Piotr006 Napisano 5 Kwietnia 2013 Napisano 5 Kwietnia 2013 Witam. Chciałbym kupić sobie pierwszy prawdziwy rower ( mam 32 lata 176 cm wzrostu 65 kg waga). Nie znam się kompletnie na sprzęcie rowerowym, śledzę wątki na forum od ok 3 miesięcy. Moją uwagę zwróciła oferta Univega HT-510: Rama: Univega Sport Geometry / Alu 6061-T6 / Bi-Axial Oval Tubing, mocowanie koszyka bidonu, wymienny hak tylnej przerzutki Rozmiar: 45cm-17,5" / 50cm-19,5" / 55cm-21,5" Widelec: Sr Suntour XCM V2 , skok 80mm, hydrauliczna blokada skoku, regulacja naprężenia wstępnego Mechanizm korbowy: FSA CK-306, aluminiowy, z osłoną, zębatki: 44T/32T/22T, ramię 170mm Środek suportu: THUN – łożyska maszynowe, uszczelniane Hamulec przedni: Miranda Alu Concept V-brake Hamulec tylny: Miranda Alu Concept V-brake Klamki hamulcowe: Aluminium V-brake Leaver Przerzutka przednia: Shimano Deore – Made in Japan Przerzutka tylna: Shimano Deore SLX Shadow , RD-M662 , Made in Japan Manetki: Shimano Deore Rapid Fire , SL-M530, Made in Japan Kaseta: Shimano Deore, CS-HG50 , 9-rzędowa, 11T-32T, Made ina Japan Łańcuch: KMC Mostek: Aluminium 4-bolt, comfort geometry, 80mmKierownica: Aluminiowa, gięta MTB, 600mm Piasty: Black Comp Hubs – aluminiowe – uszczelniane – montowane na zacisk Pedały: VP – alu/plast , z elementami odblaskowymi Obręcze: Schurmann Yak-19, dwuścienne, aluminiowe, wzmacniane Siodło: Velo Sport – semi sport Sztyca: Promax Black Comp, aluminium, 27,2mm, 1-bolt Opony: Schwalbe Smart Sam 26"x2.25" Sport line – dętki z zaworami samochodowymi Ilość biegów: 27 Cena: 1500 zł Rower chcę wykorzystywać wyłącznie rekreacyjnie, głównie przejażdżki asfaltowe. Nie zależy mi na marce tylko na jakości. Niestety w moim sklepie w Brzesku sprzedawca może sprowadzić mi tylko rozmiar 50cm-19,5". Rozum podpowiada mi że najprawdopodobniej będzie dla mnie za duży (176 cm wzrostu). Jednak sprzedawca mówi że będzie ok do rekreacyjnej jazdy. Wcześniej ”upatrzyłem” sobie jeszcze Arkusa Vip 6.0 za 1000zł ale tu już tylko w grę wc