Skocz do zawartości

[Korba] LX FC-M580 a wymiana blatów na SLX


SilverXC

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś próbował już wymieniać blaty w starszych korbach na te nowsze (kompozytowe) ?

Czy nie ma problemów ze zrzucaniem łańcucha ew jego blokowaniem pomiędzy tarczami ?

Wolałbym się upewnić przed zakupem

Napisano

Jak rozumiem musiałeś docinać żeby blat zmieścił się ponad mocowanie śrub najmniejszej zębatki ?

Czy po obcięciu te plastikowe usztywnienia nie zrobiły się luźne ?

Ogólnie nie ma problemu z chainsuckami, przeskakiwaniem czy złą zmianą ? (kompozytowa koronka ma chyba troche wytłoczenia inne i blat moze być w innej odległości do reszty niż oryginalny ?)

Napisano

Można też przypiłować zawadzające elementy w korbie i wtedy zębatka zostaje nienaruszona. Ja tak zrobiłem w swoich LX M572 ale jeszcze nie jeździłem na tym zestawie. Powierzchnie mające styk z korbą są całkowicie płaskie więc wszelkie wytłoczenia nie powinny tu nic napsuć.

Napisano

Jak rozumiem musiałeś docinać żeby blat zmieścił się ponad mocowanie śrub najmniejszej zębatki ?

 

Nie, mocowanie najmniejszej zębatki nie ma tu nic do rzeczy. Sama korba LX ma większe "wypustki" w pająku, przez co zębatka z SLX nie chce wejść - opiera się na nich i nie da się jej przykręcić. Dlatego też trzeba ją trochę przyciąć.

 

Czy po obcięciu te plastikowe usztywnienia nie zrobiły się luźne ?

 

Nie.

 

Ogólnie nie ma problemu z chainsuckami, przeskakiwaniem czy złą zmianą ? (kompozytowa koronka ma chyba troche wytłoczenia inne i blat moze być w innej odległości do reszty niż oryginalny ?)

 

Odległość jest ta sama, czy problemy są - nie wiem, jeżdżę z jedną zębatką z przodu ;)

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...