razorjack Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Nazwa: pivot mach 5.7 carbon (2012) Data dodania: 20 wrzesień 2012 - 13:57 ciężki głównie przez opony - przednia 1100g, tylna 750g, kierę 250g i sztycę ~500g Zobacz rower
Kimer Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 WOW swietna maszyna jak poukladasz juz wszystko bedzie Ciekawe " porownanie " Nicca do Rafala
razorjack Napisano 20 Kwietnia 2012 Autor Napisano 20 Kwietnia 2012 czemu ciekawe ? założyłem na tył lżejszą oponę, bo i tak NN są ciężkie (UST) a obręcz zwykła i musiałbym jeszcze dodatkowo dętkę dokładać. Wczoraj w błotnistym lesie RaRa było za słabe, raz mi tył uciekł przy skręcie prawie o 90st, a nie hamowałem.
Kimer Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 no wlasnie RaRa sie nie nadaje na takie warunki mysle ze Nik lepiej by wypadl choc i on nie jest do tego stworzony. jak Mary, Albert... Co do mixowania opon to tematu nie znam.... wiem, ze Albert jest w dedykacji o czym sie sam przekonalem, bo kupilem 2 " przednie "
Sol Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Etam, RaRa/NN to popularna kombinacja, taki kompromis między szybkością a przyczepnością. Jak to w przypadku kompromisów, nie jest to ani kombinacja superszybka ani superprzyczepna, ale do większości zastosowań wystarczająca.
razorjack Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Napisano 22 Kwietnia 2012 muszę sie pozbyć tych maratonowych zboczeń, wtedy bez wahania założę HD (hansy)
razorjack Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Napisano 27 Kwietnia 2012 a tu filmik z pracy zawieszenia http://www.youtube.com/watch?v=aA_3nKZywsU&hd=1
Sol Napisano 29 Kwietnia 2012 Napisano 29 Kwietnia 2012 Ke? Przeca to rower trail/AM. Skoku w sam raz, sprzęt super, gratulejszynz - niebawem się rozstrzygnie czy będzie nas dwóch Pivotów w Wwie
MonoVan Napisano 29 Kwietnia 2012 Napisano 29 Kwietnia 2012 Ke? Przeca to rower trail/AM. Skoku w sam raz, sprzęt super, gratulejszynz - niebawem się rozstrzygnie czy będzie nas dwóch Pivotów w Wwie Zobaczymy, czy nie będzie dążenia do większego skoku (mówię z doświadczenia)
razorjack Napisano 11 Czerwca 2012 Autor Napisano 11 Czerwca 2012 nowe koła, nowe hample 4 dni w górach (Czarna Góra, Rychlebskie Stezky i okolice). Zjeżdża się świetnie, oczywiście maszyna 160/160 (i kąty ~66) dałyby więcej frajdy, ale rower nadal jest lekki i świetnie podjeżdża
SantaaCruz Napisano 11 Czerwca 2012 Napisano 11 Czerwca 2012 Zdejmij kask z kierownicy to zauważysz, ze zapomniałeś wspomnieć o mostku ;-). Ładna fura. Stosujesz jakieś osłony przeciw kamieniom na dolną rurę trójkąta przedniego?
razorjack Napisano 11 Czerwca 2012 Autor Napisano 11 Czerwca 2012 mostek i kiera to jakieś tanie rurki, do wymiany. na dolnej części ramy jest fabryczna karbo-naklejka. dodatkowo od samych sterów do prawie suportu jest naklejony bikeshield
Mod Team durnykot Napisano 11 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 11 Czerwca 2012 Razor, jak się spisują obręcze? Tylko mnie nie pisz,że się kręcą i są okrągłe... Uszczelniłeś mleczkiem? Jak z osadzeniem opon? Ależ ten rower brzydki....
razorjack Napisano 11 Czerwca 2012 Autor Napisano 11 Czerwca 2012 ciężko coś powiedzieć o nich innego niż że się kręcą i są okrągłe. uszczelniałem w serwisie gdzie składali mi koła. opaska WTB TCS (taka cienka trochę plastikowa), mleczka forumowego ~110ml na koło, opony Fat Albert TR 2.4'' zaskoczyły od razu (kompresor, ale bez jakiejś ogromnej mocy, być może podłogową też by się dało) waga obręczy 477g i 476g, powietrze przez tydzień trzymały dziś chyba walnąłem obręczą w schodek (ćwiczyłem bunny hopy), a w oponie było tylko ~1.8bara, ale jest prosta, może lekko zcentrowana w bok (2-3mm), ale to może po skokach w górach (takich 30-40cm) no i to od razu po złożeniu, teraz będę szedł na korektę naciągu itp.
razorjack Napisano 19 Czerwca 2012 Autor Napisano 19 Czerwca 2012 rower się spisuje niedługo wideł 160
Mod Team durnykot Napisano 9 Lipca 2012 Mod Team Napisano 9 Lipca 2012 Ciekaw jestem porównania amorka z powłoką Kashima z normalnym. Czy faktycznie Kashima cosik daje ?
razorjack Napisano 9 Lipca 2012 Autor Napisano 9 Lipca 2012 pracuje fajnie, może nawet fajniej. ale ktoś pisał że tak może być przy większych widłach, bo mają większe komory, niższe ciśnienia itp. co daje czulszą pracę
Mod Team durnykot Napisano 9 Lipca 2012 Mod Team Napisano 9 Lipca 2012 Być może przewaga Kashimy pojawi się po dłuższym użytkowaniu.Sam czekam na tłumik z Kashimą i się zastanawiam co mnię to da .
Mihauok Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Patent dotąt stosowany był tylko w motocyklach i ciekawe czy rzeczywiście tak się przydaje w rowerach.
maroko777 Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 prawdopodobnie amortyzatory i dampery pokryte kashimą są bardziej czułe ze względu na mniejsze tarcie (kashima jest gładsza od poprzedniej powłoki) a do tego jest bardziej odporna na uderzenia, otarcia itp ... no i jak dla mnie świetnie wygląda
Cox Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Mi się tez bardzo podoba, przypomina kolor kufla z piwem
Mihauok Napisano 12 Lipca 2012 Napisano 12 Lipca 2012 Mnie ciekawi czy to w ogole jest oplacalne, bulić tyle kasy za kolor kufla piwa
maroko777 Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 razorjack wrzucił byś fotki bajka z nowym widłem bo zżera mnie ciekawość
Pytanie
razorjack
Nazwa: pivot mach 5.7 carbon (2012)
Data dodania: 20 wrzesień 2012 - 13:57
ciężki głównie przez opony - przednia 1100g, tylna 750g, kierę 250g i sztycę ~500g
Zobacz rower
88 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.