Skocz do zawartości

[Amortyzator] XCR Magnesium 130 skoku za 50 zł


Creative17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio przeglądając sobie amortyzatory rowerowe na serwisie Tablica.pl znalazłem w miarę chyba ciekawy amortyzator 130 skoku, za 50 zł co mnie bardzo zdziwiło że tak tanio. Chciałbym się Was doradzić, czy brać go? Czy amortyzatory z tej firmy są w ogóle godne polecenia? No i sami ocencie stan tego amortyzatora, który znajduje się na tej aukji: http://tablica.pl/oferta/amortyzator-xcr-magnesium-130-skoku-ID38fbb.html#e74e942b20 . Jeszcze miałem zapytać... Ile tak mniej więcej wgina się taki amortyzator? Właściciel napisał, że spokojnie 110 płynnego skoku. Pozdrawiam, liczę na szybkie odpowiedzi. Na pewno się odwdzięczę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest zaprojektowana do widelca o mniejszym skoku na główkę ramy będą działały większe siły co może doprowadzić do złamania. Może na początek napisz jaki masz rower i gdzie najczęściej się nim poruszasz, prawdopodobnie 130 skoku to przesada dla twojego stylu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanko. Mam amorek rst gila, z 2008 roku z blokadą skoku, która już nie działa. Po prawej jest ta blokada, a po lewej regulacja twardości. Ważę 65kg i amorek jak dla mnie jest trochę za twardy, nie wybiera nierówności. Co mogę z nim zrobić, aby stał się miększy? Zalać olejem do amortyzatorów? Jeśli tak, to jakim i jak? Słyszałem, że można skrócić też elastomer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiego widelca jakikolwiek olej, no, może niekoniecznie słonecznikowy czy rzepakowy, ale nie musi to być olej do zawieszeń. Równie dobrze poradzi sobie silnikowy czy co tam znajdziesz pod ręką. Jak? Musisz po prostu dostać się do dolnych goleni (zapewne kwestia dwóch śrub) i wlać tam z 10-15ml oleju.

 

Skrócić elastomer także możesz, to żaden problem. Tu musisz odkręcić górny korek lewej goleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanko. Chcę odkręcić ten cały korek co jest po lewej stronie amortyzatora, tylko nie mam pojęcia za bardzo czym. Żabką przez szmatkę już próbowałem, ale objeżdża mi cały czas. ; / Da radę odkręcić to kluczem nasadowym? Jeśli tak, to jakiego rozmiaru klucza bym musiał użyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...