Skocz do zawartości

Enadxx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    305
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    powiat poznański

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Enadxx

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

144

Reputacja

  1. @chrismel upolowałeś jakas dobra promocje na opony?
  2. Polecam kalkulator ciśnienia: https://axs.sram.com/guides/tire/pressure Można go użyć jako punkt pocztakowy i od niego już modyfikować pod swoje preferencje.
  3. Ta obniżona cena, nie jest już jakoś od końca zeszłego roku?
  4. Enadxx

    [2024] Rockrider

    @kipciorSame opony to 500 gramów na niekorzyśc nowego. Te laczki co obecnie zamontowali to prawie 2,5 kg komplet. AM100s był o ile pamietam na hutchisonach - komplet 2 kg. Przednia obrecz w nowym jest szersza. Doszło trochę skoku. W parametrach nowego, nie chwalą się ile wazy rama. Ale faktycznie z pedałami w L, będzie 17 kg. Straszny kloc.
  5. Enadxx

    [2024] Rockrider

    Rockrider Race 940 s https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-race-940s-karbonowa-rama/_/R-p-350265 Malowanie jak cannondale scalpel Waga Rozmiar S: 11,4 kg; rozmiar M: 11,5 kg; rozmiar L: 11,6 kg; rozmiar XL: 11,8 kg. Waga szacunkowa netto bez pedałów, z dętkami. Rama SkładRama w 100% karbonowa typu monocoque. Skok: 120 mm przód/tył. Tylna oś: 12 x 148 mm. Typ osi: UDH. Suport: PF92. Przekrój rury podsiodłowej: 31,6 mm. Mocowanie koszyka na bidon: dwa. Napęd SRAM XX SL AXS T TYPE Pojedyncza koronka: 34 zębów. Korby: 170 mm (S/M) lub 175 mm (L/XL). Tylna przerzutka: 12-rzędowa. Kaseta: 10-52. Łańcuch: SRAM GX T TYPE 12-biegowy. Amortyzacja WidelecRockShox Sid Base. Skok: 120 mm. Golenie: 35 mm. Typ osi: sztywna. Wymiary: 110 x 15 mm Standard. Typ blokady: zdalna, 3-pozycyjna. Damper: RockShox Sid Luxe Select +. Skok: 120 mm. Wymiary: 190 x 45 mm. Koła Reynolds TR309/289 XC 29, 1665 g, obręcze z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready, szerokość: wewnątrz 30/28 mm, piasty: Reynolds TR MTN, Szprychy (przód/tył): 24/28 - Sapim Sprint, mocowanie tarcz Centerlock. Dożywotnia gwarancja (konieczna rejestracja na stronie Reynolds). Hamulce Hydrauliczne. TRP SLATE X2. Liczba tłoków: 2. Przednia tarcza: 180 mm. Tylna tarcza: 160 mm. Pozycja na rowerze Mostek Rockrider z aluminium, kąt -20°, 60 mm w rozm. S, 70 mm w rozm. M, 80 mm w rozm. L, 90 mm w rozm. XL. Kierownica płaska z aluminium Rockrider, szerokość 720 mm, kąt 6,5°, 256 g. Gripy: Rockrider 900 Lock On. Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło: FIZIK VENTO ARGO R5. Pręty: okrągłe z S-Alloy. Waga: 225 g. Sztyca podsiodłowa: Tranz X Dropper Seat Post 31,6 mm light. Skok: 100 mm w rozmiarze S i 125 mm w rozmiarze M,L,XL. Opony Przód: Hutchinson Kraken Racing Lab 29 x 2,30, Tubeless Ready, guma Race Ripost XC, osnowa 127 TPI, waga: 700 g. Tył: Hutchinson Kraken Racing Lab Hardskin 29 x 2,30, wzmocnienie Hardskin, Tubeless Ready, guma Race Ripost XC, osnowa 66 TPI. waga 800 gramów.
  6. Enadxx

