D4RTMOOr Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 witam, posiadam aktualnie amor sr suntour v2 jak się nie mylę i mam zamirk kupić nowy Amortyzator rst dirt 100mm. Czy się opłaca zmieniać. Jeżeli nie to doradzcie jaki mam kupić tak do ok 150zł. A i waże ok 50kg.
lyndowss Napisano 26 Maja 2014 Napisano 26 Maja 2014 Nie rozumiem po co i na co chcesz zmieniać. W tej kwocie na nic lepszego nie zmienisz.
D4RTMOOr Napisano 28 Maja 2014 Autor Napisano 28 Maja 2014 Nie rozumiem po co i na co chcesz zmieniać. W tej kwocie na nic lepszego nie zmienisz. pytam się czy warto zamienić amor Amortyzator rst dirt 100mm czy lepiej zostać przy moim v2
tobo Napisano 28 Maja 2014 Napisano 28 Maja 2014 Nie rozumiem po co i na co chcesz zmieniać. W tej kwocie na nic lepszego nie zmienisz. Używałeś tego SR? Przy mojej wadze prawie 80 kilogramów ugina się zaledwie 30 ze 100 mm skoku. Moim zdaniem gorzej być nie może.
Mod Team Puklus Napisano 28 Maja 2014 Mod Team Napisano 28 Maja 2014 Ale co z prętów żeberkowanych go składałeś ? ramę jaką masz.
Shootee Napisano 28 Maja 2014 Napisano 28 Maja 2014 Standardowo, zamiast męczyć się w wyciąganie informacji od autora to porządny opis + zdjęcia. Tak jest dla wszystkich najprzyjemniej.
jeronimo1 Napisano 28 Maja 2014 Napisano 28 Maja 2014 Zawsze w takiej sytuacji masz 2 wyjscia. Mozesz zmienic, albo nie zmienic mam nadzieje, ze pomoglem
Shootee Napisano 28 Maja 2014 Napisano 28 Maja 2014 Zawsze w takiej sytuacji można napisać głupiego posta, albo nie pisać . Jeżeli ktoś prosi o pomoc to można pomóc, a nie spamić. Kaj są zdjęcia? Albo co to za rama, model? Budżet może być przyskąpy, chociaż widziałem ostatnio ciekawego XCM za 110, z tym że sprzedawany bez manetki.
lyndowss Napisano 28 Maja 2014 Napisano 28 Maja 2014 Używałeś tego SR? Przy mojej wadze prawie 80 kilogramów ugina się zaledwie 30 ze 100 mm skoku. Moim zdaniem gorzej być nie może. Można zawsze wyjąc jedną sprężynę jeżeli nie ma blokady. Co do RST to raz otwierałem chyba GILE. Chciałem, żeby dobrze się uginała. Ku mojemu zaskoczeniu w środku konstrukcyjnie było zrobione tak, że amortyzator nawet z wykręconymi sprężynami nie mógł się ugiąć więcej jak 50 mm. W sklepie oczywiście miał zapewniane 100 mm skoku i optycznie też. W rzeczywistości 50 mm i to z bardzo twardymi sprężynami czyli efektywnego skoku to 30-40 mm. Tragedia. W tej kwocie można byłoby dorwać używanego XCR'a z luzami. Fakt luzy są, ale da się jeździć i się ugina. Mam nawet takiego u siebie. Gdyby ktoś chciał to chętnie odstąpię za jakaś kwotę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.