Skocz do zawartości

Semper_fidelis

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Semper_fidelis

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Same głupoty piszecie, nic konkretnego. Rythm ma tłumik Grip, który jest bardzo podobny do Chargera tylko zamiast bladera ma tłoczek ze sprężyną. Fox twierdzi, że to równie dobre co Charger i Fit, ale ludzie jednak twierdzą, że trochę gorsze. Grip jest między Charger, a moton Control. Nie dochodzi w nim do mieszania oleju z powietrzem tak samo jak w Chargerze, ale ma trochę większy opór. Sprężyna jest praktycznie tym samym co sprężyna DebonAir u RSa. Reszta jak golenie, stojan i td. są zrobione z tańszych materiałów przez co są trochę cięższe, ale widelec jest tańszy. @Longi jak chcesz to dam Ci namiar do gościa, który jest moim guru amortyzacji i wyjaśni Ci wszytko do najmniejszej śrubki.
  2. Stalowe golenie mają tą zaletę, że są najtrwalsze, ale nawet one z czasem się poddadzą. Wymień te ślizgi. Masz już w nie wgniecione drobiny kwarcu. Ja w swoich amorach czyszczę golenie po ok. miesiącu używania i mam ślizgi jak nowe. Po za tym uszczelki mają być suto nasmarowane, a nie muśnięte jak to zrobiłeś.
  3. Mocniej ich nie rozepchniesz. Szczelina jest stała (chyba, że masz uszkodzoną pompkę/klamkę), jak zużywają Ci się klocki to tłoczki się wysuwają by skok klamki pozostał taki sam. Zużyte uszczelki, zużyte tulejki, jakieś inne zużyte mechanizmy. Może źle poskładałeś. Może masz powietrze w klamce i zamiast pompować płyn kompresujesz przy okazji powietrze. Możliwości jest wiele.
  4. Dalej męczysz ten hamulec. Wymiana uszczelek w zacisku Ci nie pomoże. Problem leży w klamce. Ewentualnie może źle go odpowietrzyłeś i masz jeszcze powietrze w układzie.
  5. Nie wiem jak on tam ma wsadzi qr9. To działa w drugą stronę. Dla piasty z osią 20 w tym amortyzatorze widzę same zalety. Sztywność, duże łożyska i może mniej popularna niż np. 15 mm, ale do dostania.
  6. Przede wszystkim brak wiedzy. Jak dam Ci odpowiednie narzędzia to nie wymienisz mi rozrządu w aucie, nie naprawisz silnika w rakiecie i nie zaprogramujesz komputera. Kiedyś zagadałem na serwisie i pokazali mi rozbiórkę tego amortyzatora. W tłumiku jest chyba ze 200 różnych części. Wszystko sobie oglądałem, a i tak dalej do końca nie wiem jak to działa. Samych jakichś wyspecjalizowanych narzędzi, uchwytów i urządzeń by to rozebrać, a potem złożyć potrzeba tyle, że można by za to pewnie spokojnie kilka takich nowych amortyzatorów kupić. Do tego swojego amora kupiłem od serwisanta z Wrocka, więc wydawało mi się, że wiedział jak o niego dbać. Jak potem go rozkładali to się okazało, że airshaft jest porysowany, jakaś rurka w tłumiku zgnieciona bo ktoś ją w imadło złapał, a nie powinno się i jeszcze parę innych usterek. Z oględzin wynikało, że wszystkie usterki, które powodują ludzie, którzy nie wiedzą jak się za to zabrać. Na szczęście airshaft mi wypolerowali, a resztę dało się w miarę tanio wymienić.
  7. Tak. Teraz mam wersję z 2018, trochę poprawioną. Tylko jak go kupisz to licz się z tym, że serwis trochę kosztuje, a sam go nie zrobisz.
  8. Czy wy się w tych szkołach przestaliście uczyć poprawnej polszczyzny? Jakie opiń? OPINII Nie dziwisz się, czemu Ci się wyraz podkreśla na czerwono? Tak, daje radę. Ale ja bym jednak zainwestował w słownik i korki z polskiego.
  9. Zadzwoń tam gdzie Ci napisałem to się dowiesz jak to odpowietrzyć.
  10. Jak zostawisz olejowe to będziesz miał niepotrzebnie większy opór amortyzatora. Nowe uszczelki spokojnie sobie radzą z olejem. Kurzówki wymienia się częściej. Wymieniając je jak już popękają możesz mocno uszkodzić sobie amortyzator.
  11. Wsadź rower na stojak albo obróć do góry nogami. Świecąc latarką przez szczelinę np. na białą kartkę za zaciskiem możesz zaobserwować, czy rzeczywiście masz prostą tarczę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...