Skocz do zawartości

[rower] Lazaro Senatore V3 MEN Trekk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Po kilku dniach przeglądania, szukania, czytania zdecydowałem sie kupić Lazaro Senatore v3 Trek z ramą 19'' na kołach 28''.

http://allegro.pl/lazaro-senatore-v3-mocny-trekk-na-alivio-men-i4417406857.html

Ważę ok 100kg i mam 178 wzrotu.

Zamówiłem go wczoraj, więc czekam z niecierpliwością.

Kosztował 1279zł, poniżej dane techniczne:

DANE TECHNICZNE

Rama:

  • LAZARO aluminiowa AL-6061 rozmiar 19” lub 21” naklejki pod lakierem

Widelec przód:

  • SR-SUNTOUR NEX amortyzowany, aluminiowy z regulacją twardości oraz możliwością blokady

Przerzutka tył:

  • SHIMANO ALIVIO

Przerzutka przód:

  • SHIMANO ALIVIO

Manetki:

  • SHIMANO ACERA 3 x 8 dwu dźwigniowe

Klamki hamulca:

  • SHIMANO aluminiowe

Mechanizm korbowy:

  • SHIMANO FCM-131 z tarczami 28/38/48 + pełna osłona łańcucha

Suport:

  • NECO na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Kaseta:

  • SHIMANO ALIVIO CS-HG41 8-mio rzędowa

Obręcze:

  • KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

  • JOY TECH kasetowe na łożyskach - uszczelniane, aluminiowe, tył na nakrętki, przód na szybko-zamykacze

Siodło:

  • VADER anatomiczne na elastomerach

Opony:

  • CST 28” szosowo terenowe biały bok

Mostek:

  • ZOOM aluminiowy regulowany

Kierownica:

  • ZOOM stalowa satynowa profilowana

Sztyca siodła:

  • ZOOM aluminiowa amortyzowana

Waga:

  • 15 kg

Liczba biegów:

  • 24 speed

Wyposażenie:

  • błotniki z chromoplastu,
  • oświetlenie diodowe - baterie w komplecie podpórka aluminiowa
  • aluminiowy bagażnik

ROWER JEST POLSKIEJ PRODUKCJI

 

 

Ktoś już może takim jeździ i chciałby się podzielić wrażeniami?

Po paru km moim opiszę wrażenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem crosa na miasto żeby go "dozbroić", i ten wydawał mi się już dozbrojonym crosem ;)

Mam też rometa MTB, starusieńki już, ale ciągle na chodzie, na nim mogę polatać po górkach.

Przeczytałem wątek o Lazaro Integral V5, i sporo osób decydowało sie na bagażnik, amortyzator z blokadą, regulowany mostek itp.

No nic, zobaczymy jak przyjedzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower dojechał bardzo szybko, zamówiłem 15-tego dotarł 17-tego.

Myślałem że sobie trochę poczekam, a tu miła niespodzianka.

Po rozpakowaniu musiałem przykręcic pedały, kierownicę i siodełko. Kluczy żadnych w zestawie niema.

 

Pierwsze wrażenia bardzo dobre, wszystko co miało być to jest, wygląd tez niczego sobie. Sprawdzę jeszcze model amortyzatora i dopiszę, w każdym razie z blokadą mechaniczną.

Jeździ sie lekko i przyjemnie, na moje 178cm wzrostu rama 19'' jest idealna, choć rower wydaje się duży (koła 28'').

Kierownicę mam opuszczoną do samego dołu, ale nadrabia to kształt kierownicy i regulowany mostek - u mnie na maxa do góry.

Pośmigam parę kilometrów to napiszę coś więcej.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Po kilku dniach przeglądania, szukania, czytania zdecydowałem sie kupić Lazaro Senatore v3 Trek z ramą 19'' na kołach 28''.

http://allegro.pl/lazaro-senatore-v3-mocny-trekk-na-alivio-men-i4417406857.html

Ważę ok 100kg i mam 178 wzrotu.

Zamówiłem go wczoraj, więc czekam z niecierpliwością.

