Trekuu Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 Witam! Mam "mały" problem i kilka pytań z nim związanych. Niestety, przewertowanie forum nie dało odpowiedzi na moje pytania :/ W ciągu 2 miesięcy, w dodatku nie całych 4 razy poszła mi dętka. Raz od niskiego ciśnienia i głupiego skoku od obręczy, ok to rozumiem. Wymieniłem obie dętki ( trochę szmaciane były ) na twarde i grube Conti. Napompowałem opony dosyć mocno, nie na kamień, ale mocno. Jadąc po mieście przebita. Po chodniku jechałem, i nie było tam żadnego szkła. Później 2 razy w lesie. Również bez żadnych ostrych kamieni, ani szkła. Co można na to poradzić? Ciągłe wymienianie, bądź łatanie dętki jest męczące, a mieszkam w małym mieście, w którym ciężko nawet o dętkę. Czy to wina opony? Są dość miękkie. Wymienić na jakieś grubsze? A może dętka inna? Czytałem ost. art. o dętkach FOSS'a. A Tubless Ready? Czy zmniejszyły by przebijalność? A jak tak, to jak je zastosować? I czy można nalać uszczelniacza do zwykłej dętki ( Presta ) i czy to by pomogło? Z góry dziękuję za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek93 Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 Sprawdź sobie czy nie masz jakiegoś szkiełka, kolca wbitego w oponę, najpierw ją zdejmij i przejedź palcem po wewnętrznej stronie opony po całym obwodzie. Możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz uszkodzonej obręczy, mam na myśli ostre krawędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enkoder Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 Trekuu, czasem wbity kolec akacji potrafi rozwalić kilka dętek, jak się go nie wyjmie, obejrzyj dokładnie opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 5 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2011 Napompowałem opony dosyć mocno, nie na kamień, ale mocno. Tzn dokładnie ile barów? Bo wiesz mój kumpel mówi że pompuje dosyć mocno, a po podłączeniu do kompresora jest 1,5 bara także... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trekuu Napisano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 Tzn. ok 3 barów. Sprawdziłem, w oponie nie było żadnych kolców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 Sprawdź też obręcze - pisałeś o jakimś skoku, może się odszczerbiła. A może to po prostu pech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 7 Listopada 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 3 bary to jeszcze nie jest jakoś super dużo Sprawdzałeś, czy to nie snake? Dętki Fossa sobie odpuść, bo to szajs jest :] Ewentualnie jak chcesz bezdętki a masz obręcze, opony pod dętki to zobacz sobie jak zrobić Ghetto Tubeless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trekuu Napisano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 A jakieś grubsze opony? W rozmiarze 2.20, ewentualnie 2.30 to co polecacie? Patrzyłem na Conti Moutain King, ale na forum piszą, że są cienkie i szybko się ścierają? Jakie inne opony wziąć, żeby i trochę posłużyły i co najważniejsze nie przebijały się? Nie zależy mi specjalnie na masie, bardziej na nieprzebijalności i fajnym bieżniku również po bokach trzymających się zakrętów. Co powiecie na Schwalbe Rocked Ron, albo Fat Albert, Black Shark, czy Nobby NIc. Albo jakieś Maxxis'y, Conti? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swider23 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Spróbuj Geaxy np. Barro Moutain 2.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.