Skocz do zawartości

[do 8000zł] Stumpjumper vs Superfly8 vs ZR Race 650B 8.0

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem nowy na forum, także witam serdecznie wszystkich miłośników kolarstwa.

Jak w temacie planuje zakup roweru do około 8tys zł, i kompletnie nie wiem na co sie zdecydowac ponieważ nie mam duzego doświadczenia w lepszym sprzecie. Potrzebuje niezawodnego roweru do codziennej jazdy rekraacyjnej głównie po ścieżkach leśnych i od czasu do czasu chciał bym zabrac rower na weekendowy wyjazd np. do Zakopanego. Znalazłem trzy ciekawe propozycjie w mniej więcej tym samym przedziale cenowym i prosił bym was koledzy o pomoc w wyborze któregoś z nich.

Pierwszy to Trek Superfly 8

http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_8/#/pl/pl/model/features?url=pl/pl/bikes/mountain/cross_country/superfly/superfly_8

Drugi: Specialized Stumpjumper Ht comp 29

http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/mountain/stumpjumper/stumpjumper-comp-29

Trzeci: Radon zr race 650b 8.0

http://allegro.pl/radon-zr-race-650b-8-0-black-white-2014-sid-xt-mav-i3966794273.html#tabsAnchor

Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Napisano

Bardzo ciekawa ta propozycja no i cena bardzo przystępna jak na ten osprzęt, tylko nie znam bardzo tej marki canyon wydaje mi sie ze to chyba niemiecka firma? bo ramy troche podobne do radona a nie jestem do końca przekonany o wytrzymałosc tych niemieckich konstrukcji bo czytałem rózne opinie o np. radonie ale może sie myle, no ale maja świetny osprzet co do ceny

Napisano

"Niemiecka marka która rozwala wszystkie możliwe testy w rowerowych gazetkach. Szczególnie w kategorii stosunku ceny do jakości"

Napisano

wpadł mi do głowy ten canyon ale zastanawiam sie jeszcze czy by nie dołozyc do radona bo jest na pełnym xt no i ma "sid"a no ale pytanie czy warto??? a którego Wy byście koledzy wybrali? A i czy jest duża różnica miedzy tymi amorami "fox"em w canonie a "sid"em w radonie?

Napisano