Tomaszwinner Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Witam! Posiadam rower MBIKE Renegade 0.5 2009. Niestety dzisiaj podczas zmiany biegów łańcuch się zakleszczył (w to takie co przesuwa i nakierowywuje łańcuch) w efekcie czego się urwał... Jestem laikiem w tych sprawach. Tak więc muszę kupić nowy łańcuch... Na BikeBoard w specyfikacji dowiedziałem się, że to jest Shimano CN-HG53. Czy to na pewno on? Kolejna sprawa jak taki łańcuch założyć? Na Allegro oferują spinki, ale czy to będzie dobrze działać? Pozdrawiam!
szliri Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Rozkuj 2 ogniwa i go zepnij (nie wypychaj do końca pina) - w serwisie go naprawią za kilka zł, ewentualnie spinka za 5zł i przy okazji możesz zdejmować łańcuch bez rozkuwacza
Fenthin Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Nie musisz wymieniać łańcucha. Kup spinkę, załóż i będziesz miał po kłopocie.
Tomaszwinner Napisano 6 Sierpnia 2012 Autor Napisano 6 Sierpnia 2012 I nie będzie żadnej różnicy w działaniu? Jutro rano wrzucę zdjęcia jak to wygląda.
Fenthin Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Spinka ma wymiary typowego ogniwa zewnętrznego. Nie może być żadnych problemów.
kkSliwa5 Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 Nie kupuj żadnego nowego łańcucha tylko spinke za 5 zł. Jest to bardzo przydatne. Możesz zdejmowac łańcuch ile chcesz i z powrotem go nakładać. Sam na swoim łańcuchu mam spinke Bardziej bedzie ci sie to opłacać
Tomaszwinner Napisano 7 Sierpnia 2012 Autor Napisano 7 Sierpnia 2012 Tak to wygląda po złożeniu, trzyma się tak, że za chwilę spadnie: A więc co powinienem kupić? Najlepiej prosze o link i czy trudno coś takiego zrobić?
szliri Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 kup spinkę i ją zmontuj w google masz tutorial