Skocz do zawartości

[9310g] Author Master carbon monocoque 26" by montell


montell81

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi) AEST - 49g/komplet

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) BONTRAGER - 5g/para

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) TACX - 39g x2

Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XT V-Brake - 170g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XT V-Brake - 170g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XT bl-m770 - 160g/komplet

Cables: (Pancerze i linki) XTR b/d

Cassette: (Kaseta) Shimano SLX CS-HG80-9 11-28T - 232g

Chain: (łańuch) Campagnolo Record C9 - 270g

Crankset: (Korby) SHIMANO XT FC-M770 175mm 3x9 - 866g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing - 147g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 GS - 179g

Fork: (Widelec) Manitou R7 Elite Absolute 100mm - 1480g

Rear Shock: (Damper) -

Frame: (Rama) Author Master Carbon monocoque 2009 - 1438g

Grips: (Gripy) BONTRAGER RACE XXX LITE - 13g/para

Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS BB Black 25,4mm - 130g

Handlebar Tape: (Owijka) -

Headset: (Stery) RITCHEY Zero Logic Integ Pro 1-1/8" (ahead) - 66g

Pedals: (Pedały) Exustar E-PM25SL - 254g/komplet

Seat: (Siodło) Selle San Marco Aspide Arrowhead - 181g

Seatpost: (Sztyca) TOKEN Carbon ASP9141 Marble Ø31.6x350mm - 159g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KCNC Screw Clamp - 11g

Shifters: (Manetki) Shimano XTR SL-M970 - 122g (lewa+linka), 129g (prawa+linka)

Skewers: (Zaciski koł) KCNC - 50g

Spacers: (Podkładki pod mostek) - Alu - 5g

Starnut: (Gwiazdka) - b/d

Stem: (Mostek) Smica 120mm 7075 Forged - 118g

Tire (Front): (Opona przednia) Continental X-King 2.0 Supersonic - 405g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental X-King 2.0 Supersonic - 403g

Top Cap: (Top cap) Aerozine - 7g

Tubes: (Dętki) Schwalbe XX-Light - 95g x 2

Wheel Front: (Koło przednie) - 703g

-Hub: (Piasta) Shimano XTR fh-m970

-Rim: (Obręcz) DT 4.1

-Spokes: (Szprychy) DT REVOLUTION BLACK

-Nipples: (Nyple) b/d

-Rim tape: (Opaska) Schwalbe - 20g

Wheel Rear: (Koło tylne) - 842g

-Hub: (Piasta) Shimano XTR hb-m970

-Rim: (Obręcz) DT 4.1

-Spokes: (Szprychy) DT REVOLUTION BLACK

-Nipples: (Nyple) b/d

-Rim tape: (Opaska) Schwalbe - 20g

Misc : (Inne)

 

 

Total: 9310g

 

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

post-121130-0-97852500-1330377829_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje V-ki sprawują się bardzo dobrze nawet w warunkach widocznych na zdjęciu. Oczywiście warunkiem jest regularna wymiana okładzin i czyszczenie obręczy.

Nigdy nie zamierzałem i nie zamierzam przechodzić na tarcze i uważam, że powszechne używanie tarczy jest wymuszone przez fakt, iż obecnie ciężko pod V-ki znaleźć przyzwoitą ramę.

Mnie to kosztowało kilka miesięcy poszukiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do okładzin to używam XTR, ale kolejnym razem być może rozejrzę się za czymś innym.

Linki i pancerze obecnie mam nowe, na poprzednich przejechałem jakieś 3500km (około 1,5 sezonu)

 

Jestem zadowolony z rogów. Mają taki profil, dzięki któremu nie "zjeżdżają" mi dłonie jak w poprzednich rogach PRO

Do środka jeszcze nic nie chowałem ale mam zamiar tam trzymać klej i łatki do dętek

ewentualnie jakiś banknot w razie dłuższej trasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...