Skocz do zawartości

[do 1000zł] damski do jazdy po wsi :P

Marsjanka

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem zupełnie zielona, jeśli chodzi o wybór roweru/marki/wyposażenia itp.

Dawno nie jeździłam, a moim ostatnim własnym rowerem było Wigry 3.

Potrzebuję roweru do - jak ja to nazywam - jazdy po wsi :P

czyli do sklepu i z powrotem, z dzieckiem lub bez - żeby nie wozić 4liter tylko samochodem (nawierzchnia jest tu różna: asfalt/destrukt, kostka/wyboiste polne drogi + czasem niewielkie wzniesienia)

Mam ograniczony budżet 1000 zł - ewentualnie +20% - chociaż wolałabym wydać mniej niż więcej, bo będę musiała kupić też fotelik i inne akcesoria.

Mam 180 cm wzrostu, rower musi mieć damski - aczkolwiek muszę też czasowo brać pod uwagę męża (185cm/ok.100kg), ponieważ ostatnio dorżnął własny rower i dopóki nie kupi własnego... tak, chciałby korzystać z mojego.

Nie ukrywam, że nie mam pojęcia jakie marki brać pod uwagę, jakie wyposażenie/komponenty rower powinien mieć - to dla mnie jeszcze czarna magia :)

Na razie doszłam do wniosku, że potrzebuję w rowerze przynajmniej kilku biegów/przerzutek, bagażnika i damskiej ramy :)

Bardzo proszę o radę czego mam szukać i co ewentualnie wybrać + łopatologiczne wyjaśnienia :)

Napisano

jak na Twoje wymagania to możesz albo kupic szanowne wigry 3 albo pierwszy lepszy rower z "damska ramą". Nie widzę sensu kupowania droższego roweru i "lepszym" osprzętem do jeżdżenia tylko do sklepu bądź po wsi.

Napisano

<p>bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi:)

heh, wigry odpadają - miałam ich dość już dawno temu :P

po pierwsze - używane rowery niestety też - nie znam nikogo zaufanego, kto się na tym zna

po drugie - mąż powiedział "nowy porządny rower" - a męża trzeba słuchać :P

pisząc "do jazdy po wsi" trochę uprościłam - mieszkam w otulinie Kampinosu (do lasu mam 1-2 km - zależy w którą stronę bym jechała) - a jak wyposażę swoje "stado" w rowery*, to mam nadzieję pojeździć na jakieś wspólne wycieczki po okolicy