesz jedną tulejkę, a później wszystko składasz. W sumie 30-60 min. roboty jak masz narzędzia i oleje przygotowane. Cytuj
dziewan Napisano 29 Października 2014 Autor Napisano 29 Października 2014 A 2 pytanie do ilu mozna powiekszuc skok i czy uposledza to w jakis sposób amor? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 29 Października 2014 Mod Team Napisano 29 Października 2014 Tora była do 130mm. Wersji sprężynowej nie bardzo można przestawiać ale czemu nie Cytuj
dziewan Napisano 29 Października 2014 Autor Napisano 29 Października 2014 Dobra wielkie dzieki, a ktory model bardziej polecasz 302 czy 318? Dobra wielkie dzieki, a ktory model bardziej polecasz 302 czy 318? Cytuj
jasinski21444 Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 318 bo ma tłumik motion control . Cytuj
dziewan Napisano 29 Października 2014 Autor Napisano 29 Października 2014 W oko wpadl mi tez marzocchi 600 xc, waze 80 i jezdze baardzo roznie. Pytanie co lepsze Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.