Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9 125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Mihau_

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

2,7tys.

Reputacja

  1. Wszystko się da, kwestia wykonawcy.
  2. Dobrego gravela charakteryzuje kilka kwestii, sztywne osie, typowo gravelowa grupa napędowa, hydrauliczne hamulce...obydwa podane przez ciebie modele nie mają żadnego z tych elementów😁 Najtańszym sprzętem, który można nazwać "kompletnym gravelem" jest aspre 2. Kosztuje 4400 i wiesz co? Grzech nie dorzucić mając budżet 4k. Będziesz miał rower, któremu nic nie brakuje i nie ma sensu niczego w nim zmieniać. A jak chcesz przycebulić to postawiłbym na https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-felt-broam-60-pd38835/ ale licz się z tym, że to jest po prostu półśrodek
  3. Jak ci się w budżecie mieści thule to weź thule. Dopracowane produkty i dobra jakość, jedynie akcesoria w uj drogie
  4. To nie 1980 rok gdzie każda rama była zbudowana w oparciu o te same rozwiązania i jakieś proste dzielenie było wyznacznikiem. Ogólnie ten canton to dziadkowóz Tylko że nie jest to a endurace
  5. Bo to oznaczenia daty produkcji i partii produkcyjnej.
  6. Ożeszzz nawet nie wiedziałem że tak cenowo to spadło Bierz karbon. Ultegra 6800 i 8000 są ze sobą w pełni kompatybilne a jedyną wartością dodaną jest trochę mocniejsza sprężyna w tylnej przerzutce
  7. Co ma lepszego? Serwis gwarancyjny i wartość rezydualną. Rower to przede wszystkim rama. A koła to już indywidualna kwestia, jakiś podstawowy model reynolds, który przy stożku 41mm waży 1630g to dla większości ludzi prezentujących jakiś poziom sportowy żaden szał. Ogólnie jeśli chcesz kupić rower "kompletny" to felt wypada lepiej. Jeśli interesuje cię rozwojowy sprzęt na lata, który będziesz sobie ulepszał a do tego masz jakieś sportowe ambicje to orbea jest sensowniejszą bazą.
  8. Celowalbym raczej w https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-orbea-orca-m30i-pd36859/?v_Id=250363 Różnica cenowa niewielka a masz jednak "premium" uznanej marki
  9. Mihau_

    [szosa] Rondo Hvrt

    hvrt się nie kupuje z rosądku, nie ma obiektywnych kwestii przemawiających za tym rowerem Możesz go wziąć jeśli chęć posiadania czegoś "innego" jest ważniejsza niż względy techniczne i cena. A za 13 to masz już świetny rower na di2 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-orbea-orca-m30i-pd36859/?v_Id=250363
  10. Ogarnij sobie ultrasport III, dobre i tanie
  11. Ja wiem, że to nie reguła ale moje doświadczenia z tą oponą i wymianą dętki są dramatyczne, we dwóch to robiliśmy vittoria terreno zero/terreno zero g2.0 challenge strada bianca
  12. Za hamowanie nie odpowiada wyłącznie tarcza ale też klocki. Jeśli na tarczy miałeś smar to jest on również w klockach. Tarcze możesz wyczyścić, klocki do wymiany
  13. Zależy w jakim kontekście chcesz coś "miną" nazywać. Jeśli chodzi o jakość ramy to miną nie są. Jeśli chodzi o dostępność dedykowanych części i łatwość odsprzedaży to już gorzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...