CrossV6 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Tak jak w temacie posiadam hamulce Tektro Io nie chce aby sie one zuzyły szybko a jednoczesnie dobrze hamowaly. Juz od 5 lat nie podciągałem linki nic nie robiłem a hamują jak by były nowe. Dlatego nie chce żeby sie szybko starły bo są bardzo dobre . W te sprawy jestem zielony wiec jeśli ktoś wie jak to zrobić aby się mniej zużyły proszę o wyjaśnienie dla zielonego Przygotowywuje rower na nowy sezon
kinder85 Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Proponuję nie hamować Ale jeżeli 5 lat nic z nimi nie robiłeś a działają jak nowe to prawdopodobnie stosujesz już tą technikę
CrossV6 Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Napisano 14 Kwietnia 2013 Jaką są ustawione fabrycznie wiec sie pytam jeździć dużo jeżdżę także i dużo hamuję
lyndowss Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Jakieś przecinki można prosić? Nie wierzę w te Twoje duże przebiegi. Chyba, że jeździsz jak jest zupełnie sucho i trasy to raczej dystansowe niż teren. Wtedy to możliwe. Ostatniej wypowiedzi w ogóle nie zrozumiałem.
Shootee Napisano 14 Kwietnia 2013 Napisano 14 Kwietnia 2013 Tak jak napisali poprzednicy, najlepiej nie hamować ;P wtedy nie będą się zużywać. Jeśli chodzi o to że hamują jak nowe i nawet linki nie podciągałeś, to raczej już nie hamujesz dużo. Tak dla zobrazowania. Podjedź samochodem do jakiegokolwiek warsztatu i spytaj się co zrobić żeby nigdy klocków nie wymieniać i tarcz, no i żeby samochód wystarczyło raz na 5 lat tankować