Skocz do zawartości

Kavoo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Miechów

Ostatnie wizyty

204 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kavoo

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ale mowa o oleju w komorze powietrznej? To używam oleju Fuchs 80w
  2. No dobrze a czy odpowietrzenie tego przyniesie zauważalną poprawę? Czy lepiej od razu kupić jakiś lepszy np RC?
  3. W komorze mam 7ml oleju bodajże 80w ze sklepu Activii. Nie wiem właśnie jak jest z tłumikiem czy jest on rozbieralny? Bo ciekawi mnie czy gdybym wysłał to na serwis np do Activii to możliwe jest odpowietrzenie tłumika czy jestem zmuszony wymienić cały cartrige?
  4. W takim razie pozostaje tylko wymiana tłumika? Czy naprawa? Bo z tego co wiem tłumik jest szczelnie zamknięty.
  5. Kupiłem go nowego (we wrześniu 2018) czyli był to tak jakby leżak magazynowy (rocznik 2016) nie kupiłem go od prywatnej osoby tylko ze sklepu. Mam też parę obaw z tłumikiem ponieważ kiedy zablokuję amorek on tak jakby przez kilka ugięć daje się wcisnąć do pewnego momentu i dopiero za chwilę staje się twardy. W pewnym ustawieniu tłumienia odbicia z prawej goleni wydobywa się taki dźwięk jakby przeciskające się powietrze w tłumiku.... nie wiem do czego to porównać to taki dźwięk jak siorpanie resztki picia przez rurkę z kubka
  6. Tyle że w tym momencie mam identycznie jak na zdjęciu... więc jaką uszczelkę powinienem kupić?
  7. Chodzi o ten biały tłoczek w komorze powietrznej? No jest na nim czarny o ring ale jeżeli go zdejmę to jak się będzie uszczelniać komora powietrzna?
  8. Cześć otóż mam pewien problem. Od pewnego czasu posiadam Suntour Aion 160mm LO (z 2016 roku) od początku miałem problem z jego pracą. Amortyzator pracuje skokowo. Kiedy wstanę i chcę go nacisnąć zamiast płynnie zacząć się wsuwać następuje taki jakby ,,uskok” potem amortyzator pracuje już normalnie. Sytuacja wygląda podobnie kiedy stanę przy rowerze i powili zwiększam obciążenie to zamiast płynnie się chować chodzi skokowo. Przy powrocie sytuacja wygląda identycznie. Od razu po zakupie zrobiłem serwis zerowy robiłem go już że 3 razy za każdym razem stosując inne oleje i smary w różnych ilościach (próbowałem już złożyć go tylko na smarze tak jak jest fabrycznie) i nic to nie zmieniło. Tak samo poziom tłumienia powrotu nie wpływa na to. Może ktoś już miał styczność z takim problemem i wie co zrobić bo już ręce mi opadają
  9. Witam na sprzedaż mam mało używaną manetkę Shimano Acera M3000 3 rzędową. Pochodzi ona z roweru, na którym przejechałem do tej pory 1500km. Sprzedaję, ponieważ przeszedłem na napęd 1x9 Możliwy odbiór osobisty lub wysyłka po wykonaniu przelewu na konto. Cena to 45 zł uważam, że jest wystarczająco niska zważywszy na stan sprzętu Link do oferty na OLX: https://www.olx.pl/oferta/manetka-shimano-acera-m3000-lewa-mtb-CID767-IDv1IrC.html
  10. A no właśnie... dlatego chyba wezmę komplet SLX M7000 i do tego za resztę pieniędzy jakieś tarcze pokroju RT66 bo obecne to najniższy model od shimano czyli RT26
  11. Mi głównie chodziło o modulację dużo osób narzeka na 0-1 system działania hebli shimano a mi to po prostu odpowiada i nie mam problemu z dozowaniem siły
  12. Co do stylu jazdy to jeżdżę 70% teren 30% asfalt ale kiedy już zapuszaczam się w teren nie są to rekreacyjne wycieczki głównie mówię o hopkach zdarzają się również długie zjazdy. W M315 brakuje mi mocy to po pierwsze a po drugie bardzo nie odpowiada mi klamka na 3 palce... ja mimo wszystko zostałbym w światku shimano już nie koniecznie chodzi o zapas oleju ale o to jak Magury się zachowują i działają, mi po prostu ten styl działania nie odpowiada samemu ciężko mi to opisać ale to ,,nie jest to”. Testowałem magury MT4 i MT5 i żadne z nich nie przypadły mi do gustu
  13. Nie liczę ,,tanio" wszystkie ceny są ze sklepu rowertour.com co do akcesoriów mam wszystko co potrzebne a magury nie chcę dlatego, że mam 1l oleju do hamulców shimano i musiałbym kupować do Magury
  14. Siema zamierzam zmienić moje obecne hamulce (są to shimano m315) na coś lepszego na początku myślałem o SLX M7000 (~550zł za komplet na żywicznych klockach) później rozważałem XT M8000 głównie chodzi o dźwignie z antypoślizgowymi ,,wgnieceniami" i regulacji Free Stroke (~700zł za komplet na żywicznych klockach). Ostatecznie znalazłem ,,złoty środek" i zastanawiam się na złożeniem hebli z klamek XT i zacisków SLX z tego co znalazłem na stronie Shimano przewody są te same (SM-BH90 SBM) ale czy regulacja free stroke będzie działać na zaciskach w teorii nie przystosowanych do tego? Czy takie kombinacje się opłacają? Wyszło mi, że taki zestaw wyjdzie około 650 zł.
  15. Jak na razie pod delikatne hopy ale prędzej czy później będę czegoś mocniejszego potrzebował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...