Skocz do zawartości

miller

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    228
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana miller w dniu 3 Lipca 2012

Użytkownicy przyznają miller punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kalisz

Ostatnie wizyty

861 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika miller

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. ja już z tego wyrosłem i życzę tego samego, nawet na treningi odpada bo mocno ogranicza wybór tras, dla mnie nadaje się tylko na szybkie suche płaskie maratony nic mniej nic więcej
  2. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Dzisiejsza mała sesja na brudasa dla odświeżenia tematu
  3. Bardzo poprawny rower Tak jak wyżej piszą upoluj manetki XT, tym najwięcej zyskasz w precyzji zmiany biegów, później zacznij szukać nowej korby gdzie możesz sporo urwać na wadze.
  4. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Żadnych niespodzianek, sprawdza się w pełni, powłoka jest chropowata z malutkimi rowkami dzięki czemu nie ma mowy o wsunięciu się jej. Sztywna i lekka. Śmiało polecam, jedyny problem z racji montowania może nie nadawać się do karbonowych prętów siodeł.
  5. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Tarcze Ai2 niestety nie podołały górskim zjazdom i się poddały zanim zaczęły walczyć z temperaturą, również karbonowe zaciski dostały wolne na czas wyjazdu i zastąpiły je poczciwe Dartmoory, do górskiego setu z Onzą zawitały tarcze XT SM-RT86 które po krótkim dotarciu spisywały się bosko :0
  6. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Tylne jak najbardziej Ok, z przednim już gorzej ; w bardziej ekstremalnych sytuacjach daje się poczuć że mamy do czynienia z wylajtowanym zaciskiem ale wszystko jest na akceptowalnym poziomie, używając jakiejkolwiek anorektycznej części musimy zaakceptować że w pewnych sytuacjach musimy znosić upierdliwości z tym związane lub mieć zamiennik którego użyjemy w terenie gdzie wylajtowane części się nie sprawdzają
  7. Świetny, szczegółowy i konsekwentny projekt. Sprzęt bez dyskusji. Dwa kolory koszyków na bidony mały szczegół a różnica istotna
  8. Każdy ma taką oponę jaką sobie kupił więc nie ma co się przepychać z tym, prawda jest jedna o ile prawie każdy semislick nadaje się do codziennej jazdy w warunkach do jakich został stworzony to opona typu aka w codziennym użytku się już nie sprawdzi, ma ona wiele zalet które może spełnić ale założona w konkretnym celu, terenie i pogodzie np. podczas startu w twardym, płaskim i szybkim maratonie, więc zakładanie jej do codziennego użytku jest poronionym pomysłem, zresztą w tym projekcie takich pomysłów nie brakuje, budowniczy powinien mocno zweryfikować cel do którego chce roweru używać i pójść w jednym słusznym kierunku
  9. Chodziło mi generalnie o bieżnik albo raczej jego brak w przypadku obu opon
  10. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Nie doświadczyły jeszcze zbyt wiele więc nie mam pełnego zdania ale w łatwym luźnym i piasczytym terenie spisują się nieźle zapewniając dobrą trakcję dzięki czemu można śmiało cisnąć pedał, zwężany bieżnik zgodnie z kierunkiem jazdy pozytywnie wpływa na opory toczenia co na szutrach i twardym terenie daje się poczuć, dość duży boczny bieżnik też jest świetnie ukształtowany zapewniając przewidywalność w szybkich zakrętach, moje 2.0 pewnie w błocie popłyną ale balon 2.25 powinien radzić sobie lepiej jeśli chodzi o trudniejszy teren. Jakość wykonania jest naprawdę świetna no i te wilcze ślady też dają niezłego koopa Natomiast co do podobieństw do RR faktycznie można je dostrzec, jedno jest pewne zwężane klocki dają im przewagę jeśli chodzi o opory toczenia.
  11. Te geaxy w praniu nie wiele będą się różnić od semi slicka
