Skocz do zawartości

Maciek111

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    WaWa

Osiągnięcia użytkownika Maciek111

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. no i kontynuuję wątek.... Zmieniłem kąt główki steru i rower zachowuje się jak rasowy XC, żadnego myszkowania pod górę, zjazdy bezproblemowe. Maszyna pierwsza klasa.
  2. Miałem do zeszłego sezonu jego odpowiednik na sztywniaku, tj Scale 30 mod 2008. Podejrzewam, że fajna maszyna. A wracjąc do tematu, dziś będę testował swój rower ze zmienioną geometrią (ma taką możliwość, dzięki regulacji położenia tylnego dampera). Geometria będzie bardziej pod XC, więc sądzę, że na podjazdach będzie pewniejszy.
  3. Po pierwszych jazdach w Beskidzie Żywieckim: Dodatkowo w rowerze wymieniłem opony na Continental Mountain King 2.2 ProTection. Są po prostu genialne.W gliniasto-śnieżnym terenie na trudnych podjazdach w ogóle nie boksują. Dają pewność na zjazdach, nie zapychają się błotem. Jeśli chodzi o podjazdy, rower jest skonstruowany jakby "na granicy" pomiędzy jego doskonałymi technicznymi możliwościami zjazdowymi a podjazdowymi. Tzn - trzeba na podjazdach uważać aby koło przednie nie podnosiło się do góry. Na podjazdach zalecam dość mocną kontrolę przodu roweru i odpowiednie balansowanie ciałem. Nie jest to wg mnie w żaden sposób wada roweru, został on tak skonstruowany. Pozycja na zjazdach daje dużą pewność, a w połączeniu z doskonałymi hamulcami xt i rewelacyjnym zawieszeniem Fox - pozwala na naprawdę duże zjazdowe prędkości.
  4. Maciek111

    Test rowerów SCOTT 2014 - SPARK 710

    Jestem już szczęśliwym posiadaczem tej maszyny. W rozmiarze "L". Pierwsze wrażenia z jazdy są genialne! Najbardziej mnie ciekawiła grupa 2x10XT i koła 27,5 cala. Poza tym rower prezentuje się genialnie.
  5. Nowiuteńki Scott Spark na kółkach 27.5. Wczoraj przyjechałem nim ze sklepu. W stosunku do fabrycznego, wymieniłem w nim jedynie chwyty kierownicy na Ergony. Reszta nie wymaga absolutnie żadnych zmian. Fotki z aparatu w telefonie, w żaden sposób nie oddają jak ładny jest to rower. Pierwsze wrażenia z jazdy - genialne.
  6. Ja mam natomiast bardzo przykre doświadczenie z MK SS 2.2 Kupiłem je specjalnie do jazdy w terenie i na pierwszy wyjazd zabrałerm w trasę po Kazimierskich wąwozach. Opony zostały napompowane wg wskazań producenta. Co do spisywania się w dość trudnym terenie (korzenie, glina, kamienie) to oceniam je bdb. Jednak najgorszą sprawą jest to, że nie wiadomo skąd tylna opona złapała ponad 2cm rozcięcie na zewnętrznej gumie (nie przebiła się przez osnowę ochraniającą dętkę). Oponkę próbowałem naprawić u wulkanizatora, ale powiedział mi, że z takim przebiciem to nadaje się na śmietnik. Wg mnie przyczyną tego jest chyba bardziej jakość gumy, gdzie producent bardziej skupił się na wyśrubowanej wadze. Generalnie opona po 40km jazdy wylądowała na śmietniku. Ja natomiast zastanawiam się czy nie wrócić do mogo poprzedniego typu opony - Panaracer Cinder 1,95, na której przejeździłem kilka tyś km. I nie było tam takich zdarzeń jak pękanie klocków, czy gumy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...