maciej1408 Napisano 8 Czerwca 2013 Napisano 8 Czerwca 2013 Więc zaczne od najważniejszego: -przednia klamka dziwnie odstaje.. Niewiem jak to opisać, więc macie zdjęcie - przy czym prawa wygląda tak -przedni hamulec jest dość zmasakrowany, co mogę z nim zrobić? - sutuacja wygląda tak.. mam dosyć zajechaną level a6 z 2010 roku, przednie koło krzywe i niewiem czy w związku z tym ale przy hamowaniu przednim krzywi się tarcza, co mogę zrobić/wymienić żeby to działało sprawnie? Dodam, że chodzi mi o jak najmniejszy koszt, w najgorszym wypadku jak zabraknie kasy będę musiał zostawić tak jak jest.. -ile może kosztować dobry serwis hamulców? - chodzi o wymiane płynu, odpowietrzanie, wymiana klocków i inne drobne takie rzeczy - sam jakoś nie mam cierpliwości i umiejętności na razie tyle :-)
jasinski21444 Napisano 8 Czerwca 2013 Napisano 8 Czerwca 2013 2.Jeżeli krzywi ci sie tarcza to zacisk hamulca ustaw poprawnie, tak aby z dwóch stron była ta sama odległość klocka od tarczy.
maciej1408 Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Napisano 8 Czerwca 2013 Ok dzięki, jasinski pokombinuje jutro coś, mindive więc tak, co do uszczelek itd. - kompletnie niewiem, żałuje że wziąłem rower z tarczami bo w ogóle nie mogę ogarnąć tych hamulców, już kilkukrotnie chciałem wymienić na v-ki ale bym musiał pół roweru wymienić. Jeśli to uszczelka - co mógłbym na to poradzić? Jest możliwość, żeby to było co innego? A co do wpływu skrzywionego koła na tarcze tak jak napisałem "niewiem" - więc możliwe, że to niemożliwe
Mod Team sznib Napisano 9 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 9 Czerwca 2013 -ile może kosztować dobry serwis hamulców? Nie dowiesz się tego dopóki nie przejdziesz się po okolicznych serwisach i nie zapytasz. Przy okazji wycentruj też przednie koło .
maciej1408 Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Napisano 9 Czerwca 2013 No tylko boje się, że blisko mnie nie ma dobrych serwisów i myślałem o czymś dalej, ale chyba będę musiał podjąć się tego samemu, największy kłopot to tylko ta klamka..
Roonin Napisano 9 Czerwca 2013 Napisano 9 Czerwca 2013 Tam jest regulacja odległości klamki od kierownicy, zacznij od sprawdzenia czy nie jest po prostu zle ustawione. Jak by to było tak masakryczne zapowietrzenie to by ci nie hamował więc obstawiam raczej odpowiednie wyregulowanie klamki. Jesli sie nie da to po prostu regulacje klamki masz rozwaloną. Co do krzywienia tarczy podczs hamowania to jakoś nie bardzo rozumiem na czym to polega, może masz luz na piaście.
Roonin Napisano 9 Czerwca 2013 Napisano 9 Czerwca 2013 Tak i za dwa miesiące będzie kolejny temat że coś się stało i się zes......ło. Najpierw to trzeba troszkę ogarniać takie heble. Ja tam w zapowietrzenie nie wierzę, regulacja klamki by nie pozwoliła jej tak "odjechać".Albo ma sp.... regulcję odległości klamki albo nie potrafi tego ustawić albo zaliczył glebę i to pourywał. Tyle. Miałem te heble i wiem że przy sprawnej klamce taka sytuacja jest nie możliwa nawet pzy zapowietrzeniu bo srubla od regulacji TRZYMA.
Dudi353 Napisano 9 Czerwca 2013 Napisano 9 Czerwca 2013 to MUSI być źle wyregulowana klamka. Trzyma ją śrubka łącząca ją z tłokiem klamki która przez dokręcenie lub odkręcenie zwiększa lub zmniejsza odległość. U kolegi na bank jest maksymalnie wykręcona i trzyma się na ostatnich zwojach
Roonin Napisano 9 Czerwca 2013 Napisano 9 Czerwca 2013 No wlaśnie o to mi chodzi kolego. Też to obstawiam a nie zapowietrzenie. To nie jest objaw zapowietrzenia a poza tym te heble wcalenie jest łatwo zapowietrzyć. Srubka trzyma się na ostatnich zwojach albo już nawet wypadła.
maciej1408 Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Napisano 9 Czerwca 2013 Dzięki koledzy za pomoc, ale kolega Andrew do którego miałem napisać dał mi odpowiedź, że najprawdopodobniej puścił pierścień trzymający tłoczek w klamce i wystarczy rozkręcić klamkę i wcisnąć go na miejsce, na dniach będę to musiał zrobić i dam znać czy to to :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.