Skocz do zawartości

[9071g] Specialized Stumpjumper Carbon by W1dMo


W1dMo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Długo zamierzałem wstawić tutaj swój projekt w końcu się zmobilizowałem, projekt jest prawie na ukończeniu nie przewiduję większych zmian poza zalaniem opon mleczkiem, może wymianą sztycy.

 

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7

Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182

Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193

Adapter T + Śruby Formula 64

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72

Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270

Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253

Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180

Fork: (Widelec) + elastomer Rock Shox SID World Cup 100mm 1394

Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421

Grips: (Gripy) No Name 35

Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127

Headset: (Stery) Cane Creek 63

Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348

Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159

Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18

Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253

Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6

Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora

Stem: (Mostek) FSA SLK 166

Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477

Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7

Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277

Wheel Front: (Koło przednie) 655

-Hub: (Piasta) NOVATEC NT-D711SB 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) Geax

Wheel Rear: (Koło tylne) 790

-Hub: (Piasta) NOVATEC NT-D712SB 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) Geax

Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50

 

9515gr.

 

Zdjęć w obecnaj konfiguracji nie posiadam jeszcze a rower obecnie stoi na Kenda Kobra 2.0,

na zdjęciu jeszcze Reba RL (na sprzedaż)

b14035-u9112_orig.jpg

Edytowane przez W1dMo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ekstra, fajnie wyszło, tak klasycznie, bez fajerwerków, ładnie. Jak będzie Ci się chciało zrób więcej zdjęć z innych perspektyw żeby lepiej można było podziwiać Twoje dzieło:D

Jak już pośmigasz napisz jak oponki? Też się na te Conti szykuje i mam dylemat oczywiście między tymi a RaRa ( z przewagą na Conti ).

Bardzo tanim kosztem zejście na 93xx, mleczko ( jak już pisałeś) i koszyk bidonu ( ten ciężki mocno ). Oczywiście to tylko niuans, ale na pewno przyniesie radochę:D

Zazdroszczę że już swój projekt ukończyłeś, ja z racji funduszy stanołem w miejscu i ciężko patrzeć na takiego "inwalidę" niedokończonego.

Daj znać jak się śmiga.

Pozdrawiam

Hej

 

oj oj, sorka z tym koszykiem, dopiero teraz skapnąłem się że w rozpisce "koszy-ki" :D

No to już na tych koszykach nie dy rydy za dużo skroić z wagi;)

Sorka,

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kolor SID-a? nie myślałes o zmianie sztycy na białą?? A do tego np czerwony zacisk do sztycy ;) ?

No ale ale swoją droga rowerek bardzo fajnie wygląda, chociaz jakoś kolor amora mi nie pasuje, ale jak juz go nie ma :D

Edytowane przez lesieque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia wkrótce zrobię, na RK cały sezon przejeździłem i byłem zadowolony tylko na błocie sobie nie radziły trzeba było uważać, mleczko będzie na wiosnę

a SID jest też czarny bo taki chciałem :) ze sztycą białą jakoś za biało będzie według mnie ale jak się trafi to na próbę założę zobaczyć jak będzie wyglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

dzięki za info o gumach, co do błota to myślę że i tak więcej plusów niż minusów. W końcu nie można mieć wszystkiego:D

Na pewno będą Conti.

U mnie kolorystycznie będzie odwrotnie, rama czarny mat, biały amor Magury.

Fajnie że dobrze kółka widać, utwierdziło mnie że to dobry wybór, kolorystycznie mam na myśli, bo jakościowo nówek lepszych i tak się nie dostanie.

Rowerek ektra wygląda, i zapewnie też tak jeździ;)

Pozdrawiam

Hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7

Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182

Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193

Adapter T + Śruby Formula 64

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72

Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270

Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253

Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180

Fork: (Widelec) + elastomer Rock Shox SID World Cup 100mm 1394

Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421

Grips: (Gripy) No Name 35

Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127

Headset: (Stery) Cane Creek 63

Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348

Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159

Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18

Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253

Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6

Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora

Stem: (Mostek) FSA SLK 166

Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477

Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7

Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277

Wheel Front: (Koło przednie) 649

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) taśma izolacyjna

Wheel Rear: (Koło tylne) 769

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) taśma izolacyjna

Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50

 

9488gr.

