Skocz do zawartości

Ullses01

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Ullses01

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Z wyglądu extrawheel wygrywa zdecydowanie, mam nadzieję, że będzie wszystko ładnie pasować. Bagażnik do roweru i sakwy do bagażnika.
  2. Przespałem zimę a sezon tuż tuż i wracam z pytaniem. Bagażnik raczej będzie od crosso i tutaj są trzy typy sakw, która byście wybrali, bo zmieniłem wybór od początkowych założeń? Crosso dry 60 Click system 440zl Extrawheel wayfarer 50 też ma taki click system 400zl ortlieb backroller classic 500zl (czy oplaca się dopłacać te 60-100zł do nich?)
  3. Tak głośno sobie się zastanawiam i chciałem zasięgnąć informacji czy taki rower ma jakikolwiek sens, wiadomo ile osób tyle opinii. W mojej głowie jest taka potrzeba roweru na 100-150km dla niedzielnego rowerzysty co jeździ kilka km do pracy i czasami gdzieś dalej wyskoczy w weekend i pokona ten większy dystans dosyć szybko i bez zajeżdzania się. Na ten moment chyba nie ma takiej opcji? Musiałaby nastąpić rewolucja w technologii baterii aby ważyły mniej bądź były dużo bardziej pojemne? @chrismel są różnie freaki, ja jeżdżę tak jak opisałem wyżej do pracy i w weekendy powiedzmy 30-100km - różnie a nigdy nie osiągnąłem 30km/h średniej, nawet blisko nie było. Są 60 latkowie lub starsi i biegają półmaratony. Ja nie mam predyspozycji do takich aktywności niestety. Na forum jest dużo osób dla których rowery to pół świata i mogą osiągać takie rezultaty.
  4. @chrismel z fizyki nie jestem najlepszy i może źle pamiętam co wyczytałem na forum, ale waga roweru ma duże znaczenie przy przyspieszaniu i podjeżdżaniu pod górę, więc chyba tutaj temat się rozbija o to jakie to będą górki i jak strome. Pytanie na ile wystarczy taki akumulatorek a wiadomo, że to kwestia bardzo zmienna od sytuacji. Co do wagi roweru to posiadam rower crossowy kellys phanatic 30 i waży w sumie tyle co taki esilex 14kg. Trochę na nim przejeździłem i moja średnia z jazdy to około 22km/h gdy jadę bez przerw. Moje najdłuższe trasy to 100-120 km z przerwami, więc jakiś tam dystans przejadę. Rzeczywiście na podjazdach czuć tę masę a może i geometrię, bo mam też marina dsx fs, jest znacznie lżejszy i inaczej się nim podjeżdza. Jak widać jestem słabeuszem, większość z was na gravelu na pewno bez problemu robi powyżej 25 i taki silnik będzie tylko przeszkadzać. Aczkolwiek dla leszcza takie wspomaganie może znacznie pomóc czy to złudne przemyślenia? Tutaj gość próbował zmierzyć zasięg, ale wiadomo że jazda jeździe nie równa. Jest dużo zmiennych.
  5. Chciałbym Was podpytać czy ktoś miał styczność z Meridą esilex lub podobnym gravelem i ma jakies swoje przemyślenia, odczucia? Czy w ogóle taki rower ma sens?
  6. Jesli chodzi o sakwy i regulacje to domyslam sie, ze raz sie wyreguluje i ma sie z glowy, wiec chyba nie warto dopłacać 150zl tak mi sie wydaje. Tez myslalem bardziej o bagazniku od crosso i chyba taki komplet wybiore.
  7. Mam zamiar pojechac na swoja pierwsza wyprawę rowerowa w przyszłym roku (r10) i szukam w rozsadnej cenie sakw i bagażnika. Posiadam juz duza czesc ekwipunku dosyc maly spiwor i namiot. Rower którym będą jechal to kellys phanatic 30. Jeden z użytkowników w jednym z tematow podal 2 bagazniki crosso i topeak super turist. A sakwy jakie znalazlem na promocjach to https://www.szumgum.com/sakwy-rowerowe-tylne-ortlieb-back-roller-city.html I https://www.centrumrowerowe.pl/sakwy-extrawheel-biker-50l-pd26130/?v_Id=156942&gclid=CjwKCAjw-eKpBhAbEiwAqFL0mrN3OJM5sRn9is5suyf_Hb12389k-LAjRNI7J6C_Rscr371BnIu7ERoCgA8QAvD_BwE Ktory zestaw byscie polecili lub moze znacie cos lepszego jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny?
