Skocz do zawartości

nikbar1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    367
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika nikbar1

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

50

Reputacja

  1. Ja mam takie https://www.bike24.pl/produkty/419555 wcześniej miałem to starsze gel i to chyba jest lepsze, choć tamto też było dla mnie ok, znaczy nic nie wyszło mnie nie bolała po jeździe,w tracie to różnie bywa
  2. Nie trzeba jeździć czy wykonywać jakiś ćwiczeń fizycznych , w moim przypadku wystarczyło to co napisałam, nie miałem zamiaru chudnąć (choć przydało się),ale taki był efekt uboczny. Pewnie chodzi o dzienna podaż kalorii
  3. Żeby schudnąć wystarczy post przedłużony, czyli koniec jedzenia max o 18,tyle i aż tyle, ja schudłem z 10 kg mimochodem, z powodu bólu gardła, okazało się ,że mam jakiś taki refluks , który niszczy mi śluzówkę ,wdrożyłem to i ograniczyłem kwaśne rzeczy .
  4. I żeby miał jeszcze silnik z ferrarii 410
  5. Czytałem Twój temat też go biorę pod uwagę ,albo jakieś inne bolany, mniejszy skok chyba ma. Poczytam o tym zmiękczaniu .
  6. Obczajałem go, ale chyba mam rurę sterową stożkową, no i ten jest pod 28 koło, to jakoś mocno zmieni geometrię ?
  7. No wiec mam trekinga elektrycznego Diamant Zing HCH https://www.diamantrad.com/de-DE/bike/zing-hch/ , z amortyzatorem który praktycznie nie działa "Suntour XCR32, sprężyna, regulacja napięcia wstępnego, blokada, oś 100 mm QR, 60 mm skoku" mam jakieś opcje bez szalonej zmiany geometrii na zmianę na jakiś powietrzny, albo coś co będzie trochę działać ?
  8. Ze ja mogę mieć taki rower to dowiedziałem się przypadkiem to raczej marketingowy bełkot . Rower elektryczny typu „SUV” to model e-bike’a skonstruowany z myślą o bardzo szerokim zastosowaniu — od codziennego dojazdu w mieście, przez lekki teren, aż po rekreacyjne wyprawy — łączący cechy roweru miejskiego/trekkingowego z terenowym akcentem.
  9. Z definicji nie musi mieć dampera .
  10. Ale na poważnie,to ebik SUV nie musi ważyć 30 kg, mój łapie się w te kategorie chyba i ważył 23 przed upgradem
  11. Mi chodzi o to,że jak chcecie dojeżdżać do roboty i nic poza, to to bez sensu płacić za rower 10 koła czy więcej, to zrobi każdy tani rower z silnikiem w piaście.
  12. A ja mam z tej rodziny z ,akumulatorem 400 waży pewnie 22 kg max, masz mocny silnik, możesz jeździć gdzie chcesz (szerokie opony jak w SUVach), no nie oszukujmy się, jeżdżenie rowerem elektrycznym, 20 km to żart jakiś i https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-diamant/diamant-trekking/diamant-zing/f/DF450/zing-trip-core-%28ze-%c5%9bredni%c4%85-ram%c4%85%29/48274/5330682 trek praktycznie są takie same, ta sama rama,tylko nalepka inna https://e-velomania.pl/rower-elektryczny-trek-allant-5-o-niskim-przekroku-545wh-2025-czarny jak chcesz jeździć 20 km to jakieś badziew czy ulep wystarczy .
  13. A mi zamiast tych plastikowych wypełniaczy "chrupek" wysłali prawdziwe .
  14. I generacjami się tak nie przejmuj, jeździ to to tak samo praktycznie, te z duża zębatką z przodu wolniej zużywają tę przednią zębatkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...