Skocz do zawartości

lelek2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika lelek2

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. Tak ten konkretny Moge na nim przyjac rozne pozycje od rekreacyjnej po sportowa. Ale to jest carbon wiec zostawiac go gdzies przypietego to kiepsko. Z aluminium polecam tego kross esker 6.0 Za 5,2k mysle ze kupisz
  2. Za ta cene rowerek bardzo fajny teraz duzo promek, mozna cos fajnego wyrwac ale tez widze jak szybko znikaja rozmiary
  3. Kross esker 6.0 powyzej tej kwoty to juz carbon. Wzialem canyona w carbonie z amortyzowana sztyca i zdziwilem sie jak ta sztyca dobrze dziala. W promce dalem 9,5k https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/grizl-cf-sl-8-1by/3697.html?dwvar_3697_pv_rahmenfarbe=R095_P11
  4. Mam 130/120 skoku na mazowszu i mi nie starcza na niektorych dropach. 150/140 idealnie by mi sie sprawdzilo. Wiec na enduro bralbym 170/170, zbyt latwo o kontuzje przy dobiciu
  5. Zaraz beda pokazywac nowe modele cube Chyba 3 wrzesnia inne marki chyba tez cos pokaza Wiec warto poczekac kilka dni i beda mocne wyprzedaze. Pamietam jak cube one22 na factory kupilem za 13,5k a za 2 miesiace byl za 11,5k A i tak te 13,5k bylo super cena
  6. Elektryk ciezki w tej kwocie masz ogromny wybor mtb xc po okolo 7-10k juz na super wypasie z waga okolo 10kg gravel carbonowy za okolo 10k, tez z waga okolo 10kg szuter / las - lekki mtb xc sprawdzi sie super gravela trzeba ustawic w zaleznosci od trasy, inne opony i cisnienie na asfalt a imne na las. Ale na oponach asfaltowych bedziesz jechal ponad 25km/h bez zadnego zmeczenia na asfalcie. Czyli szybciej niz elektryk. Wiec pytanie jakie trasy chcesz jezdzic, jakie dystanse itd
  7. Jesli jezdzisz po lekkim terenie to hardtail. Jak masz np duzo korzeni to mozna pomyslec nad fullem. W cenie radon 8 karbon lub 10sl aluminium sa juz fajne fulle z droperem. Wiadomo ze wiecej bedzie do serwisu. Jak masz fajne zjazdy, dropy itp na trasie to taki full daje duzo zabawy. Inaczej hardtail ktory da Ci duzo szybkosci co tez daje duzo zabawy na waskich sciezkach Mi tego brakuje na oponach trail/enduro i zmieniam opony na xc Osobiscie bralbym 10sl alumnium zamiast 8.0 carbon bo ciut lepsze kola. Mysle ze w 10sl karbonowa sztyca i kierownica moga pochlonac mikro drgania. Zawsze cos pomoze A jak Cie stac to 9.0 carbon. Nie kazdy lubi karbonowa rame. Mam 2 karbonowe i 1 aluminiowy. Akurat na aluminiowym na ramie zauwazylem duzy odprysk z punktowego uderzenia. Ewidentnie ktos rower przewrocil lub cos. Przy karbonie mogloby byc juz roznie
  8. W tej cenie to lepiej wez cos co bylo polecane wyzej. Np. Ten kross w carbonie jest chyba 2kg ciezszy od aluminiowego radona 10sl
  9. Mi zaden serwis nie odmowil zlozenia roweru. A mowili ze to normalne bo co chwile dostaja rowery w kartonie od klientow. Bardziej mi sie wydaje ze autoryzowany serwis w razie potrzeby naprawy czegos to ma czesci od reki. Bo z takimi rowerami pozniej musisz sie liczyc ze czesci bedziesz musial zamowic zza granicy (lub serwis bedzie musial zamowic) i jakas naprawa mocno sie przeciagnie. Ale podstawowe czesci ktore i tak beda Ci na pewno potrzebne warto od razu zamowic Ogolnie serwis jest teraz tak drogi ze najlepiej samemu robic podstawowy serwis. Jedynie amorki to troche wiecej roboty, ale ten podstawowy tez da rade samemu zrobic. Wszystko zalezy ile jezdzisz
  10. Ja zawsze kombiakiem zawozilem rower w kartonie. Nigdy nie widzialem nawet jak karton otwieraja. 3 rowery tak kupilem i rozne serwisy skladaly Nigdy nie slyszalem aby kurier czekal az ktos rozpakuje caly rower i dokladnie sprawdzi Te kartony od rowerow sa bardzo solidne. Moj karton nigdy nie byl uszkodzony
  11. Ale odpowiedzialnosci za co ? serwisy same tez skladaja rowery z czesci jakie chcesz. nawet w cenniku maja koszt zlozenia roweru tu przychodzi Ci gotowy rower i zrobia jedynie serwis zerowy
  12. Ja bym bral wiekszy
  13. Pytanie czy bedziesz planowal szybsze jazdy w terenie. Jak tak to idz w 9 lub 10sl W 10sl masz juz bardzo fajne obrecze i opony. Ale do rekreacyjnej jazdy to 8 spokojnie wystarczy Ja tak kupilem swoj pierwszy rower mtb i musialem go ulepszac i wyszlo sporo drzej niz zakup juz gotowego. Jest frajda z poprawy czasow na segmentach, wyprzedzanie innych. A moze i wskoczysz do top10 na segmencie to Cie zmotywuje jeszcze bardziej do zabawy. Mam porownanie judy vs fox 34 kashima. Roznica ogromna. Na pewno bralbym sid lub fox32
  14. Czasem to rowery przychodza juz zlozone. Ale lepiej zeby serwis i tak spojrzal. Pogadaj ze swoim serwisem czy mozesz do nich zamowic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...