Skocz do zawartości

[suport] problem z odkreceniem


Clip

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pacjent: suport "na kwadrat"

 

lewa tulejka (ta plastikowa) połamała się w czasie wykrecania a prawej za nic nie mogę ruszyć.

 

Google mówią że najpierw trzeba poluzować lewą a potem odkręcać prawą. Pytanie czy skoro wypadły mi dwa pierscienie po 3-4 zwoje na każdym to znaczy że coś jeszcze zostało i trzyma?

No i czy rzeczywiscie poluzowanie lewej strony ma wpływ na odkrecanie prawej?

  • Mod Team
Napisano

Jak sie zniszczyła to nic nie szkodzi (chyba ze suport miał jeszcze służyć :P ) wykręć całość z prawej strony jak wyżej napisano odkręcając w prawo a pozostały plastik to juz sam wypadnie albo nie będzie stwarzał problemów.

Napisano

Wiem

 

Kupiłem srube żeby przykrecic (docisnac) końcówkę klucza i wtedy naloze na to nasadke z długa wajcha.

Wcześniej dociskalem ja sciskiem stolarskim przez co mogłem jedynie krecic kluczem plaskim

Zobaczymy ...

Napisano

@$#@$!#$!@#$$#

 

wieszam się na 45cm kluczu i nic.

 

Na pewno jakiś Pepik nie wymyslił normalnego gwintu? (tzn nie lewego)

 

Rower to nastoletni wynalazek zza południowej granicy (Superior)

 

 

p.s. dlaczego nie mogę edytować posta tylko muszę sadzić jednego pod drugim?

  • Mod Team
Napisano

Najprawdopodobniej jest zapieczony BSA czyli angol ... rama pewnie stalowa suport tez i sie zapiekło. Proponuje psiknąć wd40, płynem hamulcowym, lub płynem do penetracji/sprawdzania szczelności połączeń pod ciśnieniem. Ma on kolor Taki seledynowo-żółty. Ja z bratem chcieliśmy ściągnąć tarcze z auta ... ni grzyba ... po dosłownie kilku kroplach płynu tarcza na drugi dzień sama spadła.

  • Mod Team
Napisano

To fakt DOT jest bardzo agresywnym środkiem jednak powszechnie dostępnym i dobrze penetrującym. Dobra i sprawdzona jest zwykła ropa czyli paliwo do diesla.

Napisano

Dobrze penetrująca jest nafta (służy np do sprawdzania szczelności zaworów w głowicy silnika) i niczego nie zżera, jest tez łatwo dostępna (zwykła ropa to chyba tylko przy pompie wydobywczej ;) ), jeśli nie pomoże to trzeba by ostukać mufę wkoło gwintu, tylko tak żeby nie porobić wgniotów, a jeśli nie i rama jest stalowa to podgrzać np. opalarką .

Napisano

Ramę alu też można podgrzać opalarką (byle rozsądnie) kiedy sie rozszerzy jest szansa na rozłączenie zapieczonego połączenia

Napisano

poszło :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

 

kluczem do sukcesu okazała się pokrętka "krzyżowa" czyli taka którą z jednej strony się ciągnie a z drugiej pcha dzięki czemu nasadka się nie przekrzywia oraz od kilku dni lany wd40

 

acha i wszyscy którzy doradzali żeby jednak kręcić w prawo a nie po włosku lub francusku mają u mnie browar :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...