    [2024] Rockrider

    @TheJW 1) gięcie rur? 2) mowa o kolorach? 3)spawy ? Czy 1+2+3 ?
  7. Rockrider Feel 700 lt Następca AM100s? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrider-feel-700-lt-aluminium-29/_/R-p-334481 Waga S: 16,35 kg, M: 16,45 kg, L: 16,6 kg. XL: 16,8 kg. Waga netto bez pedałów. Rama Składaluminium. Skok: 150 mm. Tylna oś: Boost 148x12. Typ osi: przykręcana 148x12. Suport: SRAM Pressfit DUB. Przekrój sztycy: 31,6. Mocowanie koszyka na bidon: Tak. Napęd SRAM NX, jednorzędowy: 30 zębów, Mechanizm korbowy Descendant 6K. Korby: 170 mm (S/M) lub 175 mm (L/XL). Tylna przerzutka: SRAM NX 12-rzędowa . Kaseta: 11-50. Łańcuch SRAM NX: 12 przełożeń. Amortyzacja WidelecRock Shox YARI RC. Skok: 160 mm. Golenie: 35 mm. Typ osi: Boost przykręcana. Rozmiar: 110 x 15 mm Standard. Typ blokady: Motion control, regulacja tłumienia powrotu i kompresji. Damper: Rock Shox SUPER DELUXE Select. Skok: 150 mm. Wymiary: TRUNION 185 x 52,5 mm. Koła SUN RINGLE Duroc 35 z przodu, 30 z tyłu. Wewnętrzna szerokość: 31 mm z przodu / 26 mm z tyłu. Liczba szprych: 32. Mocowanie tarczy: 6 śrub. Bębenek wolnobiegu: HG. Typy osi: BOOST, 15x110 mm z przodu i 148x12 mm z tyłu. Tubeless Ready: tak. Wyposażone w taśmy na obręcze: Tak. Hamulce Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM DB8, Liczba tłoków: 4. Przednia tarcza: 200 mm. Tylna tarcza: 200 mm. Mocowanie na 6 śrub. Pozycja na rowerze Kierownica ROCKRIDER SPORT Materiał: aluminium, Przekrój: 31,8 mm; szerokość: 780 mm. Rise: 25 mm. Upsweep: 6°. Backsweep: 9°. Mostek Rockrider Materiał: aluminium, kąt: 0°, rozmiar: 35 mm (S/M) lub 45 mm (L/XL). Gripy: ROCKRIDER ERGO LOCK ON. Stery: stożkowe, pół-zintegrowane 44/55.99. Siodło / sztyca podsiodłowa Siodło: DECATHLON short nose. Teleskopowa sztyca: ROCKRIDER DROPPER. Przekrój: 31,6 mm. Skok: 120 mm (S/M) / 150 mm (L) / 170 mm (L/XL); Waga: od 650 g. Obręcz podsiodłowa: aluminium, przekrój 35 mm. Opony ROCKRIDER GRIP 500 29" x 2,4"; TUBELESS READY. Stopki: miękkie; Osnowa: 60 TPI, 1 warstwa; Boki: Skinwall z bocznymi taśmami anty-przebiciowymi. Bieżnik: Dwuskładnikowa.
  8. @cojot A próbowałes dla testu przełożyć opony z fitnesa do grawela?
  9. Koza za 10k zł. Wiara to ma fantazje https://m.olx.pl/d/oferta/romet-korlis-universal-niebieski-1961rok-CID767-IDZGQW6.html
  10. Czy w tym chińczyku igpsport, da radę wyłączyć GPS (w celu zwiększenia żywotności baterii) i aby pracował tylko na czujnikach?
  11. @cervandes to jest ta starsza wersja. Obecna z mojego zdjęcia. Na kilku stronach, które przeglądałem nie miała w opisie nic o podświetlaniu.
  12. @marvelo w funkcjach nie chwalą się podświetlaniem, czyli wnioskuje , że go nie ma?
  13. Wierciłem otwór w swoim rockriderze, wyszło lepiej niż się spodziewałem Sama akcja jest szybka , jedynie trzeba pamiętać żeby wiercić pod katem, a nie prostopadle do rury podsiodłowej. Wiertło mniejsze niż srednica pancerza, a później delikatnie powiekszyć otwór pilnikiem. Nie będą potrzebne żadne zaślepki, a pancerz będzie siedział sztywno w otworze.
  14. Kojarzysz czy licznik jest odporny na zakłócenia spowadowane polem elektro-magnetycznym? Miałem kiedyś jakiś wynalazek i właczenie latarki powodowało, ze zaczynał świrować.
  15. Mierzac do worka, latem będziesz miał mniejszy przekrok niż zima P.S przekro mierzysz do pachwin, no chyba, że siedzisz na jajcach...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...