165769 Napisano 21 Października 2011 Napisano 21 Października 2011 Witam wszystkich Kupiłem amortyzator AMORTYZATOR ROCK SHOX DART 2 NOWY! WROCŁAW SKLEP (1852121870) - Aukcje internetowe Allegro a w rowerze mam amorek na stery klasyczne, i mam pytanie dostosować ten amorek pod stery klasyczne tzn. na gwintować rurę sterową, czy kupić mostek i stery typu a-head ? Czy jest jakaś różnica w ich działaniu ? Jeżdżę głownie po asfalcie, czasami jakiś terenowe trasy.
Mod Team safian Napisano 21 Października 2011 Mod Team Napisano 21 Października 2011 Masz stery klasyczne, czyli sterówkę 1"? Gratuluję udanego zakupu, ten amortyzator nie pasuje do Twojej ramy, jest pod 1 1/8" Jak jeszcze możesz to odeślij do sklepu.
tiomek Napisano 21 Października 2011 Napisano 21 Października 2011 klasyczne stery (z nagwintowaną sterówką) bywają też w rozmiarze 1 i 1/8 cala, sprawdź średnicę Twojej starej sterówki, jeśli jest 1 i 1/8 kup stery i mostek ahead - system nowszy, sztywniejszy
Mod Team Puklus Napisano 22 Października 2011 Mod Team Napisano 22 Października 2011 Masz stery klasyczne, czyli sterówkę 1"? Gratuluję udanego zakupu, ten amortyzator nie pasuje do Twojej ramy, jest pod 1 1/8" Tak jak napisał poprzednik, są klasyczne 1 1/8" fakt bardzo rzadkie ale sa bo sam takie miałem w swojej starej gili ktora obecnie uzytkuje mrmorty Gwintować bym nie polecał poco naco i dlaczego ? Jak jesteś spłukany, to tanie stery ok 15zł, + ok 20 zł za tani mostek. Natomiast jeżeli safian ma racje to tylko odsyłka amora bo nic nie poradzisz. NIe no znaczy poradzisz ale ze tak powiem to skomplikowany zabieg. jaką masz rame ?
165769 Napisano 23 Października 2011 Autor Napisano 23 Października 2011 Zmierzyłem suwmiarką średnicę rury sterowej starego amorka i jest około 28,40 mm co wychodzi że była by to 1 i 1.8 cala, a ramę mam GT była kupowana jakoś w roku 2002.
rafcix1221 Napisano 23 Października 2011 Napisano 23 Października 2011 Może wrzuć jakieś zdjęcie to będzie łatwiej powiedziec jakie to stery
Trybal092 Napisano 23 Października 2011 Napisano 23 Października 2011 Masz szczęście rama 1/1.8 Przydało by się kupić nowe stery i mostek. Wydaje mi się, że są to stery zintegrowane
Mod Team Puklus Napisano 23 Października 2011 Mod Team Napisano 23 Października 2011 Możesz kupić takie http://allegro.pl/komplet-steru-neco-h845-ahead-1-1-8-stery-ster-i1881287418.html albo troszke droższe i lżejsze http://allegro.pl/stery-1-1-8-ahead-na-maszynie-lekkie-117g-i1879544135.html albo wywalić kase na maszynowe http://allegro.pl/stery-neco-h773-1-1-8-ahead-zintegrowane-ster-i1868285829.html Do tego mostek dopasowany do kierownicy, długość i wznios niestety juz musisz sobie sam dobrac. Pytanie jeszcze ważniejsze, bo w Ahead nie da sie podnosic kierownicy jak w klasycznych, jezeli ma sie przycięta rure sterową. Na jakies wysokosci miełąeś kierownice ??
165769 Napisano 23 Października 2011 Autor Napisano 23 Października 2011 A co do mostka polecilibyście jakąś firmę produkującą na którą warto zwrócić uwagę ? Do 50 zł da radę kupić coś dobrego ? A co do wysokości kierownicy to zmierzyć odkąd ?
tobo Napisano 23 Października 2011 Napisano 23 Października 2011 Firm od dobrych mostków jest mnóstwo, choćby smica, boplight, ritchey. Tona innych producentów. Dobry - lekki, nowy za te pieniądze może być ciut trudno.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.