 

No i doczekałem się dojechały do mnie kółka na piastach DT 240s zysk wagowy minimalny bo waga wyszła taka sama przód 644g a tył 764g ale wywaliłem opaski Geax bo już szykuję koła pod mleczko więc z taśmą izolacyjną zyskałem -27g :)

post-148153-0-90245300-1359386563_thumb.jpg

post-148153-0-86328600-1359386564_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elastomer zamiast gwiazdki bo sterówka carbonowa, rama trochę ciężkawa liczyłem że mniej będzie ważyć ale waga jest z hakiem przerzutki, miskami sterów wiec parę gram na pewno mniej waży :)

Edytowane przez Schwefel
regulamin - nie cytuj poprzedzającego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim rozmiarze ta rama? To oryginalny Spec? Waży tyle samo co moja alu która nie jest super wylajtowana.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Rama jest w rozmiarze 18"http://www.specializ...carbon#geometry czemu miałby być nie oryginalny? Jeździłem na tym specu przed jego rozkręceniem na części i kupieniem tej ramy, w sumie rama mogła by być lżejsza.

 

Schwefel

Napisano 28 styczeń 2013 - 19:53

Ale to jest ekspander a nie elastomer...

zwał jak zwał :)

Edytowane przez W1dMo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Trochę zmian się nazbierało miały być tylko zalane koła a zmieniłem trochę więcej na wymianę poszły sztyca, kaseta, łańcuch, korba, pedały i koła zostały zalane uszczelnienie RK Supersonic niebyło łatwe ścianki to istne sito ale się udało.

Waga już jest blisko kolejnej granicy i prawdopodobnie osiągnie tą granicę :)

do wymiany gripy na kcnc 11g zysk 24g

przerzutka przód na xtr 150g zysk 10g

no i mostek około 110g zysk 56g

razem zysk 90g

waga ostateczna planowana 8981g

ale to już bez napinki jak się trafi to będzie gripy tylko kupię niedługo

 

 

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) No Name 7g

Bottle Cage: (Koszyki na bidon) Elite Custom 90g

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula R1 169g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula R1 182g

Tarcze P + T 160mm + śrubki 12 szt Formula 193g

Adapter T + Śruby Formula 64g

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire L3 72g

Cassette: (Kaseta) SRAM P990 270g zmiana na XTR CS-M970 244g = -26g

Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG73 253g zmiana na CN7701 XTR 261g = +8g

Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M770 Tarcze Specialities 44-32-22 + Suport 838g zmiana ramion na XTR FC-M970 reszta bez zmian 756g = -82g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M661 160g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 Shadow 180g

Fork: (Widelec) + ekspander Rock Shox SID World Cup 100mm 1394g

Frame: (Rama) SECIALIZED STUMPJUMPER comp Carbon (miski sterów, hak przerzutki,1421g

Grips: (Gripy) No Name 35g

Handlebar: (Kierownica) FSA SLK Carbon 127g

Headset: (Stery) Cane Creek 63g

Pedals: (Pedały) Shimano Spd PD M540 348 zmiana na EGG Beater C 270 =-78

Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XP 159g

Seatpost: (Sztyca) SPECIALIZED 252g zmiana na KCNC TI PRO LITE 159 =-93

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) SPECIALIZED 18g

Shifters: (Manetki) Shimano XT SL-M770 253g

Skewers: (Zaciski koł) KCNC 61g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 6g

Starnut: (Gwiazdka) wliczona w wagę amortyzatora

Stem: (Mostek) FSA SLK 110mm 166g tutaj eksperymentuję z długościami na pewno bedzie inny mostek chyba 100mm

Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 2.2 supersonic 478g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 2.2 supersonic 477g

Top Cap: (Top cap) SPECIALIZED 7g

Tubes: (Dętki) Schwalbe Extralite 277g No Tubes Sealant 1x50g 1x64g,2x valve 13g ,2x yellow tape 11g - 138g =-139g

Wheel Front: (Koło przednie) 645g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) yellow tape

Wheel Rear: (Koło tylne) 766g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s 32ot.

-Rim: (Obręcz) No Tubes ZTR Alpine czarne

-Spokes: (Szprychy) CN Spoke Aero 424

-Nipples: (Nyple) Sapim Polyax aluminium czerwone

-Rim tape: (Opaska) yellow tape

Misc : (Inne) osłona na ramę SPECIALIZED 50g

 

 

Razem 9481g-410g=9071g

 

zdjęcia będą jak tylko się ociepli i będzie można wyjechać :)

 

proszę o zmianę wagi w temacie

Edytowane przez W1dMo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ech, żeby jeszcze czarny mat był ;)  - wiem jestem zboczony :teehee: .

Jedyna (oprócz koloru oczywiście :P ) rzecz do która mi tu nie leży,

to SID nietaperowany włożony do taperowanej główki

- zawsze mi to wygląda tak jakoś koślawo (choć w mojej nowej ramie prawdopodobnie będzie tak samo :bye2: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...