Skocz do zawartości

lelek2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika lelek2

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

20

Reputacja

  1. Gdzie jezdzisz? Czy masz jakies fajne zjazdy? Dropy ? Na moje oko to opony trailowe sa wolne na ubitych odcinkach ale robia robote w ciezszym terenie. Do fulla trailowego trzeba miec dobra kondycje aby byl z tego fun. Natomiast strasznie mnie irytuje jak on wolno jezdzi w latwym terenie. W latwym terenie irytacja a w ciezkim super fun i pewnosc siebie. Osobiscie w tym budzecie bralbym fajnego HT. A jak kiedys bedziesz chciala pojezdzic mocniej to juz bedziesz wiedziala czego szukasz. Dla mnie full trail to tylko trail, zero asfaltu itp HT mozesz jezdzic wszystko. Przy oponach wyscigowych to tez bedzie fajna predkosc https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-10.0-sl-3 taki polecilem znajomemu ale dla Ciebie moze wersja bez SL zeby bylo samo aluminium. Tylko ponad twoj budzet. Mozesz spojrzec na tansze wersje ktore tez sa dobre i spokojnie Ci wystarcza taki rowerek mysle ze spokojnie na kolejne 10 lat i nic tam nie trzeba dokladac. Jedynie zmienic siodelko na sqlab
  2. Full drogi w utrzymaniu jest w nim co robic. Full trail jest fajny tylko na trasy minimum down country. Na lzejszych trasach cross country hardtail jest o niebo lepszy. A full trail na asfalcie to juz tragedia. Mam 3 rowery: hardtail, full trail, gravel asfalt. Na trasach cross country full jest znacznie wolniejszy od hardtail. Waga, opony, obrecze. Kupisz fulla i na pierwszym pelnym serwisie powiedza 1k+ Radon ma teraz fajne wyprzedaze hardtail i full
  3. https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-10.0-hd-2 jak rozmiar 18” to nawet taniej Zmieniasz opony i konkret bo te slabo w latwym terenie lub na plaskim. Zalezy od trasy ma jakiek bedziesz startowac
  4. Dla mnie nie ma czegos takiego jak obciach jesli chodzi o rower. Bardziej smiesza mnie wystrojeni pod korek pseudo amatorzy w super lekkich premium rowerach bez jakiejkolwiek formy. Chyba wszedzie jest kryzys wieku sredniego xd do tego bez kultury jazdy Krotko, kupuj i ciesz sie jazda. Rob forme. A jak bedzie fun to kupuj lepszy sprzet. Osobiscie po 4 latach kupilem cos lepszego i to i tak nie byla marka premium tylko cube i canyon (jeden trail i jeden gravel)
  5. Pojawil sie kod na 10% rabatu https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/?prefn1=pc_condition_bike&prefv1=Nowy&srule=sort_price_descending
  6. Teraz kross esker 6.0 dostaniesz za okolo 5k i nic tego nie przebije. Noim zdaniem nastepna kategoria to rowery powyzej 10k, a tak naprawdę cos fajnego to nawet powyzej 12k i to na promocji. Zainwestowalbym jeszcze w dobre siodelko, ktore zostanie z Toba tez na przyszly rower I ewentualnie dobre opony w zaleznosci jaki teren bedziesz jezdzic
  7. Moj chyba lekko ponad 9kg wazy ale bez promki takie to kolo 12tys tylko ze 1 blat z przodu, wolalbym blaty z przodu Teraz jest sporo promocji. Dla max 10kg to szukaj carbonu
  8. Tak ten konkretny Moge na nim przyjac rozne pozycje od rekreacyjnej po sportowa. Ale to jest carbon wiec zostawiac go gdzies przypietego to kiepsko. Z aluminium polecam tego kross esker 6.0 Za 5,2k mysle ze kupisz
  9. Za ta cene rowerek bardzo fajny teraz duzo promek, mozna cos fajnego wyrwac ale tez widze jak szybko znikaja rozmiary
  10. Kross esker 6.0 powyzej tej kwoty to juz carbon. Wzialem canyona w carbonie z amortyzowana sztyca i zdziwilem sie jak ta sztyca dobrze dziala. W promce dalem 9,5k https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/grizl-cf-sl-8-1by/3697.html?dwvar_3697_pv_rahmenfarbe=R095_P11
  11. Mam 130/120 skoku na mazowszu i mi nie starcza na niektorych dropach. 150/140 idealnie by mi sie sprawdzilo. Wiec na enduro bralbym 170/170, zbyt latwo o kontuzje przy dobiciu
  12. Zaraz beda pokazywac nowe modele cube Chyba 3 wrzesnia inne marki chyba tez cos pokaza Wiec warto poczekac kilka dni i beda mocne wyprzedaze. Pamietam jak cube one22 na factory kupilem za 13,5k a za 2 miesiace byl za 11,5k A i tak te 13,5k bylo super cena
  13. Elektryk ciezki w tej kwocie masz ogromny wybor mtb xc po okolo 7-10k juz na super wypasie z waga okolo 10kg gravel carbonowy za okolo 10k, tez z waga okolo 10kg szuter / las - lekki mtb xc sprawdzi sie super gravela trzeba ustawic w zaleznosci od trasy, inne opony i cisnienie na asfalt a imne na las. Ale na oponach asfaltowych bedziesz jechal ponad 25km/h bez zadnego zmeczenia na asfalcie. Czyli szybciej niz elektryk. Wiec pytanie jakie trasy chcesz jezdzic, jakie dystanse itd
  14. Jesli jezdzisz po lekkim terenie to hardtail. Jak masz np duzo korzeni to mozna pomyslec nad fullem. W cenie radon 8 karbon lub 10sl aluminium sa juz fajne fulle z droperem. Wiadomo ze wiecej bedzie do serwisu. Jak masz fajne zjazdy, dropy itp na trasie to taki full daje duzo zabawy. Inaczej hardtail ktory da Ci duzo szybkosci co tez daje duzo zabawy na waskich sciezkach Mi tego brakuje na oponach trail/enduro i zmieniam opony na xc Osobiscie bralbym 10sl alumnium zamiast 8.0 carbon bo ciut lepsze kola. Mysle ze w 10sl karbonowa sztyca i kierownica moga pochlonac mikro drgania. Zawsze cos pomoze A jak Cie stac to 9.0 carbon. Nie kazdy lubi karbonowa rame. Mam 2 karbonowe i 1 aluminiowy. Akurat na aluminiowym na ramie zauwazylem duzy odprysk z punktowego uderzenia. Ewidentnie ktos rower przewrocil lub cos. Przy karbonie mogloby byc juz roznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...