Skocz do zawartości

Bubbels

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Radom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Bubbels

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

118

Reputacja

  1. Brakuje jeszcze skaczącej reklamy tamponów z mikroskopijnym "X" aby nie dało się trafić No nic, dalej korzystam z blokerem reklam jak 99,9% użytkowników, tyle z tych reklam pożytku
  2. Bo zastał mnie zmrok w lesie.
  3. EBC Goldy bardzo fajne klocki, posiadam dwa komplety w swoim elektrycznym ulepie (aktualnie tylko w tylnym heblu) razem z MT520/BL501 + chińskie tarcze ZRACE 203/180mm i zatrzymywały mnie w miejscu jednym paluszkiem jakbym zarzucił kotwicę (ulep ~25kg / rajder ~92kg). ALE, ostatnio przy odpowietrzaniu przedniego hamulca zalałem je olejem (wężyk wyskoczył podczas przetłaczania płynu..) i jakimś cudem nie udało mi się ich odratować pomimo że metaliki można wypalać, próbowałem wszystkiego, kąpiel w braake Cleanerze, później wypalanie aż przestawały dymić i lipa, mają może ~80% swojej dawnej siły hamowania plus potrafią zapiszczeć i wprowdzić tarczę w nieprzyjemną wibrację, próbowałem ponownego wypalania + szlifowanie papierem ściernym etc, profilaktyczna kąpiel tarczy w rozpuszczalniku itp etc itd... NIC, póki co spisałem je na starty i zamontowałem na przód oryginały Shimano D03S i powiem Wam że nie jest źle, fakt, czuć że są nieco mniej agresywne i siła hamowania ciut spadła ale wciąż jest bardzo dobrze a do tego łatwiej jest modulować siłą hamownia, ot, nie ma tego uderzenia o tarcze i łatwiej wyczuć "prędkość zwalniania" w którą celujemy. Ktoś spotkał się z sytuacją gdzie nie udało się odratować metalików po kąpieli olejowej? Dziwny przypadek..
  4. Przepraszam bardzo ale.. Czy Szanowana Administracja forum trochę nie przesadziła ze stężeniem reklam? Czy może stężenie forum w bloku reklamowym.. Uchwycone przykłady: https://imgur.com/a/6Pefaom Przecież z tego nie da się korzystać bez adblocka więc jaki jest sens tych reklam, co chwila jakaś reklama się przeładowuje i strona skacze, co więcej, losowo przy próbie przejścia do innego działu włącza się reklama na całe okno przeglądarki zamiast przejść do działu gdzie kliknęliśmy.. To jakaś abstrakcja, bez adblocka korzystanie z forum jest aktem masochizmu..
  5. Bo światła drogowe w lesie.
  6. Bo klimatyczna leśna droga.
  7. No i super, wszystko już wiadomo, majfrendy zrobiły 'TJUNING' złotego insertu
  8. Ale Shimanowski złoty insert ma zwężenie głównie od strony kołnierza z tego co pamiętam, od strony trzpienia nie ma aż takiej różnicy, jest ale nie aż tak duże jak od strony kołnierza. Jak masz chwilkę możesz cyknąć foto od drugiej strony to wyjaśni się czy jest to celowe działanie mające na celu ograniczyć przepływ czy może faktycznie ścianka jest dużo grubsza po całej długości insertu a nie tylko zwężka przy kołnierzu PS: Shimano już udowodniło gdzie ma konsumenta pogarszając jakościowo ofertę swoich nisko i średniopółkowych tarcz hamulcowych, aktualnie chyba wszystko poniżej SM-RT800 to tani wytłoczkowy szrot który jest gorszy nawet od Tanich ZRACE z Aliexpress Więc co do ich uczciwości mam pewne wątpliwości, korpo to korpo i kasa zawsze będzie na pierwszym miejscu niestety. PS II: Chyba że ograniczyli sztucznie przepływ ze względu na sam przewód hamulcowy BH59, ot, mniejsze skoki ciśnienia przy gwałtownym hamowaniu? Niemniej, złoty chiński insert ma zdecydowanie większy otwór niż oryginał, stąd być może ja nie czuje różnicy w działaniu hamulca względem oryginalnego srebrnego insertu
  9. @pecio Dobre zdjęcie, ale mikry ten otworek w oryginalnym egzemplarzu, coś takiego faktycznie już można poczuć w działaniu zakładam Zatem wychodzi na to że majfrendy zwiększyli przepływ w swojej wersji złotego insertu, natomiast Shimano nie widzieć dlaczego sztucznie ograniczyło przepływ dla BH59 przy pomocy swojego oryginalnego złotego insertu.. Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o $
  10. @DyktaTusek Pomijając już Twój nieco opryskliwy ton i koprofilskie zapędy.. Wrzucam zdjęcie nowych insertów które właśnie do mnie dotarły od majfrendów, być może Chińczyki ulepszyli złoty insert i ma on nieco większą średnicę wewnętrzną otworu? Właśnie taki złoty insert zastosowałem i w bezpośrednim porównaniu ma on niemal identyczną średnicę otworu wewnętrznego co insert srebrny, wydaje mi się że oryginalne złote inserty mają nieco mniejszy otwór.. Ale nie mam niestety takiego na stanie aby porównać insert Shimano z insertem "Chinano"
  11. Bo w lesie e-ulepek czuje się świetnie.
  12. @NerfMe Wczoraj się za to zabrałem i jest znacznie lepiej, klamka nadal klika ale już znacznie ciszej i nie denerwuje już tak na postoju Podczas jazdy faktycznie ciężko to wychwycić i jest zauważalne może tylko przy lekkim hamowaniu na równym asfalcie, i to też jak zwrócimy na to szczególna uwagę. Natomiast w naturalnym środowisku MTB (albo E-MTB jak mój ulep) zupełnie tego nie czuć. Film jak to teraz działa: KLIK Oraz zdjęcie krzywki przed polerowaniem i po: Przed Po Dla porównania lewa klamka której nie ruszałem, teraz to ona jest głośniejsza ale póki co dam jej spokój skoro podczas jazdy nie jest to jakoś wyczuwalne (chyba że kiedyś znów będę miał za dużo wolnego czasu to i do niej zajrzę ) Lewa bez polerki/smarowania. (na zoomie dźwięk jest wyostrzony więc klikanie jest dość mocno wyeksponowane/wyolbrzymione).
  13. @NerfMe Jasne, sam zauważyłem to dopiero jak chowałem rower po jeździe, w czasie jazdy jakoś nie rzuciło mi się to w uszy, ale teraz.. Jakoś nie mogę tego tak zostawić bez chociaż jednej próby poprawienia fabryki, trochę szkoda mi cichego i super płynnego działania jakie było w BL-MT201.
  14. Byłem w stacjonarnym PROROWERY aby zerknąć inne MT501 w akcji i jest podobnie, klikają ale nieco ciszej od moich, być może ekspozycja na wilgoć nieco wypłukała smar z okolic wałka i "bieżni?" ServoWave i stąd jest głośniej, tak czy siak na dniach ściągnę dźwignie i spróbuję wypolerować tę zakrzywioną bieżnie na wysoki połysk plus nałożyć nowy smar, zdam relację z postępów jak już się do tego zabiorę Tutaj gość z wcześniej podlinkowanego poradnika zebrał nieco materiału z początku bieżni aby przejście rolki było płynniejsze, być może to jest dobra droga na usunięcie tego mankamentu "CECHY SPRZĘTU"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...