Skocz do zawartości

[do 8000zł ] rower mtb poison czy coś innego?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam poszukuję rowerku do 8000zł obecnie jeżdze na scottem scale 35 na pełnym xt i magura durin na przedzie. W rowerach jestem kompletnym laikiem dlatego też proszę o pomoc. Rower ma służyć głównie do jazdy po mieście (bruk). Codzienna jazda do pracy raz do dwóch razy w tygodniu wypad do lasu troche zjazdów korzeni itp. Rower nie bedzie brał udziału w żadnych zawodach typowa amatorka. Myślałem nad poisonem : http://allegro.pl/nowy-poison-graphene-reba-rl-shimano-xtr-frm-i2511686522.html Proszę o wasze opinie oraz podpowiedzi na jakim modelu się skupic

Napisano

Tak, full na bruk i dojazdy do pracy jest idealny.

@autor - obecnie jeździsz na dobrym rowerze (chyba że to jakiś stary rocznik i się sypie). Czemu zmieniasz?

Napisano

Zmiana Scotta na Poisona jak dla mnie nie ma żadnego uzasadnienia, a jeśli nie znasz się na rowerach to proponuję trochę poczytać ...

Napisano

Nie wiem po co chcesz zmieniać rower, jak obecnego ledwo wykorzystujesz. Pomyśl na kupnem drugiego roweru do poruszania się po mieście i na dojazdy do pracy, a konkretnie crossa . Za okolo 5-6 tys. kupisz super wyposażony rower. Reszte pieniędzy możesz przeznaczyć na rozbudowę Scotta np. nowe lekkie koła,opony ,dętki ,wymiana zużytego łańcucha/kasety, nowsze hamulce,wymiana rurek na karbonowe.

Napisano

Szerze zmieniam bo mi się trochę znudził lubie co jakiś czas kupić sobie coś nowego to jest mój scott http://allegro.pl/scott-scale-35-carbon-dt-swiss-magura-formula-xt-i2575169276.html chciałbym kupić coś zupełnie nowego. Zastanawiałem się nad fullem ale nie wiem czy będzie mi się wygodnie na nim juezdziło musiałbym gdzieś spróbować a nikt ze znajomych fulla nie ma... może jeszcze jakieś linki konkretne to może coś sobie wybiore. Ma być nowy lekki zwrotny i dać się rozpedzić na bruku/asfalcie w miarę lekko ;]

Napisano