Skocz do zawartości

[opony]panaracer fire xc pro


mj23

Rekomendowane odpowiedzi

mam dylemat, jakie opony wybrac, strtuje w wielu wyscigach oraz jezdze etz po szosie nei duzo ale jednak niekeidy jezdze, szukam jkis oponek ale zeby nie bylo grubosc 2.3 lub 2.1 ;] max 2.0 najlepiej 1,9 lub te klimaty, zalezy mi na dobrej przyczepnosci w terenie suchym ale zeby równiez byly i na bloto, ale jednak chcialbym te malo opory toczenia ze wzgledu na szose, co sądzicie o tej oponie? http://allegro.pl/item100653802_opona_pana...tka_gratis.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a co powiecie o michelin XCR dry?? cena okolo 90zł niby jets na suche ale posiada ktoś ją?? na blocie na pewno tez cos trzyma, zresztą zadko majm wyscig blotny ale czy ten michelin XCr dry ma duze opory toczenia czy jeszcze znosne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Panaracer Fire XC Pro

Przymierzam się do zakupu właśnie tej opony tylko zastanawia mnie różnica między wersją profi a eco.

Czy ktoś wie czym poza ceną różnią się te opony?

 

Właściwie to oponę w wersji eco mam już około 6 lat i właśnie ją chcę wymienić, a od 2ch lat mam drugą w wersji profi, ale ta się jeszcze trzyma.

Jeżeli się powtarzam z pytaniem to proszę o link, ponieważ szukałem na forum, google :D, velo, stronie producenta i inne i nie znalazłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, roznica jest w wadze - compe jest aramidowa a profi drutowka, ja mam akurat komplet do sprzedania (w bardzo do Velo konkurencyjnej cenie) - moze ze 200 km zjechalem na nich i poszly w odstawke, bo troche byly za "chude" do nowej maszyny. Mieszanka gumy tez chyba jest inna w drutowce.

Jakby co - daj znac. Moja wersja jest czarna z cienkim paskiem czerwonym wychodzacym tuz za obrecz. (i nie jest to wersja "czerwona" bo ta ma prawie caly bok czerwony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, Fire XC Pro - piękne wspomnienia! Do tej pory jest to opona na której przejechałem chyba najwięcej spośród wszystkich. Zawsze mi się dobrze na niej jeździło - idealna trakcja, szybko się oczyszcza, jest całkowicie niezniszczalna. Tutaj na CRC wymianiają tylko folded/wire, a strona producenta też jest dość skąpa w informacje. Brałbym kevlar ze względu na wagę. Ktoś wie coś dokładniej na temat rodzajów mieszanki gumy w zwijanej i w drutowej?

 

Aha, też mają dobre opinie na mtbr i w What MTB: Excellent quality and one of the best do it all tyres

Rating: 9/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odgrzewam

Zamówiłem sobie kpl. Panaracera Fire xc Eco. Nie jestem maniakiem lekkości zależało mi na dobrych gumach. Przyszły opona Fire XC Pro. Lekko zdziwiony spytałem sprzedawce o co chodzi. Powiedział, że jest to wersja drutowa. Hmm waga 680 g cena 60 zł szt. Dziwi mnie jednak opis na oponie ponieważ nie jest taki jak na linkach podanych wyżej tylko jest mały, żółty i z takimi "płomieniami" Pytanie czy to nie jest jakiś relikt? Jeszcze ich nie założyłem więc.... Więc oddam i kupię sobie Darta i Smoka Clasic hehehehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja zamiast fire'ów polecałbym Panaracer Cinder 1,95. Miałem przyjemność jeździć na obu i Cinderki wypadają decydowanie lepiej w terenie i na asfalt. Dobrze też spisują się na błoto. Jest to -wg mnie - bardzo dobra opona o długiej żywotności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...