Skocz do zawartości

[do 7000zl] Rockrider fr10evo czy Cube Hannz ?


traffic1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ...kwotą już dysponuje więc teraz czekam na porady? Który i dlaczego?:)

Wiem że RR to totalny nołnejm ale miałem juz rower z tej marki byłem zszokowany cena/jakośc.

Z marką Cube nie miałem zwyczaju obcować, tyle co z widzenia.

Rozmiar oczywiście dobiore indywidualnie;)

Jestem początkujący w tej dziedzinie sportu ale zawsze o tym marzyłem i nareszcie sie dozbierałem. Wcześniej tylko zawody MTB.

Z góry dziękuje za pomoc.

 

2 egzemplarze:

 

http://allegro.pl/cube-hanzz-freeride-schwalbe-rock-shox-fox-promo-i2825364621.html

 

http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-fr10-evo-192873645/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wybór jest prosty, Rockrider. Różnica między Domainem a 66 jest ogromna. 66 ustawisz pod siebie za pomocą komory powietrznej, w Domainie trzeba wymieniać sprężynę. Przy wadze 86kg spokojnie dobijałem go na średnio wymagającej trasie. W 66 masz regulacje tłumienia i kompresji, w Domainie tylko tłumienia. Do tego słyszy się głosy o luzach (krótkie tuleje i golenie 35mm).

Napęd Srama też mi bardziej odpowiada w takiej maszynie ale to już moje indywidualne preferencje.

 

W Deku przyglądałem się temu FR10 i sprawiał wrażenie dopracowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym się zastanowił, w opisie Rockridera czytamy :

 

"Koła - Dwukomorowe obręcze 32H, 559x26C. Piasta przednia Formula z osią 20 mm z ekranowanymi łożyskami. Piasta tylna Formula z osią 12 mm z ekranowanymi łożyskami. Koła nie będą chciały się zatrzymać!"

 

Jak się nie będą chciały zatrzymać to trochę problem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc dalej:

Amortyzacja : Komponenty MARZOCCHI: wrażliwy na drgania, zwarty przy mocniejszych uderzeniach.

Nie zdziw się jak amor się wzruszy po zjeździe i uroni trochę łez.