Kosztował 1279zł, poniżej dane techniczne:

DANE TECHNICZNE

Rama:

  • LAZARO aluminiowa AL-6061 rozmiar 19” lub 21” naklejki pod lakierem

Widelec przód:

  • SR-SUNTOUR NEX amortyzowany, aluminiowy z regulacją twardości oraz możliwością blokady

Przerzutka tył:

  • SHIMANO ALIVIO

Przerzutka przód:

  • SHIMANO ALIVIO

Manetki:

  • SHIMANO ACERA 3 x 8 dwu dźwigniowe

Klamki hamulca:

  • SHIMANO aluminiowe

Mechanizm korbowy:

  • SHIMANO FCM-131 z tarczami 28/38/48 + pełna osłona łańcucha

Suport:

  • NECO na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Kaseta:

  • SHIMANO ALIVIO CS-HG41 8-mio rzędowa

Obręcze:

  • KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

  • JOY TECH kasetowe na łożyskach - uszczelniane, aluminiowe, tył na nakrętki, przód na szybko-zamykacze

Siodło:

  • VADER anatomiczne na elastomerach

Opony:

  • CST 28” szosowo terenowe biały bok

Mostek:

  • ZOOM aluminiowy regulowany

Kierownica:

  • ZOOM stalowa satynowa profilowana

Sztyca siodła:

  • ZOOM aluminiowa amortyzowana

Waga:

  • 15 kg

Liczba biegów:

  • 24 speed

Wyposażenie:

  • błotniki z chromoplastu,
  • oświetlenie diodowe - baterie w komplecie podpórka aluminiowa
  • aluminiowy bagażnik

ROWER JEST POLSKIEJ PRODUKCJI

 

 

Ktoś już może takim jeździ i chciałby się podzielić wrażeniami?

Po paru km moim opiszę wrażenia.

 

Jeżdżę od 2 mcy Kands Elite Pro rama 21". Sądząc po częściach podobnie wyposażony. Jak na razie jestem zadowolony (*0% jazda miejska/20 % szutry) Spełnia podstawowe wymagania - nie trzeszczy i  jeździ :)

 

Mam nadzieję, że będziesz zadowolony.

 

pozdr,

Ł.

 

 

Witam wszystkich,

Po kilku dniach przeglądania, szukania, czytania zdecydowałem sie kupić Lazaro Senatore v3 Trek z ramą 19'' na kołach 28''.

http://allegro.pl/lazaro-senatore-v3-mocny-trekk-na-alivio-men-i4417406857.html

Ważę ok 100kg i mam 178 wzrotu.

Zamówiłem go wczoraj, więc czekam z niecierpliwością.

Kosztował 1279zł, poniżej dane techniczne:

DANE TECHNICZNE

Rama:

  • LAZARO aluminiowa AL-6061 rozmiar 19” lub 21” naklejki pod lakierem

Widelec przód:

  • SR-SUNTOUR NEX amortyzowany, aluminiowy z regulacją twardości oraz możliwością blokady

Przerzutka tył:

  • SHIMANO ALIVIO

Przerzutka przód:

  • SHIMANO ALIVIO

Manetki:

  • SHIMANO ACERA 3 x 8 dwu dźwigniowe

Klamki hamulca:

  • SHIMANO aluminiowe

Mechanizm korbowy:

  • SHIMANO FCM-131 z tarczami 28/38/48 + pełna osłona łańcucha

Suport:

  • NECO na łożyskach maszynowych

Hamulec przód:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Hamulec tył:

  • TEKTRO V-brake aluminiowy

Kaseta:

  • SHIMANO ALIVIO CS-HG41 8-mio rzędowa

Obręcze:

  • KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe

Piasty:

  • JOY TECH kasetowe na łożyskach - uszczelniane, aluminiowe, tył na nakrętki, przód na szybko-zamykacze

Siodło:

  • VADER anatomiczne na elastomerach

Opony:

  • CST 28” szosowo terenowe biały bok

Mostek:

  • ZOOM aluminiowy regulowany

Kierownica:

  • ZOOM stalowa satynowa profilowana

Sztyca siodła:

  • ZOOM aluminiowa amortyzowana

Waga:

  • 15 kg

Liczba biegów:

  • 24 speed

Wyposażenie:

  • błotniki z chromoplastu,
  • oświetlenie diodowe - baterie w komplecie podpórka aluminiowa
  • aluminiowy bagażnik

ROWER JEST POLSKIEJ PRODUKCJI

 

 

Ktoś już może takim jeździ i chciałby się podzielić wrażeniami?

