Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 732
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Mihau_

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

2,1tys.

Reputacja

  1. 1. Każdemu wygodnie na czym innym, to kwestia anatomii, stopnia rozciągnięcia i wytrenowana. 2. Żeby porównywać sobie stack/reach (co sens ma w sumie średni) trzeba jeszcze potrafić te wyniki zinterpretować. Poza tym te parametry dotyczą ramy a nie tego co do niej dokręcasz. Policzysz sobie stack/reach dla rometa m i fc m to ci wyszło, że "niewiele się różnią" a w rzeczywistości główka ramy (więc i automatycznie kierownica) jest w marinie 4 cm wyżej. Wiesz dlaczego stack/reach tego nie pokazał? Bo można sobie w ten sposób porównywać ramy, które fizycznie mają te same gabaryty i nie ma to żadnego sensu w przypadku rowerów, gdzie podejście do geometrii jest totalnie różne. Ile masz przekroku?
  2. Nie wiem co znaczy "okazyjna" cena ale ten rower nie jest wyposażony w części górnych lotów. 1. Rowerem nie jeździ się po chodniku. 2. Toe overlap jest powszechnym zjawiskiem, zależy korelacji geometrii rowetu z wielkością stopy a nie rodzaju pedałów jakie zamontujesz. 3. Biorąc pod uwagę kąty w ramie tego felta raczej bym się toe overlap nie spodziewał. Bo przy małych prędkościach jest. Do tego z uwagi na kształt klamek hamuje o wiele skuteczniej co w mieście ma znaczenie. Różnice w prędkości wcale nie będą zatrważające, szczególnie jeśli kupiłbym tego felta, który ma raczej wyluzowaną geometrię. Kupić fitnessa albo "gravela z prostą kierownicą" https://www.centrumrowerowe.pl/rower-fitness-felt-verza-speed-20-pd38838/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kellys-soot-20-pd37447/ https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-dsx-1
  3. Chodnik nie służy do jazdy rowerem. Jak chcesz wydać parę stów to sobie wejdź na olx i kup to co masz blisko i w dobrym stanie, rzucanie nazwami modeli na forum nie ma sensu.
  4. i uznałeś, że rower mtb przeznaczony do jazdy w trudnym terenie jest tego uosobieniem? Popatrz na to https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-felt-verza-speed-50-pd36882/?v_Id=210243
  5. Kross zmienił całkowicie podejście do geometrii gravela co nie definiuje pozyzji podczas jazdy a silex na 2024 jest trochę mniej agresywny. Legenda głosi, że któraś z tysięcy osób jakie miały takie plany rzeczywiście je zrealizowała. Ale o tym czy rzeczywiście te koła chce mu się zmieniać już nic nie wiadomo. Żaden gravel nie jest demonem szybkości. A jeśli pytasz czy da się znaleźć bardziej agresywny model niż esker to się da Kwestia potrzeb bo stosunek cena/jakość/osprzęt jest ok. Jak masz szosowe zapędy to popatrz na to. Producent robi na tej samej ramie zarówno szosę jak i gravela. Tutaj akurat w wersji szosowej (gravele mają napęd 1x) na tiagrze, mieści się opona 40c https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-comp-pd35447/
  6. Informacja potwierdzona przez sprzedającego, który pojęcia nie ma co definiuje rozmiar roweru tego typu. Rozmiarem ramy szosowej/gravelowej jest efektywna długość rury poziomej a aspre niezależnie od rocznika nie miał jej o długości "54". Tyle to ma co najwyżej rura podsiodlowa, która w żaden sposób nie wpływa na to czy rozmiar jest dla ciebie ok (poza tym czy się na klejnotach będziesz zawieszał)
  7. Ale weź ty chłopie daj konkretne dane. Wrzuć tabelę z geometrią i nam pokaż co tam widzisz, co tam jest niezwykłego, konkretne liczby, konkretne dane a nie takie olo. Bo jakoś jak sam na to popatrzyłem to w sumie nic ciekawego, już pomijając, że nawet takich parametrów jak stack producent nie raczy podać.
  8. Odżałuj kilka stówek więcej https://www.centrumrowerowe.pl/rower-fitness-felt-verza-speed-20-pd38838/
  9. Buty musisz przymierzyć, tu nie ma co polecać Możesz zerknąć na markę Lake, robią szersze buty niż "standard"
  10. @Maciek.B nie łapiesz. Co jest niby w tej geometrii co miałoby wyróżniać ten rower na tle innych? Co sprawia, że ma być w jakikolwiek sposób "lepszy dla kobiety"?
  11. W giancie za to fajniejsza rama Ewentualnie popatrzyłbym na treka dual sport 2, kupisz za ~2500, wymienisz widelec i w okolicach 3500 wyjdzie ci rower na sensownej ramie i z powietrznym widelcem a napęd byś sobie kiedyś ogarnął. Trzeba też zwrócić uwagę, że w tabou jest korba 3x...co kto lubi, ja bym nie chciał
  12. https://e-rower.pl/crossowe/10227-rower-integra-700-2024-ebon-8590816083257.html Tak ale to tylko przykład dla kontrastu dla tego authora Bagażnikiem czy błotnikami to się nie przejmuj, jest 2024 rok i masa możliwości. W tym sprzęcie jest wszystko ok, geometria wyluzowana, "problem" tylko taki, że to rower z gatunku szybkich, miejskich pomykaczy i trzeba przemyśleć czy akurat tego jej potrzeba. Po ładnym szuterku ostrożnie przejedziesz ale w ambitniejszy teren się to nie nadaje. Alternatywnie do tego felta możesz jeszcze zerknąć na fx'a, z fabrycznymi blotnikami/bagażnikiem też są https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-fitness/fx/fx-3-equipped-stagger/p/28899/?colorCode=black A jeśli jednak w tym terenie chcecie zajechać dalej to jest jeszcze dual sport generacji 5, ten na sztywnym widelcu gdzie się szerszy kapeć zmieści
  13. To teraz możesz wszystkim wytłumaczyć, podpierając się twardymi danymi, czym śmietnik z naklejką author różni się od każdego innego podobnego śmietnika, co jest w tym rowerze niezwykłego, co go wyróżnia skoro miałby być "właśnie ten" W teorii "męska" rama jest sztywniejsza
  14. 2500 za 13,5kg czeskiego krossa na vbrejkach 2500 za 13,2kg treka dual sport 2 na hydraulicznych tarczach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...