Skocz do zawartości

[rower] dla ciężkiego faceta do 12000zł


Patgor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jako, że jestem amatorem w dziedzinie rowerów, chciałem poprosić Was o pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu dla mnie. Mam 193cm wzrostu i obecnie ważę 112kg lecz docelowo zamierzam dobić do 120kg. I tu pojawia się pytanie, jaki rower kupić, by wytrzymał pod moim ciężarem. Myślałem wstępnie o http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/mountain/epicfsr/epiccomp29

ale też nie jestem do końca przekonany czy FS jest mi naprawdę potrzebne. Z tego co wyczytałem w specach jest bardzo dobra geometria, o osprzęt na razie się nie martwię, bo zawsze będzie można coś wymienić w miarę potrzeb.

 

Rower będzie główie użytkowany na asfalcie (w moich okolicach jest zatrzęsienie ścieżek rowerowych) lecz raz na miesiąc (jak żona się zgodzi:) ) pozwolę sobie na "odrobinę" szaleństwa po lesie, więc dobrze by było, bym wrócił na wieczór do domu z rowerem w jednym kawałku...

 

Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie.

Edytowane przez Patgor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Factor RR 29er - Mondraker.pl - Oficjalna polska dystrybucja rowerów firmy Mondraker ...i tyle w temacie :)

 

na pytanie, czy wytrzyma, nikt nie da ci odpowiedzi, ale jedno jest pewne - docelowo zdecydowana wiekszosc producentow oblicza wytrzymalosc komponentow na ostro jezdzace 80-85kg, na pewno nie wiecej

Edytowane przez nabial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower z pełną amortyzacją za 12 tysięcy dla amatora do jazdy po ścieżkach rowerowych? Serio?

 

Amator rowerowy nie oznacza przecież amatora sportowego...:) Do tej pory jeździłem na Konie Blast z upgradem niektórych komponentów do XT ale przy skoku wagi i ostrzejszej jeździe po lecie koła nie wytrzymały a i amortyzator czasem dobijał do końca przez co mi nadgarstki zaczęły siadać:(

 

@marcin_ostrów & nabial - dzięki za sugestie, poczytam i posprawdzam co i jak.

Odnośnik do komentarza