maciej1408 Napisano 7 Czerwca 2012 Napisano 7 Czerwca 2012 Witam wszystkich, jest taka sprawa że w tym sezonie trenowałem dość ostro (jeżdżę od 3-4 lat w klubie - intensywnie). Całą zimę ciężko przepracowałem itd. wyjeździłem bardzo dużo km, spędziłem dużo czasu na siłowni, rolkach, marszobiegach, różnych grach itd. Można powiedzieć, że szczytową formę miałem w lutym :/ Wtedy byłem dużo mocniejszy od swoich rówieśników itd. no ale dobra, później było tylko gorzej i gorzej, od jednego zgrupowania kolarskiego w lutym codziennie po przebudzeniu czuję uciążliwy ból nóg. Jak Boga kocham od tam tej pory nie było dnia, żebym wstał i czuł się wypoczęty. No ale cóż, to mój pierwszy tak ostry sezon, razem z kolegami trenowaliśmy tak samo więc myślałem, że to normalne a i tętno miałem w porządku. Obecnie jestem słaby jak niewiem chociaż cały czas trenowałem.. Raz miałem 3 dniową przerwę żeby odpocząć, ale nic to nie dało. Obecnie po przejściu nie całego kilometra/ wejścia po schodach itd. bolą mnie nogi.. No dobra, to zostawmy w spokoju. Chodzi o to, że kończę jeździć (a przynajmniej tak intensywnie), rezygnuję z jazdy w klubie itd. ale chciałbym prowadzić dość aktywny tryb życia (bieganie, siłownia, basen no i oczywiście rower) Ale wszystko w stopniu rekreacyjnym. Tzn. codziennie coś będę robił - po prostu nie umiem bez tego żyć. No i teraz najważniejsze, czekać aż całkowicie przestaną mnie boleć nogi itd. ? Teraz już miałem 5 dniową przerwę (ale codziennie trochę rowerkiem - po mieście pojeździłem..) Boje się, że to może trwać bardzo długo a ja nienawidzę nic nie robić a mój tryb życia nie pozwala na całkowitą regenerację..
koziakaka Napisano 8 Czerwca 2012 Napisano 8 Czerwca 2012 BCAA przed treningiem i np MZB przed snem + wysypiaj sie. moze sie przetrenowales. roweru...facepalm.jpg