Skocz do zawartości

[10573] Sabotage by szmeli


szmeli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, chciałbym przedstawić projekt mojego Kellysa Sabotage 2004.Rama po pęknięciu haka przeleżała ponad rok w piwnicy, ale postanowiłem dać jej jeszcze jedną szansę i zbudować na niej lekki rower .

Krótka specyfikacja :

 

Rogi 0g

Koszyk na bidon BBB 72g

Hamulec przedni deore XT br –m775 281g

Hamulec tylny deore XT br-m775 291g

Pancerze i linki jagwire 70g

Kaseta deore XT 298g

łanńuch deore XT 277g

Korby deore XT FC-M770 768g

Przerzutka przednia deore XT 175g

Przerzutka tylna xtr RD-M971 197g

Widelec SID RACE’10 (gwiazdka+manetka+pancerz) 1517g

Rama Kellys Sabotage + miski sterów + hak + śrubki do bidonów 1529g

Gripy Velo 89g

Kierownica KCNC 580mm 131g

Stery Ritchey PRO 82g

Pedały SPD 520 378g

Siodło Fizik Thundra II 218g

Sztyca Ritchey Comp skrócona 275g

Zacisk sztycy Far & Near 12g

Manetki deore XT 256g

Zaciski koł mavic 125g

Podkładki pod mostek carbon 4g

Mostek Kcnc 100mm 117g

Opona przednia schwalbe RoRo 2.1 468g

Opona tylna schwalbe RoRo 2.1 450g

Top cap ritchey + śruba 16g

Dętki kenda) 239g

Koło przednie mavic crossride 880g

Koło tylne 1019g

Tarcze Ashima Nano 160mm +140 86g+68g (22g-śruby)

suport deore XT 98g

Adapter +2 śruby 55g

Opaska taśma izolacyjna 10g

Razem 10573g

 

dsc01351rk.jpg

dsc01571a.jpg[/uR

dsc01551gt.jpg

Mój cel to 9XXX,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega nie żartował z tymi przeprosinami ramy, gratulacje :thumbsup:

Co do siodła z dziobem w dół to przypadek czy może mostek jest za długi i jesteś za mocno wyciągnięty a siodło poszło w dół żeby nie przeszkadzało, jesli tak to na dłuższą metę ani jedno ani drugie się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Widzę że kolega nie żartował z tymi przeprosinami ramy, gratulacje :thumbsup:

Co do siodła z dziobem w dół to przypadek czy może mostek jest za długi i jesteś za mocno wyciągnięty a siodło poszło w dół żeby nie przeszkadzało, jesli tak to na dłuższą metę ani jedno ani drugie się nie sprawdzi.

 

 

Siodło było źle wyregulowane, rower na zdjęciu został dopiero złożony...

Udało się trochę odchudzić rower przez zmianę chwytów na KCNC 14g  stare 89g  = 75g

                                                    koszyk na bidon Tour De France  23g stary 72g  = 49g

                                                                                śruby do bidonu 5g stare 8g    =    3g

                                                                                     top cat KCNC 8g stary 16g  =    8g

                                                                         doszły korki kierownicy 6g                =  +6g                                                                                                                                                                                                                                                  razem                 =  129g 

                                                                                              Waga roweru    10573g - 129g = 10444g

 

dsc0180mm.jpg

dsc0179ob.jpg

dsc0319lb.jpg

dsc0181yr.jpg

 Na dzień dzisiejszy rower wygląda tak ( jeszcze bez top cat )

dsc0273ze.jpg

dsc0276lv.jpg

dsc0275vf.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...