Skocz do zawartości

[Rower] Limber FX3 Agile - czy warto?

dannyB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie;

Jestem początkującym rajderem i przymierzam się właśnie do zakupienia pierwszego "poważniejszego" roweru. Nie mam zbyt wiele funduszy, ale z drugiej strony dopiero będe zaczynał swoją przygodę z jazdą "nie tylko po mleko i bułki". Wpadł mi w oko taki oto rower:

http://www.limber.pl/2012_bike_fx3.php

Konkretnie ta zielona wersja. W tej kwocie to najlepszy sprzęt jaki mi zaoferowano w moim lokalnym sklepie. Co o nim myślicie? Bo przyznam się, że mi się on podoba, ale nie bardzo wiem co myśleć o reszcie (tzn. poza wyglądem :D). Da radę na tym trochę pojeździć?

Napisano

Słabiutki ten rowerek, podaj fundusz i swoje wymiary. Może coś lepszego się trafi.

Zaproponowano mi 1100 zł plus kask. Wiem, że to niezbyt duży budżet, ale na razie chcę sobie pojeździć tak 20-30 km po lesie ze 2-3 razy w tygodniu. Z tego co sprzedawca mówił to będzie można spokojnie upgrade sprzętu robić jak będę miał fundusze. Mój wzrost to 180 cm, waga 100 kg :blush:

Napisano

Trochę ważysz. Ja bym się rozejrzał może za czymś używanym z tym budżetem? I raczej widelec 100mm.

Napisano

Ja akurat ze swojej strony mogę szczerze polecić Limbera. Sam zajeżdżam VX7 Pro 2011 i nie mogę narzekać. Zrobiłem już kilka dobrych setek kilometrów i nic nie stuka, nic nie puka. Jedynie co mogę Ci doradzić to możesz się jeszcze o cenę potargować, choć może być ciężko bo to nowa kolekcja...

Napisano