Po paru km moim opiszę wrażenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżdżę od 2 mcy Kands Elite Pro rama 21". Sądząc po częściach podobnie wyposażony.

Identyczny z wyglądu ;) tylko napisy inne.

Darko72 - też miałem taki plan, kupić np Meride 10v i dozbroić. Ale jak zacząłem liczyć to się około 1800 tyś zatrzymałem.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest o innym rowerze to nie jest...?

To chyba normalne.

Rower w porządku to narzekał nie będę, a że jestem "niedzielnym" rowerzystą to nie będę mercedesa kupował i go wychwalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powołajmy komisje z Panem M. na czele ;)

A może nie, bo wyjdzie że to zamach :P. A w najlepszym przypadku że jesteś z opozycji ;)

Ale dobra, żarty na bok, bo się offtop robi.

Dla uspokojenia myśli: nie jestem związany z żadną firmą ani nawet sklepem, Chciałem dobrze i tanio, i jak na razie jestem myśli że się udało.

 

W weekend trochę pojezdziłem, kilka rzeczy, w zasadzie drobiazgi, ale że się nie znałem to drażniło:

- na środkowej tarczy z przodu ocierał łańcuch o tą prowadnicę, dopiero jak wróciłem to poczytałem jak to wyregulować...

- błotniki są troche cienkie i jak jechałem po naszych "polskich drogach" to ocierały o opony na wertepach (przy okazji, aromat opon czuć na całym piętrze...)

- nie wiem czy tak powinno być, ale jak na nim siedzę to kierownica sama się w bok skręca, jakby widelec był bardziej w pionie to by sie nie skręcała, ale może to przez amortyzator bo jest przez to rama podniesiona wyżej...?

Z plusów: dziecko 20kg na bagażniku, i jak jechałem to niewiele czułem, fakt że to było ze 100m powoli dla zabawy ale szło lekko - mam porównanie do "górala" z krzesełkiem.

I musze licznik dokupić, a i dzwonka też niema na wyposażeniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czesc,

No więc śmigam sobie czasem, zrobilem niewiele km, ok  200, jak na razie cały i zdrowy.

Podregulowałem przerzutki, bo po jakimś czasie zaczęły ocierać a z tyłu dłużej się zmianiały.

Wkurzające są piszczące hamulce...

 

Edytowane przez tox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam taki od roku, zrobił około 4k km. Hamulce - na 3 kolorowych meridach tył nie piszczy, przodu nie jestem w stanie ogarnąć, chyba taki urok tych obręczy, ale muszę przyznać że meridy hamują dużo skuteczniej niż to co tam było oryginalnie.

Przez pierwsze kilka miesięcy miałem poprzebijane dętki średnio raz na 100km, dopiero po porządnym natalkowaniu opon problem zniknął. Innych problemów nie było przez ten czas, aż do ostatniego miesiąca - mocowanie przedniej lampki(do widelca) zaczęło się łamać(co skleiłem porządnie to pęka w kolejnym miejscu), wydaje mi się, że problem jest związany ze zmianą opon na węższe - zrobiło się sztywniej i pewnie dlatego mocowanie lampki przestało unosić wibracje.

Kupiłem wyposażony, ale i tak dołożyłem dzwonek, rogi, aluminiowe pedały z noskami, inne gripy takie w sumie drobiazgi, ogólnie jestem zadowolony. Żona ma identyczny tylko rama damka i też bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem na takie - http://www.axel-sport.pl/pedaly-rowerowe-neco-wp-97d-alu-mtb-czarne.html imho tanie, dobra przyczepność i przystosowane do nosków(za to bez nich warto zwracać uwagę gdzie jest góra a gdzie dół platformy), ale to trochę zależy jak chcesz jeździć, do łagodnej jazdy po mieście bym ich nie polecał, do jazdy w terenie chyba niekoniecznie, moim zdaniem fajne na dystanse głównie asfaltem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...