  8. Mam zamiar pojechac na swoja pierwsza wyprawę rowerowa w przyszłym roku (r10) i szukam w rozsadnej cenie sakw i bagażnika. Posiadam juz duza czesc ekwipunku dosyc maly spiwor i namiot. Rower którym będą jechal to kellys phanatic 30. Jeden z użytkowników w jednym z tematow podal 2 bagazniki crosso i topeak super turist. A sakwy jakie znalazlem na promocjach to https://www.szumgum.com/sakwy-rowerowe-tylne-ortlieb-back-roller-city.html I https://www.centrumrowerowe.pl/sakwy-extrawheel-biker-50l-pd26130/?v_Id=156942&gclid=CjwKCAjw-eKpBhAbEiwAqFL0mrN3OJM5sRn9is5suyf_Hb12389k-LAjRNI7J6C_Rscr371BnIu7ERoCgA8QAvD_BwE Ktory zestaw byscie polecili lub moze znacie cos lepszego jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny?
  9. Ah ci źli rowerzyści. "Panowie. I Panie też. Jesteście pieszymi czy bandytami ?"
  10. Obecnie jeżdżąc używam najczęściej 17 i 20 (przy 36 z przodu) aczkolwiek to jest jazda do pracy więc jazda spokojniejsza. W takim razie 38 z przodu wydaje się najbardziej optymalne z mojego rozumowania.
  11. 1. Chciałbym osiągnąć lepszy osprzęt 2. Chciałbym mieć większą prostotę i możliwość łatwiejszego czyszczenia, bo w 3x z zabudowanym napędem to jest tragedia. 3. Chciałbym zredukować masę o ile się da. 4. Jeździłem napędem 1x 42t i kaseta 10/51, niby fajna ale nie są tam za duże przekosy? Przy 4/5 najlżejszych przełożeniach wyraźnie jest dużo głośniej. Jestem z Białegostoku, niby jest płasko ale nie do końca jakby się mogło wydawać. Ten napęd 1x zdawał egzamin przy lżejszym rowerze niż mój crossowy i pytanie jeśli bym sakwy dołożył to czy bym wyrobił z takim napędem.
  12. Wydaje mi się, że nie musze siedzieć z kalkulatorem, wiem że jeżdżę na środkowej zębatce czyli 36T i na tylnej kasecie 3-8, więc mam teraz większy dylemat nad 1x czy 2x i czy bez problemu zrobię swapa.
  13. Pięknie wygląda kolorystycznie i widze, że chyba też masz royal vivo siodełko. 36/38t wydaje się idealne i kaseta 11/46, polecasz taki zestaw i czy wejdzie bez problemu w moją rame?
  14. Rama KELLYS Crossforce Lite - tapered HT, internal routing, integrated kickstand mount Widelec SR SUNTOUR NVX30 HLO, 75mm, coil / Speed Lockout Kierownica KLS CRX 70 RiseBar - diam 31.8mm / rise 25mm / width 640mm (M), 660mm (L) Chwyty kierownicy KLS Token 2Density Wspornik kierownicy KLS CRX 70 adjustable - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 95mm Wspornik siodła KLS Active - diam 27.2mm / length 350mm Siodło SELLE ROYAL Vivo Pedały alloy Manetki SHIMANO Alivio SL-M4000 Rapidfire Plus Przerzutka (przód) SHIMANO Acera T3000 (31.8mm) Przerzutka (tył) SHIMANO Alivio M4000 (direct mount) Hamulce SHIMANO MT200 Hydraulic Disc Dźwignie hamulcowe SHIMANO BL-MT200 Kaseta / Wolnobieg SHIMANO CS-HG300-9 (11-34T) Łańcuch KMC X9 (114 links) Korba SHIMANO Acera T3010 (48x36x26T) - length 175mm Wkład suportu cartridge (124.5mm) Obręcze KLS Draft Disc 622x21 (32 holes / eyelets) Piasty tył / przód SHIMANO TX505 Disc Center Lock (32 holes) Szprychy stainless steel black Opony MICHELIN Protek Cross 42-622 (700x40C) ReflectiveLine Stery semi-integrated Tarcze hamulcowe 160mm front / 160mm rear To jest specyfikacja roweru. Myślałem o 1x. bo miałem w gravelu i drugim rowerze aczkolwiek nie wiem czy by mi wystarczyło przełożeń jeśli chciałbym od czasu do czasu pojeździć z sakwami jak i bez tak po prostu. W zestawach deore 1x10/11 z tego co sprawdzałem dają przednią korbe 30/32T. Więc nie wiem czy to jest uniwersalny zestaw.
  15. Mam rower Phanatic Kellys 30 i myślę nad zmianą całego napędu z seryjnego alivio/Acera 3x9 na 2x10 lub 11 deore. Miałem dwa inne rowery ale tym mi się najlepiej jeździ. Pytanie czy opłaca się taka zmiana w kontekście pracy całego napędu i czy będzie kompatybilny do mojej ramy. Znalazłem cały zestaw za 1200/1300zl. Zrobiłem około 4tys km na fabrycznym napędzie, więc zapewne i tak za jakiś czas mnie czeka zmiana kasety i może przedniej zębatki, bo głównie jeżdżę na środkowej. https://city-sport.pl/zestaw-naped-shimano-deore-2x11-2x-11rz-m5100-36-26t-korba-kaseta-przerzutka-manetka-lancuch-suport-6241.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...