  12. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Nie hamują , a tak serio nie mam odwagi jeździć po górach na tych tarczach, raczej nie do tego zostały stworzone. Po płaskich terenach po których jeżdzę na co dzień spisują się całkiem przyzwoicie ale nie jestem zadowolony, używam metalicznych koolstopów. Nie miałem okazji ich testować na dłuższych zjazdach a w góry raczej zabiorę coś grubszego
  13. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Sezon w pełni to i nic się nie dzieje w dziale więc wrzucę małą aktualizację. W końcu do kompletu jest i tylny hampel, siodło zgrało się z moim zadkiem idealnie więc chyba zakończyłem już poszukiwania; Na czekające mnie pedałowanie po górach sprawiłem sobie nowe oponki które w wielkopolskich płaskich lasach póki co sprawdziły się super, wybór wersji UST pokierowany był wyłącznie niechęcią babrania się z mlekiem przy obecnie jednym zestawie kół mocno zastanawia mnie zakup również FF w wersji UST, co do deklarowanej wagi 600g opon Onzy różnice można dostrzec w rozpisce która jest już chyba ostateczna bo projekt mogę uznać za zakończony i w tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim forumowiczom których projekty rowerów mnie inspirowały lub uświadamiały czego robić nie należy przy tworzeniu tego roweru. Bar Plugs - ESI Racer`s 3 Brake (F) – Formula R1 Alu Bolts 181 Brake ® – Formula R1 Alu Bolts 197 Rotor (F) - Ashima Ai2 160mm 66 Rotor ® - Ashima Ai2 160mm 66 Rotor Bolts - 12xTi 12 Adaptor ® - Shimano XTR 160 + 2xAlu Bolt 19 Caliper Bolts - 2xTi Front 2xAlu Rear 10 Cables - Niro Turbo Plus + 10x Jagwire End + Jagwire Inner Cable 46 Cassette - Shimano XTR CS-M970 11-34 Token Lock Ring 242 Chain - KMC X9SL 108 links with Quick Link 251 Crankset - Aerozine X12-SL-A3 4xTi 4xAlu 510 Chainrings - Rotor QRings 44/33/23 131 Derlr. (Front) - Shimano XTR FD-M970 Ti Bolts 122 Derlr. (Rear) - Shimano XTR RD-M972 Shadow Carbon, Ti Alu Bolts 178 Fork - Rock Shox 80mm SID Race 2010 1485 Frame – Kellys Sabotage 2004 1478 Grips – ESI Racer's Edge 38 Handlebar - Mortop Earldom XC90 25.4x580mm 93 Headset – PRO M11 Carbon Tuned 67 Pedals - Crank Brothers Candy 1 Tuned (Ti Spindle, Ti End Caps) 209 Seat – San Marco Aspide Racing Team 162 Seatpost Clamp - Mortop Ti Bolts 9 Seatpost - KCNC Ti Pro Lite 27,2x350mm 142 Shifters - Shimano XTR SL-M970A Ti Bolts 211 Skewers - Progress PG405 Carbon QR Ti Axle 38 Stem - Rotor SL2 90mm 91 Suport - Aerozine BB 05 XC 97 Top-cap - Mortop ( with Alu Star Nut, Alu Bolt, Cap ) 12 Tire (Front) - Schwalbe Furious Fred 2.0 Evo TLR 334 / Onza Canis XC UST RC2 2.0 662 Tire (Rear) - Schwalbe Furious Fred 2.0 Evo TLR 337 / Onza Canis XC UST RC2 2.0 671 Tubes – Doc Blue 2 x 50 ml, 2x Valves 112 Wheel (Front) - Crank Brothers Cobalt 739 Wheel (Rear) - Crank Brothers Cobalt 896 Total : 8584g Na fotce nowe ogumienie
  14. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Kiedy Biopace się pojawiło nie było nawet SPD które przyniosło dużo więcej korzyści w tamtych czasach, a co do Rotora to opinii mnóstwo a wszystko sprowadza się do martwego punktu, jajo go eliminuje inni twierdzą że jest potrzebny bo wtedy mięśnie mają ułamek sekundy żeby się rozluźnić. Co do moich odczuć, to ich po prostu nie mam, ktokolwiek ma rację, jeżdżę amatorsko i daleko mi do kręcenia tysięcy km miesięcznie gdzie gdyby problem faktycznie był mógłby mi zaszkodzić. Rotor to i tak jest pikuś przy Osymetric
  15. miller

    [8584g] Sabotage by miller

    Zwłaszcza gdy znika Ci z pola widzenia A tak na poważnie to czy czuć jajo czy go nie czuć to mocno indywidualna sprawa, ja nie czuje żadnego dyskomfortu z tego powodu. Osobiście jestem bardzo zadowolony z nowych blatów, nie wiem do końca ile przy kręceniu dają one same a ile psychika ale jakkolwiek by nie było jest lepiej. Zauważyłem dużą poprawę jeżdżąc na wysokiej kadencji i dużych prędkościach, jedzie się po prostu lżej i to jestem pewny że to zasługa jajowatego blatu, reszta zalet o których się czyta to raczej siedzą bardziej w głowie aniżeli w nogach ale może jeszcze za mało jeździłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...