Skocz do zawartości

lelek2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika lelek2

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-10.0-hd-2 jak rozmiar 18” to nawet taniej Zmieniasz opony i konkret bo te slabo w latwym terenie lub na plaskim. Zalezy od trasy ma jakiek bedziesz startowac
  2. Dla mnie nie ma czegos takiego jak obciach jesli chodzi o rower. Bardziej smiesza mnie wystrojeni pod korek pseudo amatorzy w super lekkich premium rowerach bez jakiejkolwiek formy. Chyba wszedzie jest kryzys wieku sredniego xd do tego bez kultury jazdy Krotko, kupuj i ciesz sie jazda. Rob forme. A jak bedzie fun to kupuj lepszy sprzet. Osobiscie po 4 latach kupilem cos lepszego i to i tak nie byla marka premium tylko cube i canyon (jeden trail i jeden gravel)
  3. Pojawil sie kod na 10% rabatu https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/?prefn1=pc_condition_bike&prefv1=Nowy&srule=sort_price_descending
  4. Teraz kross esker 6.0 dostaniesz za okolo 5k i nic tego nie przebije. Noim zdaniem nastepna kategoria to rowery powyzej 10k, a tak naprawdę cos fajnego to nawet powyzej 12k i to na promocji. Zainwestowalbym jeszcze w dobre siodelko, ktore zostanie z Toba tez na przyszly rower I ewentualnie dobre opony w zaleznosci jaki teren bedziesz jezdzic
  5. Moj chyba lekko ponad 9kg wazy ale bez promki takie to kolo 12tys tylko ze 1 blat z przodu, wolalbym blaty z przodu Teraz jest sporo promocji. Dla max 10kg to szukaj carbonu
  6. Tak ten konkretny Moge na nim przyjac rozne pozycje od rekreacyjnej po sportowa. Ale to jest carbon wiec zostawiac go gdzies przypietego to kiepsko. Z aluminium polecam tego kross esker 6.0 Za 5,2k mysle ze kupisz
  7. Za ta cene rowerek bardzo fajny teraz duzo promek, mozna cos fajnego wyrwac ale tez widze jak szybko znikaja rozmiary
  8. Kross esker 6.0 powyzej tej kwoty to juz carbon. Wzialem canyona w carbonie z amortyzowana sztyca i zdziwilem sie jak ta sztyca dobrze dziala. W promce dalem 9,5k https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/grizl-cf-sl-8-1by/3697.html?dwvar_3697_pv_rahmenfarbe=R095_P11
  9. Mam 130/120 skoku na mazowszu i mi nie starcza na niektorych dropach. 150/140 idealnie by mi sie sprawdzilo. Wiec na enduro bralbym 170/170, zbyt latwo o kontuzje przy dobiciu
  10. Zaraz beda pokazywac nowe modele cube Chyba 3 wrzesnia inne marki chyba tez cos pokaza Wiec warto poczekac kilka dni i beda mocne wyprzedaze. Pamietam jak cube one22 na factory kupilem za 13,5k a za 2 miesiace byl za 11,5k A i tak te 13,5k bylo super cena
  11. Elektryk ciezki w tej kwocie masz ogromny wybor mtb xc po okolo 7-10k juz na super wypasie z waga okolo 10kg gravel carbonowy za okolo 10k, tez z waga okolo 10kg szuter / las - lekki mtb xc sprawdzi sie super gravela trzeba ustawic w zaleznosci od trasy, inne opony i cisnienie na asfalt a imne na las. Ale na oponach asfaltowych bedziesz jechal ponad 25km/h bez zadnego zmeczenia na asfalcie. Czyli szybciej niz elektryk. Wiec pytanie jakie trasy chcesz jezdzic, jakie dystanse itd
  12. Jesli jezdzisz po lekkim terenie to hardtail. Jak masz np duzo korzeni to mozna pomyslec nad fullem. W cenie radon 8 karbon lub 10sl aluminium sa juz fajne fulle z droperem. Wiadomo ze wiecej bedzie do serwisu. Jak masz fajne zjazdy, dropy itp na trasie to taki full daje duzo zabawy. Inaczej hardtail ktory da Ci duzo szybkosci co tez daje duzo zabawy na waskich sciezkach Mi tego brakuje na oponach trail/enduro i zmieniam opony na xc Osobiscie bralbym 10sl alumnium zamiast 8.0 carbon bo ciut lepsze kola. Mysle ze w 10sl karbonowa sztyca i kierownica moga pochlonac mikro drgania. Zawsze cos pomoze A jak Cie stac to 9.0 carbon. Nie kazdy lubi karbonowa rame. Mam 2 karbonowe i 1 aluminiowy. Akurat na aluminiowym na ramie zauwazylem duzy odprysk z punktowego uderzenia. Ewidentnie ktos rower przewrocil lub cos. Przy karbonie mogloby byc juz roznie
  13. W tej cenie to lepiej wez cos co bylo polecane wyzej. Np. Ten kross w carbonie jest chyba 2kg ciezszy od aluminiowego radona 10sl
  14. Mi zaden serwis nie odmowil zlozenia roweru. A mowili ze to normalne bo co chwile dostaja rowery w kartonie od klientow. Bardziej mi sie wydaje ze autoryzowany serwis w razie potrzeby naprawy czegos to ma czesci od reki. Bo z takimi rowerami pozniej musisz sie liczyc ze czesci bedziesz musial zamowic zza granicy (lub serwis bedzie musial zamowic) i jakas naprawa mocno sie przeciagnie. Ale podstawowe czesci ktore i tak beda Ci na pewno potrzebne warto od razu zamowic Ogolnie serwis jest teraz tak drogi ze najlepiej samemu robic podstawowy serwis. Jedynie amorki to troche wiecej roboty, ale ten podstawowy tez da rade samemu zrobic. Wszystko zalezy ile jezdzisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...