Skocz do zawartości

[Serwis] Pruszcz i okolice


skrzeczowas

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczy mógłby mi pomóc i polecić jakiś serwis w Pruszczu Gdańskim lub okolicach? Niedawno się przeprowadziłem, a wcześniej miałem dość nieprzyjemne doświadczenia z tzw. serwisami rowerowymi...

 

Byłbym także ogromnie wdzięczny za określenie, czy 150 zł to wysoka (czy też nie) cena za przegląd roweru. Podobno takie są stawki, ale nie znam się na tym zupełnie - dla mnie to trochę wysoka cena. W sumie potrzebuję tylko wyregulować hamulce/przerzutki, ale już jeden pan powiedział że prawdopodobnie coś tam z łańcuchem, coś tam się nie da (bez patrzenia na rower), zatem znów nachodzą mnie podejrzenia, że ktoś próbuje mnie troszkę nabrać...

 

Będę ogromnie wdzięczny za pomoc, jeżeli będzie to łamało regulamin (podanie jakiegoś serwisu), to prosiłbym o napisanie krótkiej wiadomości prywatnej.

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 to za pełen przegląd z centrowaniem kół i czyszczeniem pancerzy.

 

Najbliżej z mi znanych masz Rowersów na Chałubińskiego na Chełmie. Podobno nienajgorsi. Jeśli to tylko przerzutki i hamulce, to karnij się na ścieżkę nadmorską, już powinien działąć serwis przy Bacówce. Dasz tam za taką usługę może z 30 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbliżej to bedziesz miał do Tysara na kolo swietokrzyskiej

 

Dzień dobry ponownie :)

Obu kolegom dziękuję za odpowiedź - rzeczywiście do obu punktów mam niedaleko. Zakładam, że skoro wymieniliście te nazwy to firmy są godne polecenia i w poniedziałek postaram się zawitać do którejś :)

Miłego rowerowania :)

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Dzień dobry ponownie :)