BonusPL Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Warto kupić dętkę lepszej jakości, czy zwykła dętka za 9 zł w zupełności wystarczy? http://allegro.pl/detka-schwalbe-26-x-1-50-2-50-dv13-dunlop-rowerowy-i2567220676.html
Fenthin Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Wystarczy tańsza. Ale radzę odrzucić wentyl Dunlopa. Schrader jest wygodniejszy i pasuje do tych samych obręczy.
BonusPL Napisano 27 Sierpnia 2012 Autor Napisano 27 Sierpnia 2012 Faktycznie nie zwróciłem uwagi na wentyl
Greg000 Napisano 28 Sierpnia 2012 Napisano 28 Sierpnia 2012 Sprawdz czy shreader przejdzie ci przez otwor w obreczy bo zawor jest szerszy i czasem jest problem (szczegolnie jesli obrecze ne sa UST ready). Jesli masz presty to Continetal ma wykrecane zawory co moze byc przydatne.
GhOsTwrc Napisano 29 Sierpnia 2012 Napisano 29 Sierpnia 2012 detka za 9 zl wazy 250g a detka geax 19.90 zl wazy 140g taka jest roznica.
mklos1 Napisano 29 Sierpnia 2012 Napisano 29 Sierpnia 2012 Jeżdżę na dętkach marki Marka. Jak do tej pory żadnych problemów. Podobnie w poprzednich rowerach.
bartolinii Napisano 30 Sierpnia 2012 Napisano 30 Sierpnia 2012 Conti, schwalbe czy geax to wsio ryba - i tak wszystkie się dziurawią Radzę jedynie unikać dętek CST - te dziurawią się 3 razy częściej
Vidoq Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Poza tym Schwalbe nie jest już synonimem jakości. Z moich nowych dwóch dętek tejże produkcji notorycznie uciekało powietrze. Oddałem do sklepu.
nemo2009 Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Zwykłe dętki z Decathlonu też są dobre(pakowane po 2 sztuki)i tanie.Ważą 20 dkg.
Blakeburn Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Ponad 3 lata miałem z tyłu Schwalbe i zero problemów, lecz dziś wymieniłem ją na CST (trochę mi brakuje tego gwintu, gdyż stabilizowało mi to końcówkę wentylka). Z przodu przedziurawiłem jedna Schwalbe i wymieniłem na taniego Vee Rubber, która spisywała się dobrze przez ponad 6-8 miesięcy a potem kaput. Po kolejnej dziurze poszukałem czegoś trwalszego i padło na Continental - wygląda dobrze i jest w miarę lekka. Odnoszę wrażenie, że nie ważne co się kupi snejka łapiemy zawsze w najmniej oczekiwanym momencie
MokryxD Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Dętki Continetala polecam. Sam mam takie i nawet przy znacznej ilości łatek (strasznie pechowy ten sezon) trzymają dobrze powietrze. Wagowo też nie jest źle.
mklos1 Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Panie i Panowie! Bez przesady... Wystarczy że zajedziecie do McDonalda po przejażdżce i do roweru dokładacie więcej niż wszystkie dętki (razem z powietrzem) wzięte...
SSG90 Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Polecam dętki continental , z przodu mam schwalbe i muszę co 3-4dni dopompowywać bo uchodzi jednak te powietrze . A kupiłem continental ( niewiem jaki model ) a powietrze jak było 3.5bara tak i jest ;D już od msc nie pompowane i muszę powiedzieć że dobra dętka
Terrqge Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Ja na standardowych z levela a2 (Czeskie dętki rubena, na allegro po 12zł) już 3,8kkm i na razie jeden kapeć - szkło, skutecznie zaklejony łatką która trzyma już 500km. Myślę że opona przy przebijaniu ma o wiele większe znaczenie.
grzesiowu Napisano 1 Września 2012 Napisano 1 Września 2012 detka za 9 zl wazy 250g a detka geax 19.90 zl wazy 140g taka jest roznica. ale ta różnica masy z reguły wynika z różnicy grubości ścianki ...lekkość to delikatność
GhOsTwrc Napisano 1 Września 2012 Napisano 1 Września 2012 Bzdura , dętka jeździ w hardcorowych warunkach od 3 miesięcy 5000 km kapcia brak . Jak masz złapać gume to i tak ją złapiesz.
Fenthin Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Ale czemu tu się dziwić? Dętka o wadze 140g z przeznaczeniem XC i pod koło 26" to nie jest jakiś mocno wylajtowany wynalazek. Zabawa zaczyna się po zejściu poniżej 130g.
Cox Napisano 5 Września 2012 Napisano 5 Września 2012 no np ostatnio trafiłem Maxxis Flyweight o wadze 90 g ! rower stał miesiąc, nie jeżdżony , nic powietrza nie zeszło
tomkaz016 Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 ja jeździłem na dętkach cst , mam już wytartą opone i czasem mi się zdarzało złapać kapcia 2 razy dziennie . Po zakupieniu dętki shwalbe jeżdze juz z 3 miesiące bez problemu , cały czas na strych oponach
Tedolf Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 ja jeździłem na dętkach cst , mam już wytartą opone i czasem mi się zdarzało złapać kapcia 2 razy dziennie . Po zakupieniu dętki shwalbe jeżdze juz z 3 miesiące bez problemu , cały czas na strych oponach ty lepiej opone wymień, a nie dętki.
TrueFaith Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Do nie łapania kapci to najlepiej najtańsze drutówki, jednak moc drutu rządzi ^^ Co do dętki to koledze ze Schwalbe ucieka strasznie powietrze, z dętki za 13 zł (wymieniał z tyłu) już nie.
Piksel Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Do nie łapania kapci to najlepiej najtańsze drutówki, jednak moc drutu rządzi Taa, a co ma drut do łapania kapci?Nic, kompletnie nic.Liczy się oplot tpi, miękkość mieszanki i bieżnik, a najczęściej po prostu pech lub szczęście.
TrueFaith Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Jak szkło jakieś stosunkowo małe i masz taką "ścianę" z drutu to zawsze jakaś ochrona, często ratuje też jak mówisz bieżnik (na slickach to nie radzę po szkłach jeździć hehe)
Piksel Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Bzdury piszesz, drut jest w całości schowany w obręczy i nie chroni w żaden sposób przed przebiciem.
Fenthin Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Mniejsze szanse na przebicie wersji drutowej wynikają z czegoś zupełnie innego. To najtańsze, najbardziej podstawowe i najcięższe egzemplarze, ścianki takiej opony są po prostu grube.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.