Skocz do zawartości

[od 2000zł do 4000zł] GIANT mtb/

ziulas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witamm serdecznie kolegów i koleżnaki :)

Chciał bym sie poradzić o zakup roweru marki GIANT gdyż posiadam 30% zniżkę. To będzie mój pierwszy rower, jestem laikiem i nie mam pojęcia co wziąć pod uwagę przy zakupie. Co możecie powiedzieć o marce GIANT, czy jest dobry producent rowerów, czy może przy tych samych cenach są inne lepsze marki i modele rowerów. Bardzo proszę o pomoc gdyż naprawdę jestem w tym zielony a chciał bym sobie kupić fajny dobry rower z którego będę zadowolony. Dodam że moja jazda będzie sie opierała głownie na jeździe rekreacyjnej zarówno po drogach asfaltowych jak i piaszczystych oraz górzystych.

Dodam ze mam 179-180 cm wzrostu ( dokładnie nie wiem ) i ważę 65 kg. Poniżej podaje linki do rowerów które wstępnie sobie upatrzyłem

Talon 3 srebrno-zielony (2013) - Rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska

Talon 2 (2013) - Rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska

Talon 1 (2013) - Rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska

XtC 2 (2013) - Rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska

Z góry serdecznie dziękuje za pomoc i poświecony czas dla mojej sprawy.

Napisano

Giant bardzo dobra firma, sam jezdze na ich rowerze.

Natomiast co do cen to lekkie przegiecie. Poszukaj modeli z 2012 roku, spore przeceny mozna trafic. Jak znajdziesz dobra wyprzedaz to wtedy wartosc roweru bedzie rowna jego wartosci realnej.

Ewentualnie poczytaj tematy na forum. Opisane masz tu szczegolowo chyba wszystkie dostepne na rynku polskim (i nie tylko) modele wiekszosci marek.

Co do wskazanych przez Ciebie ...

Jezdze na Talonie 1, troche zaluje ze nie wzialem Xtc.