b1ogusz Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Witam Znalazlem na necie urzadzenie o nazwie modulator sily hamowania. Czy jest to przydatne? Czy daje sie znaczaco odczuc efekty dzialania tego modulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Teoretycznie ten wynalazek ma zapobiegać poślizgowi koła... ale delikatnie mówiąc nie jestem zwolennikiem tego "chińskiego ABSu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Tak samo jak poprzednik. Wole wiedziec ile dokladnie wsadzam sily w hamowanie a nie jakies modlutaory ktore zjadaja sile jaka w to wkladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Czy jest to przydatne? Nie Czy daje sie znaczaco odczuc efekty dzialania tego modulatora? Tak, znacząco spada siła hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Mam to w moim rowerze i stanowczo odradzam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 1 Lipca 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Daje to mniej więcej tyle, że dobre V-ki będą hamowały jak kiepskie canti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Mam ten wynalazek u siebie i nie polecam! Spada siła hamowania i szybciej niszczy się obręcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriss Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Ja też mam u siebie na przodzie i niedługo to zdejmę - denerwuje mnie to - strasznie spada siła hamowania przodu, który jest bardzo ważny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajuwookierun Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 to się powinno zakładać dzieciakom do lat 12 na tylne koło żeby nie trzeba było co tydzień zmieniać zmielonej opony:) A tak na marginesie założone na tył moim zdaniem wzmacnia siłę hamowania bo eliminuje poślizg koła, tyle że nie bardzo rozróżnia to nawierzchnie i po ustawieniu na asfalcie tak że nie blokuje koła na szutrze i tak je zablokuje...no ale trudno spodziewać się żeby sprężyna myślała:) Na przód to w ogóle bzdura...pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacmen_89 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 ja mam na przodzie i też przy najbliższej zmianie linki wywale ten cały modulator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 szybciej niszczy się obręcze. ciekawy wniosek, zastanawia mnie dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 ciekawy wniosek, zastanawia mnie dlaczego? Mam to na tyle i wydłuża to drogę hamowania tzn klocki dłużej trą o obręcz co się przekłada na szybsze zużycie obręczy i klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Hm, ale efekt dla obręczy jest chyba ten sam - klocek trze dłużej ale słabiej, więc obręcz zużywa się tak samo gdyby klocek tarł krótko ale mocno nie? Tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub85 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 Mam to na przodzie zamontowane od nowości. Od początku czułem, że to jakaś padaczka :lol: Przy najbliższej okazji też się tego pozbędę bo siła zamiast w hamulec to idzie w modulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dualowiec Joe Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Hm, ale efekt dla obręczy jest chyba ten sam - klocek trze dłużej ale słabiej, więc obręcz zużywa się tak samo gdyby klocek tarł krótko ale mocno nie? Tak mi się wydaje. otoz myslisz sie bo: jezeli hamujesz norlanie bez tego "ulepszenia" :P to zazwyczaj blokujesz obrecz kola i w ten spsob skraczasz czas tarcia klockow o obrecz, a tak to klocki caly czas tra w obrecz i jest wieksze jej zuzycie, pozatym moj kumpel to mial i wywalil obrecz po miesiacu jazdy bo mu najzwyczajniej pekla jadac po normalnej ulicy... a jak zdjelismy detke to obrecz byla tak cieka ze dwuletnie dziecko by je wygielo na 10 strone swiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bauer1000 Napisano 4 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2006 Tak sie zastanawiam, jezeli blokujesz kolo to ok klocki i obrecze sie mniej zdzieraja ale czy myslal ktos o oponach??? IHMO najlepiej bylo by zastosowac odpowiednio miekkie klocki tak aby nie niszczyly obreczy a same sie zuzywaly. a tak na marginesie. Moj znajomy do samochodu wsadzil sobie klocki wyczynowe i tarcze zostawil standart, zanim klocki sie zdarly do polowy, mial 3 nowe komplety tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.