qads Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 Witam! przymierzam się do zakupu roweru crossowego. Sklepy rowerowe w Trójmieście będą mnie miały niedługo dość więc może Wy mi coś podpowiecie? Który z poniższych modeli zaoferuje najlepszy stosunek ceny do jakości? Biorę pod uwagę: Scott Sportster x10 mod. 2014 http://www.bikes-n-gear.com/trekking/scott-sportster-x10-2014.html cena 3999 PLN Wheeler Cross 6.6 mod. 2014 http://bikersworld.pl/product-pol-1600-Wheeler-Cross-6-6-M.html cena 4600 Trek 8.6 DS http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/town/dual_sport/ds_series/8_6_ds/#/pl/pl/model/features?url=pl/pl/bikes/town/dual_sport/ds_series/8_6_ds cena 4700 pln... Podpowiedzcie coś proszę. Adam
Rulez Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 W tej cenie amortyzator ze sprężyną stalową to nieporozumienie, Scott chyba ma amortyzator powietrzny, ale wypadało by się upewnić ... Ale jeśli nie musi to być markowy rower, to ten jest niezły : http://velo.pl/rowery/turystyczne/crossowe/author/codex-2014
CXH1437 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 http://www.cube.eu/en/bikes/tour/cross/cross-pro/
qads Napisano 19 Marca 2014 Autor Napisano 19 Marca 2014 dzięki za podpowiedzi Author ok ale Cube Cross Pro mega fajny, chyba najfajniejszy ze wszystkich opcji i amorek powietrzny... Może jeszcze jakieś pomysły?
PjeseczeQ Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 http://www.kross.pl/pl/2014/cross/evado-7-0 - tak dla porównania. Dużych różnic nie ma w tym pułapie chyba. Czego byś nie wziął, raczej będziesz zadowolony. Swoją drogą - uważam, że bez sensu na cross'a dawać 5k. Zastosowania dla tego typu roweru to amatorska, ale z zacięciem sportowym jazda po utwardzonych nawierzchniach - crossy za 3k na przyzwoitej hydraulice i Deore to jest max. co jest potrzebne, a jak widać wyżej, na XT za 4k się katalog z cross'ami często kończy.
Darek14 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 Minimalnie ponad budżet: http://www.mhw-bike.com/sale/cross-bike/440/cube-tonopah-race-black-anodized-2013 Przesyłka jest za darmo. Jeśli nie ten, zdecydowanie wolałbym zaproponowanego wcześniej Cube'a Cross Pro niż Scotta Sportstera.
qads Napisano 19 Marca 2014 Autor Napisano 19 Marca 2014 Dzięki Maniak, CUBE już pewny, zgodnie z tym co napisałeś może to jest najrozsądniejszy wybór???? cena 3500, amorek powietrzny Osprzęt SLX, LX http://allegro.pl/rower-cube-nature-pro-2014-rozmiar-54-kurier-0-i4052953874.html ..w CUBE rozmiar 54 cm przy wzroście 185cm będzie ok?
CXH1437 Napisano 19 Marca 2014 Napisano 19 Marca 2014 @Qads przeczytaj ten temat. http://www.forumrowerowe.org/topic/155546-rower-kellys-definite-2013-vs-scott-sportster-10-z-2014-a-moze-inny-do-4000zl/ Koledzy dobrze mówią cross za 5k to już trochę przesada dla amatorskiej jazdy ( ale tylko trochę ). Pamiętaj, że na dzień dobry parę stów poleci na akcesoria. Pomyśl o rowerze z powyższego tematu (nature pro), w swojej cenie najlepszy cross. Każdy kto na nim jeździł to potwierdzi Rama powinna być dobra (teoretycznie). Jak masz opcję to przymierz gdzieś i później zamówisz sobie z netu. P.S Mam nature pro. To jest świetny rower .....
qads Napisano 19 Marca 2014 Autor Napisano 19 Marca 2014 CXH1437 Ile masz wzrostu i jaki rozmiar Cube Nature Pro ????
qads Napisano 19 Marca 2014 Autor Napisano 19 Marca 2014 CXH1437 Dziękuję WAM za konstruktywną dyskusję, Będzie Nature Pro. Pozdrowienia!!!!
Darek14 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Co do rozmiaru: ja mam 182 cm wzrostu, długość nogi 86 cm i rama 54 (w rzeczywistości ma 52 cm) jest idealna. Szkoda, że nie zdecydowałeś się na Crosss Pro: ma sporo rzeczy lepszych, między innymi, tak ważne elementy jak obręcze i piasty.
CXH1437 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 @Darek14 Wiadomo, że im droższe modele tym lepsze części. Tak można w nieskończoność, to zamiast cross pro niech weźmie tonopah pro - przecież jeszcze lepszy. Albo co tam może jakiś crossik za 8 koła ? Chodzi gdzieś o rozsądną granicę dla bajkera amatora. Crossy ok 3.5 tys są jak na takie warunki już i tak świetnie wyposażone, lekkie, na dobrych ramach - to będzie rower na lata. Jestem przekonany, że będzie się na nim świetnie czuł. Kiedyś jak trochę już wymęczy napęd to sobie wymieni. Po co się nakręcać na kolejne tysiące, lepiej na porządne akcesoria zostawić - dobre siodło, gripy - jakiś licznik. To trochę tak jak do małego pokoju kupować plazmę 60 cali, oczywiście można ale czy naprawdę jest sens ?
Darek14 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Można też w drugą stronę: po co płacić 3500 zł gdy za 2500 zł można kupić rower, na którym również z powodzeniem da się jeździć - mało tego: ludzie kupują crossy (np. Lazaro) za 1500 zł i również bardzo chwalą. Nie wiem w jakim celu piszesz o "crossiku" za 8000 zł", skoro tytuł wątku zawiera kwotę jaką autor wątku jest skłonny przeznaczyć na rower. Budżet był określony na 5000 zł, a Cross Pro kosztuje 4400 zł (wywoławczo, bo od tego można uzyskać rabat) i -moim zdaniem- warto dopłacić i kupić go zamiast Nature Pro. Ale to tylko moje zdanie, a pieniądze wydaje autor wątku i to on ostatecznie podejmuje decyzję.
CXH1437 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Za 2,5 też fajnego crossa sie znajdzie i tez sie bedzie z niego zadowolonym. Zmierzam do tego ze osprzetowo crossy w granicach 3,5 sa idealne (b.d poziom) dla bike'ingu typowo amatorskiego. Dalsze wydane tysiące nie wiele już zmienią z punktu widzenia amatora. Oczywiście lepsze części itd, tylko po co jak za 3,5 ma się już optimum tak naprawdę jeśli chodzi o realne potrzeby. To też tylko moje zdanie
tobo Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Wg mnie jeśli zakup za taką kwotę to nie jest kwestia wyrzeczeń życiowych tylko spełnienia własnej zachcianki to warto kupić ten, który się najbardziej podoba. Jazda amatorska może przekształcić się w namiętność i wtedy nie trzeba inwestować.
PjeseczeQ Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Namiętność to szosa/mtb - tam można kasy ładować bez umiaru. W crossie nie ma sensu...
Tomek21001 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Zaryzykuję,że w większości przypadków cross 4000-5000 to faza przejściowa cyklozy średnio zaawansowanej.W przypadku rozwoju choroby zostanie co najwyżej rowerem wyprawowym od święta,potem sprzedany za pół ceny.Taki cross doskonale rozwiewa marzenia o rowerze uniwersalnym. (dla czytających,mam 40st gorączkę i patrzę przez okno na ludzi na rowerach)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.