Skocz do zawartości

[amortyzator przód] RS XC 30 Tk gold vs. Sr Suntour Axon RL-R. oba 1200zł. który wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem rowerzystą amatorem. Głównie uprawiam sportową turystykę MTB. Aktualnie mam Krossa Level A2 z 2008r. Owszem jest już trochę przerobiony. Napęd SLX\Alivio, koła Mavic Crossride disc, heble BR-M595 i stary rozklekotany amorek RS Dart 2. Chciałbym otóż przed wakacjami wymienić widelec. Od kilku dni "guugluje" w necie i szukam jakichkolwiek info na temat tych dwóch amortyzatorów. Czyli Rock Shox XC 30 TK Gold oraz Sr Suntour Axon RL-R. Potrzebuję sprzętu na wyprawy oraz na okazjonalne wypady w typie ostry XC. Chce zamówić właśnie któryś z tych amorków w pobliskim sklepie rowerowym. Tydzień temu otrzymałem info iż oba te widelce są dostępne w cenie 1200zł.

 

I teraz pytanie: który lepszy??

Po przeczytaniu w internecie tylu arykułów i specyfikacji technicznych tych produktów, poszukuję objektywnych opinii użytkowników oraz  innych doświadczonych rowerzystów.

Proszę o pomoc. Piszcie swe opinie, uwagi, plusy i minusy tych amortyzatorów czy też porównania.

 

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to chcę amorka wyłącznie z sklepu. Rozumiem że można też brać coś przez internet, allegro itp. Ale chciałbym wszystko mieć na miejscu w sklepie tzn serwis, naprawę gwarancyjną itp.

 

Ktoś ma jakieś inne uwagi co do tego sprzętu? A jak jest z awaryjnością tych amorków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Radziłbym Ci brać Rock Shoxa. Co prawda ostatnio zeszli nieco z poziomem jakości ale jednak stoją wyżej niż Suntour (zajrzyj np. do działu amortyzatory->suntour: pełno tematów o problemach z epiconem). 30 XC jest dosyć lekki, zdaje się, że ma złotą anodę na goleniach więc jest dosyć bliski Reconowi. W testach sztywności wypada lepiej niż XC 32, który ma grubsze golenie.