Skocz do zawartości

XYZPV

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika XYZPV

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

35

Reputacja

  1. Z tych 3 bierz Cube, stery z linkami ale jest już na to patent: https://easybikeparts.co.uk/products/easybikeparts-zs56-icr-upper-headset-assembly-for-integrated-cable-routing?srsltid=AfmBOoporbcIaX6-KCi-RQFype9-EHGXnRst1Pae13mExUO7_A9JOdqL
  2. Wróżenie, najistotniejsza jest długość górnych goleni, jeśli będą za krótkie, to na tym samym shafcie amor się obniży.
  3. Pierwsze co idzie na myśl mi, to czy CSU pike nie będzie miało krótszych goleni, po zdj wydaje się, że są krótsze. Szedłbym inną drogą: kupił bym najtańszy możliwy na olx z dobrymi lagami, przełożył i sprzedał jako uszkodzony.
  4. Nowego amora i tak wypada rozebrać i namaścić tu i tam, więc zarówno nówka jak i używka z małym przebiegiem będą wymagały tej samej interwencji na start. W domu samemu albo jak nie znaju to w serwisie za kasę.
  5. Dlaczego nie poszukacie na olx używek (prawie nówek)? Masa ludzi zdejmuje amory z ledwo co kupionych rowerów żeby sobie wsadzić kashimy etc. Przecież to ułamek ceny nowego, a jak słyszę Reba za 1899... no sorry ale za tyle to ja kupiłem Foxa 38 Elite :).
  6. Spoko, to jest Alu, ale o drukowaniu można zapomnieć, nie taniej kupić springa? Jaki jest powód chęci użycia DVo? W sensie - kupić foxa, sprzedać DVO
  7. Będzie ci się ukosować, 1,5mm na średnicy to też za mało żeby dodrukować adapter, zastosowałbym springa foxa, lub tak jak ja w sowim dhx2 spring RS + redukcje. Spring RS ma 38mm średnicy wewnętrznej więc materiału dla redukcji jest więcej.
  8. XYZPV

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Widać jasno i wyrażnie że nie jest pod UDH, poza tym, direct mount srama jest pewnie na patencie, więc shimano nie może tego skopiować. @sky87 To nie jest ta sama przerzutka. Nie wprowadzaj w błąd.
  9. Jako że jeżdzę zamiennie na normalnym rowerze i emtb to się wypowiem. Masa 25kg jest odczuwalna ale nie tak jak sie wydaje komuś kto nigdy nie jeździł na elektryku. Jest to tylko lekkim utrudnieniem na stronych technicznych ściankach, a oprócz tego, ja widzę plusy, lepsza trakcja, fajniej się przetacza przez wyrypę. Co do lotów, leci dalej niż zwykły ale niżej, potwierdza to każdy z moich znajomych z taką samą konfiguracją jak ja mam czyli zwykły + elektryk. Mullet czy nie to kwestia indywidualna i to do czego szuka się sprzętu, mullet pomaga niższym osobom zdecydowanie. Czarna góra to dla mnie w ogóle nie jest dobry przykład bo z moich doświadczeń jazda tam to żadna przyjemność, brakuje tam płynności i jest turbo niebezpiecznie, o czym się dobrze przekonał Bernard Kerr. Nie twierdzę, że jazda enduro ma być bezpieczna bo z zasady jest to sport z kategorii ekstremalnych ale twierdzenie "Perin c.....j" jednak znikąd się nie wzięło.
  10. W zwykłych szpilkach w wielu ramach przez ich niedokładne wykonanie (osadzenie koła, mozliwość przesuwania się) problemem robi się ocierająca tarcza, ale trzeba podkreślić, że nie wiem jak to wygląda w droższych modelach bo zazwyczaj to cierpiały na to MTB powiedzmy do 3000pln. Łatwość zakładania koła - porównywalna.
  11. Przecież gołym okiem widać że to jest źle ustawione, oj znafcy znafcy... Śrubkę B wkręcić bo łańcuch zwisa, ogranicznik najmniejszej koronki dokręcić bo widać że schodzi za nisko.
  12. Będzie nisko, przerabiane tematy przez znajomych, gdyby jeszcze miał flipchipa który w znaczący sposób podnosi rower. A w sancie to jest symboliczne, bardziej zmienia progresję ramy niż geometrię. Problemy pojawiały się głównie na rockgardenach, gdzie nie leci się dzidą tylko robi techniczne zawijki, pivoty itp. O oczywistym upośledzeniu podjeżdzania już nie wspominam.
  13. @KNKSA może kolega zaliczył glebę, bo nie ogarnia? Chciałbym zobaczyć najpierw tą dziurę zanim się kogoś nazwie przygłupami
  14. Nie mieszajcie ludzie jak pojęcia nie macie. Rozumiem, że chcesz mieć 160mm, będę tutaj się rozpisywał w takim razie tylko o tych kodach produktów. Po 1. Otwórzmy najaktualnieszy spare parts catalog: (strona 152 i 153), interesuje nas sprężyna, element U3 (jako całość) lub element 14 (jako travel change kit): https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/spare-parts/spare-parts-catalog/2025-rockshox-spare-part-catalog.pdf Po 2. Mówimy o 2 generacji zeba, (ale bebechy są amienne z 1 gen, możesz wsadzić 1 gen sprężyny jeśli jej charakterystyka ci się bardziej podoba). Jeśli chcesz mieć dokładnie taką samą sprężynę jak obecnie tylko o innym skoku (czyli bez butterów) to interesuje cie ta rozpiska: Strona 153. Dostajesz wtedy sprężynę o długości odpowiadającej wersji z butterami i "przedłużką" wkręcaną na końcu kompensującą brak butterów. Szukaj po tych kodach. 00.4318.066.003 - to faktycznie pełna wersja sprężyny sprzedawana jako "upgreade kit" z butterami - jak ich nie chcesz, bez sensu to kupować. Dla ciebie, jeśli nie chcesz butterów, odpowiedni numer to: 11.4018.111.050, jak na powyższym screenie. Możesz też na OLX bądź gdzieś ktoś ma w sprzedaży jeszcze, użyć sprężyny z pierwszej generacji zeba oznaczonej kodem 00.4020.574.004 ale jest ona dużo mniej progresywna, żeby wyrównać pracę pi razy drzwi z nową trzeba dodać około 2 tokeny do komory - dla uzyskania podobnej progresji.
  15. XYZPV

    [amortyzatora Spinner] -serwis

    Czy nie prościej kupić pół kilo sram buttera za 150zł? https://allegro.pl/oferta/sram-smar-butter-assembly-grease-500ml-12324329926
×
×
  • Dodaj nową pozycję...